Gå til innhold

Hvem er kjekkest?


Patsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Patsi

    35

  • amber sun

    15

  • Lillemus

    15

  • hare1365380455

    15

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Men han har så lite hår og det er usexy. Menn uten hår ser ut som gamle gubber, så hva hjelper det med sprek kropp da? ingenting! Hår er et must altså!

Næh...minst mulig hår spør du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har så lite hår og det er usexy. Menn uten hår ser ut som gamle gubber, så hva hjelper det med sprek kropp da? ingenting! Hår er et must altså!

Hår er ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hårløst

Næh...minst mulig hår spør du meg ;)

Jammen på hodet da?!?!? Der må det være hår.

Jeg kunne aldri hatt en hårløs gubbe som ser ut som et k*kkhue på hodet, jeg kunne jo ta feil å bli skremt! ;)))

den var litt på kanten!

Men hårløse menn er turnoff.

Utsagnet gjelder ikke om rollonlooken er pga sykdom, da blir klart innfallsvinkelen en annen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Den øverste får jeg ikke opp.

Men av de to andre er det Luke Perry.

Andreas Wilson er for ung og sukkersøt. Men han kan bli riktig så kjekk med noen år til på baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Jammen på hodet da?!?!? Der må det være hår.

Jeg kunne aldri hatt en hårløs gubbe som ser ut som et k*kkhue på hodet, jeg kunne jo ta feil å bli skremt! ;)))

den var litt på kanten!

Men hårløse menn er turnoff.

Utsagnet gjelder ikke om rollonlooken er pga sykdom, da blir klart innfallsvinkelen en annen:o)

*LOL* =)

Det er mange som passer med lite hår (på hodet). Men absolutt ikke alle =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker?

Men du er vel for ung til å ha sansen for Harket...

Nei, det vil jeg ikke si. Jeg synes han eldste i Olsen brothers er kjekk, jeg =p

Men han er så sleip og glatt og kvalm, synes jeg, og blottet for utstråling og sjarme. Han bare flåser i vei i rusprat og TROR han er noe.

Jon Almås har derimot, stikk motsatt, akkurat det jeg liker ved menn. Utseende, rikelig dose naturlig sjarme, og selvironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hårløst

*LOL* =)

Det er mange som passer med lite hår (på hodet). Men absolutt ikke alle =)

Jeg synes alle hårløse menn ser ut som gammelonkelen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vil jeg ikke si. Jeg synes han eldste i Olsen brothers er kjekk, jeg =p

Men han er så sleip og glatt og kvalm, synes jeg, og blottet for utstråling og sjarme. Han bare flåser i vei i rusprat og TROR han er noe.

Jon Almås har derimot, stikk motsatt, akkurat det jeg liker ved menn. Utseende, rikelig dose naturlig sjarme, og selvironi.

Som vanlig argumenterer du godt :)

Tror det enkleste er å bare konkludere med at vi har ulik smak der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har så lite hår og det er usexy. Menn uten hår ser ut som gamle gubber, så hva hjelper det med sprek kropp da? ingenting! Hår er et must altså!

Selv jeg som digger mannlig kroppshår synes egentlig ikke at det er så viktig lengre... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...