Gjest Phlagma Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Vil så gjerne greie å slanke meg....ned til 50...som jeg veide for 6 år siden..men så tenker jeg at hva er vitsen? blir bare slapp, trøtt, grinetete, kald...(det er jeg nå uansett..)...og når jeg så veier 50 hva skal jeg da gjøre? jeg er ikke laget for å se tynn ut. det villle bli et slit å holde vekta der...forsette å gå ned mer er bare....sykehus er definert ikke noe sted for meg....jeg hater denne ambivalensen...vil og vil ikke slanke meg...grr..blir gæren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragazza Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Tre ord: IKKE GJØR DET!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emaline Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 ja, blir man egentlig lykkeligere om man veier mindre? Jeg føler meg faen ikke mye lykkelig for tiden...så jeg sier meg enig med ragazza-ikke gjør det!!!!Det er bare ikke verdt det..et sunt, våkent ansikt sier mye mer enn en tynn kropp...jeg skulle gjerne byttet bort den tynne kroppen min i et friskt ansikt..så det så!!! Uansett- ta vare på deg selv og kroppen din..kos Emma 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emaline Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 ja, blir man egentlig lykkeligere om man veier mindre? Jeg føler meg faen ikke mye lykkelig for tiden...så jeg sier meg enig med ragazza-ikke gjør det!!!!Det er bare ikke verdt det..et sunt, våkent ansikt sier mye mer enn en tynn kropp...jeg skulle gjerne byttet bort den tynne kroppen min i et friskt ansikt..så det så!!! Uansett- ta vare på deg selv og kroppen din..kos Emma 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Kjære Phlagma! Emaline og ragazza har gitt deg fine svar som jeg støtter. Det er lett å si bruk fornuften,- men det ser ut som om du ønsker at fornuften skal seire når du skriver innlegget ditt. Du prøver nok å si til deg selv at en vektreduksjon på 6kg er ufornuftig og for meg ser det ut som om din fornuft kanskje er sterkest denne gangen, lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humptydumpty Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 ja, blir man egentlig lykkeligere om man veier mindre? Jeg føler meg faen ikke mye lykkelig for tiden...så jeg sier meg enig med ragazza-ikke gjør det!!!!Det er bare ikke verdt det..et sunt, våkent ansikt sier mye mer enn en tynn kropp...jeg skulle gjerne byttet bort den tynne kroppen min i et friskt ansikt..så det så!!! Uansett- ta vare på deg selv og kroppen din..kos Emma jeg er nesten helt bra, men likevel holder jeg igjen. for jeg trenger sf; for å ha et eget rom, for å få oppmerksomhet fra andre og meg selv. jeg vet jo hvordan jeg skal kunne skaffe meg disse tingene uten sf, tror jeg, men jeg får det så absolutt ikke til og noen ganger lurer jeg på om livet er noe brede uten sf. vel det jeg lurer på er om noen kan gi meg noen konkrete råd på hvordan klare å motta oppmerksomhet uten å ta i bruk sf. lykke til alle med bedring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.