Gå til innhold

Hvem er kjekkest?


Patsi

Anbefalte innlegg

Ok, nå er det lenge siden vi har hatt kårling av kjekke gutter/menn på DOL.

(Inspirert av tråden om han som var så herlig)

Hvem synes dere er kjekke? Så ser vi hvem som er DOL-damenes høst-favoritt :-)

Jeg begynner:

Her er mine favoritter:

Orlando Bloom

http://www.theorlandobloomfiles.com/pictures/magazine/photoshoot/bwposter.jpg

Luke Perry

http://www.screencaptures.net/p/perry06.jpg

Andreas Wilson

http://www.actors.fi/wilson.html

Når jeg tenker meg om, så har faktisk Luke Perry og Orlando Bloom enkelte likhetstrekk med hverandre, og med _mannen min_ - kanskje derfor jeg synes de er kjekke :-)

Så, deres tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Patsi

    35

  • amber sun

    15

  • Lillemus

    15

  • hare1365380455

    15

Mest aktive i denne tråden

1. Mrxx (selvsagt)

2. Sawyer (siden det er sesong start for Lost i kveld)

3. Kåre Conradi

"1. Mrxx (selvsagt)"

Har du sett han på ordentlig, da? Pluss at du må jo legge ut link hvis han skal være med i kåringa, hehe :-)

"2. Sawyer (siden det er sesong start for Lost i kveld)"

Har aldri sett på det der jeg, men jeg forstår at det visst er populært. Hva handler det om og hvilken kanal er det på?

"3. Kåre Conradi"

Tja, er vi inne på norske kjendiser, synes jeg Dennis Storhøi er kjekkere. Og Jon Almås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Foretrekker Luke Perry. Har aldri sett han før, hvem er det?

Har du aldri sett Beverly Hills 90210?!! Det går i reprise nå snart tror jeg, hvis du er hjemme da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker Luke Perry. Har aldri sett han før, hvem er det?

Luke Perry?

Han er vel mest kjent som "Dylan" i "Beverly Hills 90210" som gikk på 90 tallet.

Kjekk han, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

"1. Mrxx (selvsagt)"

Har du sett han på ordentlig, da? Pluss at du må jo legge ut link hvis han skal være med i kåringa, hehe :-)

"2. Sawyer (siden det er sesong start for Lost i kveld)"

Har aldri sett på det der jeg, men jeg forstår at det visst er populært. Hva handler det om og hvilken kanal er det på?

"3. Kåre Conradi"

Tja, er vi inne på norske kjendiser, synes jeg Dennis Storhøi er kjekkere. Og Jon Almås.

Jon Almås, ja! Og så liker jeg Morten Harket, han holder seg godt, og lager bra musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"1. Mrxx (selvsagt)"

Har du sett han på ordentlig, da? Pluss at du må jo legge ut link hvis han skal være med i kåringa, hehe :-)

"2. Sawyer (siden det er sesong start for Lost i kveld)"

Har aldri sett på det der jeg, men jeg forstår at det visst er populært. Hva handler det om og hvilken kanal er det på?

"3. Kåre Conradi"

Tja, er vi inne på norske kjendiser, synes jeg Dennis Storhøi er kjekkere. Og Jon Almås.

Link med bilde googlet av mrxx:

http://www.body-life.ch/images/wet_mrxx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"1. Mrxx (selvsagt)"

Har du sett han på ordentlig, da? Pluss at du må jo legge ut link hvis han skal være med i kåringa, hehe :-)

"2. Sawyer (siden det er sesong start for Lost i kveld)"

Har aldri sett på det der jeg, men jeg forstår at det visst er populært. Hva handler det om og hvilken kanal er det på?

"3. Kåre Conradi"

Tja, er vi inne på norske kjendiser, synes jeg Dennis Storhøi er kjekkere. Og Jon Almås.

*"1. Mrxx (selvsagt)

Har du sett han på ordentlig, da? Pluss at du må jo legge ut link hvis han skal være med i kåringa, hehe :-)" *

Jeg har bilde av øynene og magen hans :) Men link legges ikke ut. Det er kun for bondjentene!

*"2. Sawyer (siden det er sesong start for Lost i kveld)"

Har aldri sett på det der jeg, men jeg forstår at det visst er populært. Hva handler det om og hvilken kanal er det på?*

Det går på Tv Norge. Både Sawyer og legen Jack er verdt å se på. I tillegg er serien spennende. Du får ta en titt i kveld. Det er lagt ut så mange linker av dem før at det får være nok...

*"3. Kåre Conradi"

Tja, er vi inne på norske kjendiser, synes jeg Dennis Storhøi er kjekkere. Og Jon Almås.*

Kåre Conradi har jeg nettopp oppdaget, forrige lørdag for å være nøyaktig. Da var han gjest hos Ingrid Bjørnov og jeg smeltet fullstendig *sukk*. Men likevel kan jeg ikke sette ham høyere enn på tredje plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

*"1. Mrxx (selvsagt)

Har du sett han på ordentlig, da? Pluss at du må jo legge ut link hvis han skal være med i kåringa, hehe :-)" *

Jeg har bilde av øynene og magen hans :) Men link legges ikke ut. Det er kun for bondjentene!

*"2. Sawyer (siden det er sesong start for Lost i kveld)"

Har aldri sett på det der jeg, men jeg forstår at det visst er populært. Hva handler det om og hvilken kanal er det på?*

Det går på Tv Norge. Både Sawyer og legen Jack er verdt å se på. I tillegg er serien spennende. Du får ta en titt i kveld. Det er lagt ut så mange linker av dem før at det får være nok...

*"3. Kåre Conradi"

Tja, er vi inne på norske kjendiser, synes jeg Dennis Storhøi er kjekkere. Og Jon Almås.*

Kåre Conradi har jeg nettopp oppdaget, forrige lørdag for å være nøyaktig. Da var han gjest hos Ingrid Bjørnov og jeg smeltet fullstendig *sukk*. Men likevel kan jeg ikke sette ham høyere enn på tredje plass :)

Petter Stordalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tja, med unntak av Mel Gibson var det vel ikke akkurat min smak nei...

Men det hadde jo vært kjedelig hvis hadde lik smak, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...