Gå til innhold

ANGST-Nhd!

Gjest angst-helvete

Anbefalte innlegg

Gjest angst-helvete

Dersom man slutter å ta Lamictal (er oppe i en daglig dose på 300mg ) eller Seroquel (800mg daglig) hva kan skje (fysisk) dersom man bare slutter å ta dem?

Jeg har ikke hatt medisin på 2-3 dager nå (disse to) og har følt meg helt jævlig de siste dagene.MYE STERK angst og urolighet. Skjelver, snakker i det sett fordi jeg er så urollig, skjelver når jeg snakker, klarer ikke slappe av, svetter mye (selv om alle sammen hadde på seg jakke ute igår, så g gikk jeg i t-skjorten fordi jeg svetta sånn. Var så stressa og derfor svetta jeg som bare det).

Har aldri hatt set sånn før. Har vært helt jævlig. Men kan det skyldes at jeg plutselig har stoppa med medisinen (som er i så stor dose) så plutselig?

Vil det bli bra igjen når jeg starter på igjen med vanlig (høye) dosen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205084-angst-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...