Gjest Sara Salamander Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg er blittsykemeldt på grunn av depresjon. Går til legen annenhver uke og prater litt, men det blir jo ikke så mye vi får tid til. Det jeg lurer på er om depresjonen vil gå over kun ved å snakke med lege, og å gå hjemme to måneder. Er det noe annet jeg kan gjøre? Jeg ble deprimert da jeg begynte på høyskole for fire år siden, og det har ødelagt mye for meg, både i utdanning og jobb. Jeg vil så gjerne begynne på skolen igjen til høsten, men er redd jeg vil begynne å gjemme meg, skulke og overspise igjen. Hva kan jeg gjøre med dette? Jeg er sjenert og faller lett utenfor i sosiale sammenheng. Har vanskelig for å få kontakt med folk, og få venner. Orker ikke havne i samme situasjon som sist. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205098-nhd-kan-jeg-begynne-p%C3%A5-skolen-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.