Gå til innhold

Hvem er kjekkest?


Patsi

Anbefalte innlegg

Jammen på hodet da?!?!? Der må det være hår.

Jeg kunne aldri hatt en hårløs gubbe som ser ut som et k*kkhue på hodet, jeg kunne jo ta feil å bli skremt! ;)))

den var litt på kanten!

Men hårløse menn er turnoff.

Utsagnet gjelder ikke om rollonlooken er pga sykdom, da blir klart innfallsvinkelen en annen:o)

Da får jeg i alle fall ha godsaken min i fred for deg! :o)

Klippet håret hans forleden dag med maskin og det ble kortere enn han har pleid å ha det ja... *Hihi* Liker det sånn jeg. Han har forholdsvis "høyt hårfeste" og da er det overhode ikke pent med lengde på håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Patsi

    35

  • amber sun

    15

  • Lillemus

    15

  • hare1365380455

    15

Mest aktive i denne tråden

Den øverste får jeg ikke opp.

Men av de to andre er det Luke Perry.

Andreas Wilson er for ung og sukkersøt. Men han kan bli riktig så kjekk med noen år til på baken.

Nei, det ble noe galt med den øverste linken. Men det er jo han som spiller alven Legolas i Ringenes Herre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig argumenterer du godt :)

Tror det enkleste er å bare konkludere med at vi har ulik smak der :)

Det har du nok rett i ;) Men tror egentlig ikke vi har helt fjern smak fra hverandre når det gjelder menn, av hva jeg kan huske fra tidligere diskusjoner =)

Hyggelig å høre at du synes jeg argumenterer godt da =) Etter å ha fått høre her idag at jeg svarer så usympatisk her, og at det er derfor det ble slutt med kjæresten.. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hårløst

Da får jeg i alle fall ha godsaken min i fred for deg! :o)

Klippet håret hans forleden dag med maskin og det ble kortere enn han har pleid å ha det ja... *Hihi* Liker det sånn jeg. Han har forholdsvis "høyt hårfeste" og da er det overhode ikke pent med lengde på håret.

*Gamlis finner gamlis*

Fniis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Da får jeg i alle fall ha godsaken min i fred for deg! :o)

Klippet håret hans forleden dag med maskin og det ble kortere enn han har pleid å ha det ja... *Hihi* Liker det sånn jeg. Han har forholdsvis "høyt hårfeste" og da er det overhode ikke pent med lengde på håret.

Jeg liker gutter med lengre hår og altså! Synes feks kjæresten min er kjekkest med litt lengde på håret =)

Men jeg skal ikke stjele godsaken din for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gamlis finner gamlis*

Fniis!

Kjæresten og jeg er jevngamle ja og ettersom alt er relativt så er vi nok gamle i forhold til noen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker gutter med lengre hår og altså! Synes feks kjæresten min er kjekkest med litt lengde på håret =)

Men jeg skal ikke stjele godsaken din for det ;)

Men ikke om de har "høyt hårfeste"! Måne og langt hår er liiiite lekkert... For ikke å snakke om hentesveis...

Jeg har advart kjæresten min, dukker han opp med hentesveis så kommer jeg i nattens mulm og mørke med saksa - og han vet jeg mener det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok rett i ;) Men tror egentlig ikke vi har helt fjern smak fra hverandre når det gjelder menn, av hva jeg kan huske fra tidligere diskusjoner =)

Hyggelig å høre at du synes jeg argumenterer godt da =) Etter å ha fått høre her idag at jeg svarer så usympatisk her, og at det er derfor det ble slutt med kjæresten.. =p

"Etter å ha fått høre her idag at jeg svarer så usympatisk her, og at det er derfor det ble slutt med kjæresten.. =p"

Nei! Det har jeg ikke sett! Så dårlig gjort å si noe slikt til deg! Jeg har jo lest at det var slutt, sendte deg en trøste-klem da.

Da jeg leste i tråden din var det bare snille kommentarer der, det andre må ha kommet til etterpå!

Jeg husker godt at vi var enige om utseendet til han Boyzen ville ha som Bond...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Nå måtte jeg ta en titt og se hvem som er din favoritt. Så du liker modne menn du også :)

Hehe... iallfall han ;)

Alder er bare et tall, er det ikke så? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok rett i ;) Men tror egentlig ikke vi har helt fjern smak fra hverandre når det gjelder menn, av hva jeg kan huske fra tidligere diskusjoner =)

Hyggelig å høre at du synes jeg argumenterer godt da =) Etter å ha fått høre her idag at jeg svarer så usympatisk her, og at det er derfor det ble slutt med kjæresten.. =p

Jeg finner ikke igjen den tråden din. Har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etter å ha fått høre her idag at jeg svarer så usympatisk her, og at det er derfor det ble slutt med kjæresten.. =p"

Nei! Det har jeg ikke sett! Så dårlig gjort å si noe slikt til deg! Jeg har jo lest at det var slutt, sendte deg en trøste-klem da.

Da jeg leste i tråden din var det bare snille kommentarer der, det andre må ha kommet til etterpå!

Jeg husker godt at vi var enige om utseendet til han Boyzen ville ha som Bond...

Hihi, det var det ja! Æsj, jeg blir kvalm. Og så likte vi vel begge godt voksne menn med litt hår på kassa?

Har nesten bare fått snille svar ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Men ikke om de har "høyt hårfeste"! Måne og langt hår er liiiite lekkert... For ikke å snakke om hentesveis...

Jeg har advart kjæresten min, dukker han opp med hentesveis så kommer jeg i nattens mulm og mørke med saksa - og han vet jeg mener det! :o)

Hentesveis, ja.. *spy*

Veldig lekkert, eller?!! :

http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2004/05/07/doald.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... iallfall han ;)

Alder er bare et tall, er det ikke så? =)

Alder er vel litt utseende også... Utenpå!

Invendig er det bare et tall, enig i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...