Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

21

• cecily

11

• Patsi

8

• favn

6

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Takk, det var en grei advarsel. Jeg ønsker ikke å forveksles med andre nick.

Jeg hadde vært litt forsiktig med ulvinnen og sånn også jeg, da det allerde er en ulv på DOL?

Det kan høres ut som om der er i tospann, liksom..Jeg hadde ikke digget det.

Jeg synes ms eller mrs lurulf var tøft jeg!

Lykke til med avgjørelsene!

:-)

Jeg hadde vært litt forsiktig med ulvinnen og sånn også jeg, da det allerde er en ulv på DOL?

Det kan høres ut som om der er i tospann, liksom..Jeg hadde ikke digget det.

Jeg synes ms eller mrs lurulf var tøft jeg!

Lykke til med avgjørelsene!

Der kom det jammen en stemme til på mrs lurulf!

Takker, det er fint å få vite hva andre mener!

"Ulv i faarikaal" er vel nesten fraværende nå? Jeg antar at det er han du tenker på som Ulven? Det var fordi jeg ikke ville forveksles med ham at jeg opprinnelig droppet "ulv" fra "lurulf ulv"...

hare1365380455

"Ulv i faarikaal" er vel nesten fraværende nå? Jeg antar at det er han du tenker på som Ulven? Det var fordi jeg ikke ville forveksles med ham at jeg opprinnelig droppet "ulv" fra "lurulf ulv"...

Mrs Lurulf høres ut som deg.

laguna1365380434

Det var han jeg tenkte på,og personlig ville jeg nødig bli assosiert med ham..:-o (får jeg tilsnakk for bakvaskelser nå tro?;-))

Og borte er han vel ikke, men rusler vel rundt med nye nicks.. Og er han borte allikevel tror jeg mange forbinder ulvenick med nettopp den ulven..;-)

Mrs lurulf er bra da! Det er tøft, og folk skjønner at det er deg..Og det er vel kult da lurulf er et innarbeidet og sympatisk nick folk liker å snakke med.

"Godt det ikke bare er jeg som er langt ute på viddene her da ;-)"

*S*, nei det kan skje den beste!

Noe av det morsomste jeg har opplevd her på dol, var da mr Kahn la ut om hvor godt han kjente mine holdninger.

Jeg er en militærnekter som ikke forsvarer landet vårt fordi jeg ikke har avtjent militærtjeneste.

Han mente å kunne tolke meg ut og inn, men hadde ikke oppfattet helt hvilket kjønn jeg var *S*

Hihi, tenker han ble lang i maska da han skjønte tegninga ;-)

Annonse

Det var han jeg tenkte på,og personlig ville jeg nødig bli assosiert med ham..:-o (får jeg tilsnakk for bakvaskelser nå tro?;-))

Og borte er han vel ikke, men rusler vel rundt med nye nicks.. Og er han borte allikevel tror jeg mange forbinder ulvenick med nettopp den ulven..;-)

Mrs lurulf er bra da! Det er tøft, og folk skjønner at det er deg..Og det er vel kult da lurulf er et innarbeidet og sympatisk nick folk liker å snakke med.

"Og det er vel kult da lurulf er et innarbeidet og sympatisk nick folk liker å snakke med."

Tusen takk! Så hyggelig sagt av deg!

Åååå? Er du en dame? (Det brukte jeg laaang tid på å skjønne) ;o)

Mitt forslag (uten å ha lest de andre) er lurulfa. Da vet "alle" at du er gamle lurulf.

Mvh

"Åååå? Er du en dame? (Det brukte jeg laaang tid på å skjønne) ;o)"

Nå bare bekreftet du at jeg må gjøre noe med det nicket?

Annonse

Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden, for den var så innmari lang, men hva med:

Luremus

? Ja, kult, ikke sant!?! ;O)

Eller Frøken Lurulf, evt. fru alt etter som..

Luremus, det var vel det Krohn Devold ble kalt?

Ikke særlig smigrende...

Som jeg har svart deg annet sted i tråden, ender jeg nok opp med "Ulvinnen" eller "mrs lurulf"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...