Gå til innhold

psykiatri ????????

Gjest spørsmålstegn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest spørsmålstegn

Hva er det som er så vanskelig at det ikke lar seg ordne her til lands?

Av fagfolk er diagnosen GAD.

Har slitt med uforklarelig angst siden pubereteten. Kronisk angstanfall i 20 års alderen som festet seg og ble psykisk og fysisk kronisk. Blir slik som symtomene!

Veldig urolig og overirritabel hele tiden. Opplever som følelsesliv som borte (positive følelser) Er veldig negativ og klarer ikke tro på noe.

Føler at jeg kan bli tvinget til å ta mitt eget liv.

Er nå 31 år.

Gått til poliklinisk beh i 10 år, psykoterapi + medikament beh. Opphold 3 mnd Modum B.N. uten noe som helst hjelp. Vurdert av rikshosiptalet i Oslo, medikament forslag:Neurontin+ tegretol.(Edronax) Gått på de to første i 4-5 mnd uten virkning. (Prøv Edronax,Cipramil,Seroxsat, forskj nevroleptika,imovane,sobril osv.. tidligere) Uten at det har forandret noe.

Tilstanden er helt kronisk.

Ser ikke håp noen plass!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20547-psykiatri/#findComment-89387
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Av fagfolk er diagnosen GAD.

Har slitt med uforklarelig angst siden pubereteten. Kronisk angstanfall i 20 års alderen som festet seg og ble psykisk og fysisk kronisk. Blir slik som symtomene!

Veldig urolig og overirritabel hele tiden. Opplever som følelsesliv som borte (positive følelser) Er veldig negativ og klarer ikke tro på noe.

Føler at jeg kan bli tvinget til å ta mitt eget liv.

Er nå 31 år.

Gått til poliklinisk beh i 10 år, psykoterapi + medikament beh. Opphold 3 mnd Modum B.N. uten noe som helst hjelp. Vurdert av rikshosiptalet i Oslo, medikament forslag:Neurontin+ tegretol.(Edronax) Gått på de to første i 4-5 mnd uten virkning. (Prøv Edronax,Cipramil,Seroxsat, forskj nevroleptika,imovane,sobril osv.. tidligere) Uten at det har forandret noe.

Tilstanden er helt kronisk.

Ser ikke håp noen plass!

Jeg vet at Angstsenteret på Gaustad har et prosjekt gående på GAD.

Tlf. 22 92 39 72

Kan du prøve der?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20547-psykiatri/#findComment-89823
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...