Gå til innhold

Nhd!Vær snill å svar meg,jeg er desperat

Anbefalte innlegg

Gjest sovelitt
Skrevet

Avhengig av sovetabletter

Har gått på Zopiclone noen måneder nå.Synes imidlertid at virkningen har avtatt etterhvert,og må nå ta 2 x 7,5 mg for å kunne sovne om kvelden.Har ingen bivirkninger(hang over)dagen etter heldigvis.Men jeg ønsker meg noen tabletter som kan FÅ meg til å sovne,uten å måtte ta 2 stykker og allikevel føle at vikningen avtar etterhvert som tiden går.Tenker vel at dette muligvis kan ha sammenheng med at de egentlig skal brukes i kort periode.Legen har foreskrevet 1/2-1 tablett!!!Neste gang jeg er hos ham har jeg lyst å fortelle ham hva jeg har opplevd,og ønsker noe som kan ha bedre og mer effektiv virkning.Men finner ingen legemidler i leksikonet som virker slik.Har du noen ide eller tips om hva som kan hjelpe meg? Hilsen

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du vil aldri kunne løse dette problemet uten at du en ukes tid er villig til å ta på deg noen ulemper.

Jeg vil anbefale overgang til Tolvon 10 mg.

Du kan oppleve både for dårlig søvn eller for mye søvn med hangover inntil du har funnet riktig dose og tidspunkt for inntak.

Men når du når målet, vil du føle deg langt mer vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...