Gå til innhold

Hvem er kjekkest?


Patsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Patsi

    35

  • amber sun

    15

  • Lillemus

    15

  • hare1365380455

    15

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ja, det er ikke bare bare å måtte sloss med meg om kjekkasen. hehe ;)

*skriver under*

Du kan være en hard nøtt, enda godt at vi samarbeider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ligner på ekskjæresten min fra da jeg var ung, på en prikk lik han.Samme ansikt, munn, nese, samme blikk, samme hår, samme kropp og høyde. Helt lik unntatt øyenfarven, men samme spesielle blikket og like spesiell.

Heldiggris du'a! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"1. Mrxx (selvsagt)"

Har du sett han på ordentlig, da? Pluss at du må jo legge ut link hvis han skal være med i kåringa, hehe :-)

"2. Sawyer (siden det er sesong start for Lost i kveld)"

Har aldri sett på det der jeg, men jeg forstår at det visst er populært. Hva handler det om og hvilken kanal er det på?

"3. Kåre Conradi"

Tja, er vi inne på norske kjendiser, synes jeg Dennis Storhøi er kjekkere. Og Jon Almås.

Disse jentene er gale så tror jeg at det er like lurt at det ikke legges ut link til bilde av meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse jentene er gale så tror jeg at det er like lurt at det ikke legges ut link til bilde av meg:-)

Hehe, nå er jo ikke akkurat det opp til meg da, for jeg har jo ingen bilde av deg.

Og hvis du mener de er gale, så er det jo ikke godt å si hva de vil finne på (Husk Kaninkoker-sangen ;-) )

Jeg bare gjorde de oppmerksomme på at du dessverre ikke kan være med i kåringa som DOL-damenes favoritt uten å delta med bildelink :-D

Så du får bare veie fordelene og ulempene opp mot hverandre:

DOL-damenes favoritt eller Full Anonymitet...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå er jo ikke akkurat det opp til meg da, for jeg har jo ingen bilde av deg.

Og hvis du mener de er gale, så er det jo ikke godt å si hva de vil finne på (Husk Kaninkoker-sangen ;-) )

Jeg bare gjorde de oppmerksomme på at du dessverre ikke kan være med i kåringa som DOL-damenes favoritt uten å delta med bildelink :-D

Så du får bare veie fordelene og ulempene opp mot hverandre:

DOL-damenes favoritt eller Full Anonymitet...

;-)

Jeg tror at jeg velger anonymitet som vanlig, men kan jo selvsagt legge inn et bilde:-)

http://www.ac.wwu.edu/~partscc/Images/spion.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...