Gjest snowboarder Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Jeg var oppe i fjellet for en uke siden og sto på snowboard. Jeg falt endel, men de store skadene uteble. Men på slutten av dagen fikk jeg vondt i kneet. Jeg lurer på om jeg har vrikket det, men det er ikke ved fall. Nå klarer jeg ikke bøye foten så mye bakover, men det går forhåndsvis greit å gå. Det virker som om det er på fremsiden av kneet smertene er. Er dette noe som går over (som en vrikket ankel), eller bør jeg oppsøke en lege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 26. februar 2001 Del Skrevet 26. februar 2001 Hei. Jeg synes du kan se dette an i hvert fall en uke til. Så lenge du ikke har noen sikker utløsende skade er det neppe noe stort problem. Det kan være en liten irritasjon i leddhinnen med økt væskemengde i kneet (du sier ikke noe om kneet er hovent) eller det kan være en "strekk" i noen av leddbåndene. Selvsagt kan det også være en meniskskade, men uansett -- med de beskjedne symptomer du beskriver ville jeg sett det an en uke til (i hvert fall) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.