Gå til innhold

NHD/andre - substitutt til tolvon?

sonjaone

Anbefalte innlegg

Finnes det en annen medisin som erstatter tolvon. Så i et tidligere innlegg at tolvon øker insulinproduksjonen. Jeg har fra før ofte lavt blodsukker, og etter at jeg begynte med tolvon har jeg fått en enorm appetitt. Er konstant sulten synes jeg, og vekten har selvfølgelig økt. Jeg kan leve med en viss vektøkning, men en slik "ulvehunger" er plagsomt. Så hva kan erstatte tolvon?

hilsen sultne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dersom du tar Tolvon pga. depresjon, vil jeg foreslå Remeron som det mest nærliggende alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sonjaone,jeg går på Remeron nå og

sliter med den samme ulvehungeren som deg....

Så kansje Edronax kan være bedre,den skal jo bare virke på norandrealin nivået som Tolvon gjør,men det vet kansje NHD noe om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å trene, sonjaone. Det øker forbrenningen. (bare et forslag) :o)

Hei Magna!

Har ikke tid til å trene, bruker jo så mye tid på å spise...

Tenk om jeg ikke hadde vært så lat, hater å trene, men liker å gå en tur. Nå har ungene vært syk i en uke, kommer meg ikke ut. Barnevaktene er syke, det er bare jeg som er "frisk og tidi`" og spiser som en gal. Skal ta meg et glass vann snart.

1000 takk for svar!

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...