Gå til innhold

Hvor langt har man synki når..

Gjest gklsfgnlafngfg

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvor lang og tung er du? Hvorfor må du gå ned i vekt?

Med de problemer du har, tror jeg det vil være lurt å senke abisjonsmivået en del hakk hva gjelder både militær og sivil karriere.

Det finnes ingen gruppe arbeidssøkere som testes hardere på det psykologiske plan enn de som søker om flyerutdanning i militæret.

Ethvert problem du måtte ha blir avslørt i de testene. Der blir du avslørt om du faker frisk.

Det er riktig som du skriver at personer som har brukt narkotiske stoffer ikke kan bli flygere eller får tilbud om høyere utdanning i forsvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gutt ja..

Så det er litt upraktisk..

Jeg vet egnetlig ikke hvorfor det er sånn. Tenker på at jeg kanskje sover for lite, men jeg orker aldri legge meg og jeg klarer ikke sove lenger enn til tolv..Da har jeg ødelagt dagen..

Det skulle vært internet psykiatere.

Hadde vært veldig praktisk for de som har litt problemer med og prate om ting..

Hei igjen.

Det ER internett psykiatere; ser du har fått svar her på siden... Han kan kanskje bidra på en mer privat måte??? eller fortelle deg om noen andre som kan? Spør.

Det virker som du er din egen verste dommer, slik vi alle er i større eller mindre grad. Det er jæ.... vanskelig å få den dommeren til å slakke av på kravene, men det går! langsomt. - som alt annet man helst skulle ordnet NÅ.

Ikke noe rart om du sover dårlig når du har så mange tanker og følelser. De er mest aktive når resten av kroppen hviler; om natten. Har mange våkenetter bak meg og når jeg ser tilbake er nesten de fleste på grunn av ting jeg nå anser for å være detaljer... Vi har en tendens til å gå no' saftig i ring hvis vi først begynner. Trikset er å styre UT av ringen. Ikke lett, men det går det og! Du har tydelig en sterk vilje; bruk den til å vri deg "den andre veien": mot det positive og gode. Min mor sendte meg en gang et klistremerke jeg måtte sette på speilet mitt. Der sto det: "Jag är förbannat bra!" Det skulle jeg lese hver gang jeg så meg i speilet, noe som jo hendte ganske ofte... Og jeg ble glad hver gang jeg så det. Det skal EGENTLIG ikke så mye til! Men vi er ikke så flinke til å fortelle oss selv hva vi liker ved oss, eller at vi liker noe vi gjør. Lekse nr.1 for alle burde være nettopp det!!

Hei, så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...