joas Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hei NHD. Håper du kan svare meg på dette.Bruker Rivotril( som jeg er blitt avhengig av) å VILL gjerne slutte,bruker en dose på alt fra 3- 4 mg, men siden jeg har en god del trøbbel med gubben at han ikke forstår angsten min så klarer jeg ikke for jeg får ingen støtte fra han.Det jeg har lest på ett annet forum er at når man begyner ned trappingen kan man bruke Sobril (bare i krisetilfeller) når man begynner å kjenne at Rivotrilen begyner å gå ut av kroppen. Er livredd for abstinenser og er også livredd for at jeg kan komme til å komme opp i høyere doser med Rivotrilen. Skal til ett behanlingssenter men vet ikke når ennu, å der er det ikke lov til å bruke noe slags medisiner å heller ikke naturprodukter. MEN det jeg VILL er å komme bort fra Rivotrilen å heller bruke Sobril i nød til jeg skal til det behandlingsenteret for jeg har hørt at de er vanedannende ja men ikke så mye som Rivotrilen. Håper så inderlig på svar da jeg er veldig BEKYMRET. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204980-nedtrapping-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.