modesty Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Jeg var på badet hos den nye kjæresten min her om dagen, og selvfølgelig greier ikke jeg å la være å snoke litt rundt hos han. La merke til en eske med piller, og tenkte jeg skulle se hva dette var for noe. På esken stod det "Cipramil 20 mg, mot depresjoner, angst og uro". Velvel, greit nok, typen min har depresjoner. Syns jo det er litt trist, og er vel litt skuffa over at han ikke har fortalt meg det heller, men det er kanskje fordi vi nettopp har blitt sammen. Det jeg lurer på nå er om dette legemiddelet er sterkt? Altså, betyr det at han har veldig sterke depresjoner og angst og uro når han tar dette? Dette har selvfølgelig ingen innvirkning på forholdet vårt, men jeg vil gjerne vite hva jeg går til... Tør ikke å ta opp dette med han før han tar det opp med meg, så jeg hadde vært veldig takknemlig på noen svar fra dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. februar 2001 Del Skrevet 26. februar 2001 Cipramil brukes for depresjon, angst og tvangslidelse. Det er det mest solgte SSRI i Norge. Det er umulig å si noe om en sykdoms alvorlighetsgrad ut fra de opplysninger du gir. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.