Gå til innhold

blodprøver

Gjest suselusa

Anbefalte innlegg

Gjest suselusa

heihei..

Jeg har et sp.mål ang. elektrolytter. Tar noen tester for div. ting m jevne melomrom, og skal nå "tappes" på onsdag.lurer på om elektrolyttverdien kan ha blitt litt bedre siden jeg ikke har kastet opp på 3 dager? Vil så gjerne at psyk`en skal bli litt glad,og det blir hun hvis disse verdiene bedrer seg.

Tror jeg på julenissen hvis jeg tror at 3-dagers-skjerpingsen min kan ha gjort noen utslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære suselusa! Du ønsker å glede psy.-din, vil du ikke også prøve å glede deg selv, dvs prøve å jobbe med å være ærlig overfor deg selv og psyk.(vet ikke om du mener psykiater eller psykolog)? Enkelte blodprøver normaliseres relativt raskt,-mens andre trenger mer tid. Da jeg ikke vet hvilke prøver legen din tar kan jeg ikke gi deg et fullstendig svar på spørsmålet ditt. Uansette råder jeg deg på det sterkeste til å prøve så godt du kan å ikke lure deg selv (og din behandler), da vil du kunne få best hjelp og en dag vil du kanskje slippe å ha tanken om "å lure", men gladlig ta prøvene, lykke til på veien videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...