Gjest gklsfgnlafngfg Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Hvor langt har man egentlig synki ned når man vurderer og starte med effedrin eller kanskje amfetamin for og gå ned i vekt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strutta Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 for langt.... søk hjelp?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starshine Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Så alt for langt. Så altfor, altfor langt.. Får du hjelp? *klemm* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KabbaBabba Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Trenger man å ha synket så langt i det hele tatt da? Mange som har vurdert det vel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Det som ihvertfall er sikkert er at du ikke er den første med slike tanker.. Av alle de jentene jeg kjenner/har kjent som har brukt amfetamin, så har sikkert halvparten hatt vektreduksjon i tankene (samtidig som de har satt pris på en fest). Tidligere fikk man kjøpt slankemidler som inneholdt amfetamin. Men det er en grunn til at disse midlene ble trukket fra markedet og forbudt! Amfetaminen gjør mer med deg enn å riste av noen kilo.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimera Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 for langt.... søk hjelp?! Hvis du skal GÅ ned i vekt, så er det mest effektive å GÅ!!!. Et par tre raske spaserturer per dag er mer effektivt enn allverdens kurer og dop. Det er iallefalll min erfaring, og jeg er litt av en godtegris :-) . Begynner å lure på om aat kroppen har begynt å produsere amfetamin. ... Raser avgårde så bare det, og ler rått av alle høygravide menn på minn egen alder......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strutta Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Hvis du skal GÅ ned i vekt, så er det mest effektive å GÅ!!!. Et par tre raske spaserturer per dag er mer effektivt enn allverdens kurer og dop. Det er iallefalll min erfaring, og jeg er litt av en godtegris :-) . Begynner å lure på om aat kroppen har begynt å produsere amfetamin. ... Raser avgårde så bare det, og ler rått av alle høygravide menn på minn egen alder......... Chimera Du har sendt dette svaret til Strutta ikke til den som hadde spørsmålet... Hei & hopp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gklsfgnlafngfg Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Så alt for langt. Så altfor, altfor langt.. Får du hjelp? *klemm* Nei jeg får ikke hjelp og jeg vil ikke ha hjelp. Det ødelegger mulighetene til og få utdanning i militæret.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gklsfgnlafngfg Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 for langt.... søk hjelp?! Som skrevet rett over så vil jeg ikke søke hjelp.. Jeg hadde uansett ikke visst hvor jeg skulle henvende meg.. Har ingen erfaringer med leger.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gklsfgnlafngfg Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Hvis du skal GÅ ned i vekt, så er det mest effektive å GÅ!!!. Et par tre raske spaserturer per dag er mer effektivt enn allverdens kurer og dop. Det er iallefalll min erfaring, og jeg er litt av en godtegris :-) . Begynner å lure på om aat kroppen har begynt å produsere amfetamin. ... Raser avgårde så bare det, og ler rått av alle høygravide menn på minn egen alder......... Det går ikke..Jeg går flere timer hver dag, jeg sykler på ergometersykkel omtrent hver dag, jeg spiser CLA og jeg spiser ikke så jævla mye pr dag, jeg drikker mange liter vann hver dag. Enda så går jeg opp i vekt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gklsfgnlafngfg Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Det som ihvertfall er sikkert er at du ikke er den første med slike tanker.. Av alle de jentene jeg kjenner/har kjent som har brukt amfetamin, så har sikkert halvparten hatt vektreduksjon i tankene (samtidig som de har satt pris på en fest). Tidligere fikk man kjøpt slankemidler som inneholdt amfetamin. Men det er en grunn til at disse midlene ble trukket fra markedet og forbudt! Amfetaminen gjør mer med deg enn å riste av noen kilo.. Jeg er klar over at amfetamin er farlig. Jeg kjenner mange turehuer, men akkurat nå gir jeg fult faen i det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Jeg er klar over at amfetamin er farlig. Jeg kjenner mange turehuer, men akkurat nå gir jeg fult faen i det.. Ok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strutta Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Som skrevet rett over så vil jeg ikke søke hjelp.. Jeg hadde uansett ikke visst hvor jeg skulle henvende meg.. Har ingen erfaringer med leger.. Hei igjen. Hvis du ikke vil søke hjelp, ja da er du kanskje sterk nok til å komme opp igjen på egen hånd? Det høres ut som en utrolig vanskelig oppgave å løse alene. Du hjelper jo deg selv ved å søke hjelp når ting har tatt litt overhånd?!? Jeg vet det finnes hjelp å få mht sf / symptomer på sf, men hvor /hvem vet jeg ikke. Noen andre som gjør det kanskje?? Håper du endrer mening mht å få litt hjelp. Det kunne noen og enhver trenge, men vi skal alltid være så "flinke" eller stolte, og kjører oss selv altfor hardt. Lykke til uansett:-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strutta Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Som skrevet rett over så vil jeg ikke søke hjelp.. Jeg hadde uansett ikke visst hvor jeg skulle henvende meg.. Har ingen erfaringer med leger.. PS Utdanningen din kan gå HELT til h....... om du IKKE søker hjelp. Har du tenkt på det??? Selv Forsvaret må da kunne ta inn folk som viser vilje til å hjelpe seg selv ut at sine problemer! Om du "faker" og er "frisk" vil det alltid bli oppdaget over tid... Tenk en gang til, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gklsfgnlafngfg Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 PS Utdanningen din kan gå HELT til h....... om du IKKE søker hjelp. Har du tenkt på det??? Selv Forsvaret må da kunne ta inn folk som viser vilje til å hjelpe seg selv ut at sine problemer! Om du "faker" og er "frisk" vil det alltid bli oppdaget over tid... Tenk en gang til, da. Alle jeg kjenner med psykiske problemer har blitt nektet militærtjeneste. Da kan man heller ikke verve seg. Militæret er avhengige av mennesker med sterk psyke. Jeg har hjulpet flere mennesker med og fortsette livet sitt i steden for og ende det, men jeg klarer ikke rette på mine egene tanker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strutta Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Alle jeg kjenner med psykiske problemer har blitt nektet militærtjeneste. Da kan man heller ikke verve seg. Militæret er avhengige av mennesker med sterk psyke. Jeg har hjulpet flere mennesker med og fortsette livet sitt i steden for og ende det, men jeg klarer ikke rette på mine egene tanker... Et stort dilemma, det skjønner jeg!Men kunne det være en ide å la en psykiater avgjøre om du lett kan komme ut av problemet ditt? Hvis du er sterk for andre tyder det kanskje på at du er ganske godt skodd også for å passe på deg selv. Hva defineres som psykisk lidelse i forbindelse med inntak i Militæret? Hvis Militæret ikke tar inn folk med psykiske lidelser, hva gjør de da med dem som kommer seg inn likevel? Ut, antakelig. Og hva da med karrieren??? Som jeg sa i sted; omgivelsene er ganske gode på å se signaler på at noe er galt... Husk du får antakelig ikke enerom. Men, du. Er du villig til å ofre helsen din til fordel for Militæret? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gklsfgnlafngfg Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Et stort dilemma, det skjønner jeg!Men kunne det være en ide å la en psykiater avgjøre om du lett kan komme ut av problemet ditt? Hvis du er sterk for andre tyder det kanskje på at du er ganske godt skodd også for å passe på deg selv. Hva defineres som psykisk lidelse i forbindelse med inntak i Militæret? Hvis Militæret ikke tar inn folk med psykiske lidelser, hva gjør de da med dem som kommer seg inn likevel? Ut, antakelig. Og hva da med karrieren??? Som jeg sa i sted; omgivelsene er ganske gode på å se signaler på at noe er galt... Husk du får antakelig ikke enerom. Men, du. Er du villig til å ofre helsen din til fordel for Militæret? Jeg har STORE problemer med og prate om følelser ol. foran andre mennesker. Jeg er en veldig følsom person som ikke kan se på TV uten og grine..Og begynner og grine av og lese innlegg her, samt det jeg skriver nå. Så jeg tror jeg vil unngå og prate med en psykolog.. Hva som deffineres med psykisk lidelse er jeg ikke sikker på. De blir nok kasta ut ja. Uansett tenker jeg på og utdanne meg som jagerflyver (kun for og få jobb senere, hater alt militært...), og da kommer 50 av 1000 søkere igjennom alt og blir ferdig utdannet. Så da skal man ikke ha hatt mye kontakt med psykiater før det blir god natt og hadet bra. Jeg er ikke villig til og satse helsa mi for _militæret_, men jeg gir stort sett faen i alt for tiden.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strutta Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Jeg har STORE problemer med og prate om følelser ol. foran andre mennesker. Jeg er en veldig følsom person som ikke kan se på TV uten og grine..Og begynner og grine av og lese innlegg her, samt det jeg skriver nå. Så jeg tror jeg vil unngå og prate med en psykolog.. Hva som deffineres med psykisk lidelse er jeg ikke sikker på. De blir nok kasta ut ja. Uansett tenker jeg på og utdanne meg som jagerflyver (kun for og få jobb senere, hater alt militært...), og da kommer 50 av 1000 søkere igjennom alt og blir ferdig utdannet. Så da skal man ikke ha hatt mye kontakt med psykiater før det blir god natt og hadet bra. Jeg er ikke villig til og satse helsa mi for _militæret_, men jeg gir stort sett faen i alt for tiden.. Hei igjen. Du er en reflektert person, det er ingen tvil om det! Tror til og med du innerst inne vet hvorfor du er så nærtagende. Det er ikke nødvendigvis noe psykisk galt med en som er følsom og blir påvirket av ting rundt seg. Fungerer selv som en svamp så jeg vet litt om hvordan det kan være... Hvis du er mann er det kanskje ikke greit å være så følsom; menn skal liksom ikke være det... Men jeg vet ikke om du er mann. Uansett, det å prate om følelser med en man ikke kjenner k a n være bedre enn med en man kjenner,bl.a. fordi man kan gå derfra etter en time... Vedkommende har taushetsplikt, det har ikke venner og familie... Det å prate kan være PYTON når det står på men deilig etterpå, akkurat som med trening... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gklsfgnlafngfg Skrevet 26. februar 2001 Del Skrevet 26. februar 2001 Hei igjen. Du er en reflektert person, det er ingen tvil om det! Tror til og med du innerst inne vet hvorfor du er så nærtagende. Det er ikke nødvendigvis noe psykisk galt med en som er følsom og blir påvirket av ting rundt seg. Fungerer selv som en svamp så jeg vet litt om hvordan det kan være... Hvis du er mann er det kanskje ikke greit å være så følsom; menn skal liksom ikke være det... Men jeg vet ikke om du er mann. Uansett, det å prate om følelser med en man ikke kjenner k a n være bedre enn med en man kjenner,bl.a. fordi man kan gå derfra etter en time... Vedkommende har taushetsplikt, det har ikke venner og familie... Det å prate kan være PYTON når det står på men deilig etterpå, akkurat som med trening... Jeg er gutt ja.. Så det er litt upraktisk.. Jeg vet egnetlig ikke hvorfor det er sånn. Tenker på at jeg kanskje sover for lite, men jeg orker aldri legge meg og jeg klarer ikke sove lenger enn til tolv..Da har jeg ødelagt dagen.. Det skulle vært internet psykiatere. Hadde vært veldig praktisk for de som har litt problemer med og prate om ting.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starshine Skrevet 26. februar 2001 Del Skrevet 26. februar 2001 Nei jeg får ikke hjelp og jeg vil ikke ha hjelp. Det ødelegger mulighetene til og få utdanning i militæret.. Hva mener du? Heh, du kan selvsagt få utdanning i militæret hvis du har psykiske problemer. Dessuten - det blir søren meg verre hvis du skal gå rundt å ha det slik - og det kan ødelegge mer for deg enn det en fag person kan gjøre.. ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.