Gå til innhold

Hvem er kjekkest?


Patsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Patsi

    35

  • amber sun

    15

  • Lillemus

    15

  • hare1365380455

    15

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg bruker pc'n til kjæresten nå (han kommer hjem i morra kveld) og om jeg ikke sletter loggen havner jeg vel i trøbbel... ;o)

George Eads er fremdeles på lista mi:

http://www.celebrity-exchange.com/celebs/photos60/george-eads-csi.jpg

Orlando Bloom også ja. :o) Og Mel Gibson (uten skjegget).

Og selvfølgelig innehaveren av denne pc'n, men han er bare miiin så han får dere ikke se. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker pc'n til kjæresten nå (han kommer hjem i morra kveld) og om jeg ikke sletter loggen havner jeg vel i trøbbel... ;o)

George Eads er fremdeles på lista mi:

http://www.celebrity-exchange.com/celebs/photos60/george-eads-csi.jpg

Orlando Bloom også ja. :o) Og Mel Gibson (uten skjegget).

Og selvfølgelig innehaveren av denne pc'n, men han er bare miiin så han får dere ikke se. :o)

Jaa, _der_ snakker vi - ja :-)

(han George-fyren)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hælledussen, hvor gammel er han da? 16 1/2 år?

Han ser like ungdommelig ut som meg ;-)

Hmm, jeg måtte lese litt på siden der for å sjekke alderen. Hrmf!!! Han er født i -78, så det spørs om han ikke synes jeg er ei gammal kjerring :-(

Gubben er yngre enn meg, så nå er jeg nok avslørt som en som liker unge, virile menn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser like ungdommelig ut som meg ;-)

Hmm, jeg måtte lese litt på siden der for å sjekke alderen. Hrmf!!! Han er født i -78, så det spørs om han ikke synes jeg er ei gammal kjerring :-(

Gubben er yngre enn meg, så nå er jeg nok avslørt som en som liker unge, virile menn ;-)

Er han der 27 år?! Han ser ut som en konfirmant jo. Uansett er 27 alt for ungt for meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jo - han så litt for guttete ut, spør du meg. De må være litt barske synes jeg, gjerne litt todagers-sjegg og sånn :-)

Han så litt pinglete ut på det bildet, men er ganske så kjekk i filmene han er med i altså ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...