inkink Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Så lenger ned her ved seponering fra rivotril, ble det sagt at de siste var de verste å slutte med. Driver så å seponerer cipralex megasakte... vil de siste mg være de verste også her?? Håper på svar! 0 Siter
inkink Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Kankje jeg da ikke behøver å ta det så veldig forsiktig før jeg er nede i de siste 2,5 mg Er nå nede på litt over 5 mg. reagerer veldig sterkt på stoffet både oppover og nedover. Men kanskje jeg kunne la det gå litt fortere inntil de siste 2,5 mg???? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 En kan ikke overføre fra en gruppe medisiner til en helt annen. Rivotril er bl.a. et rusmiddel . Cipralex skal som alle andre AD som har virket ved seponering trappes ned med ca 25% av utgangsdosen per måned. Dvs avslutning tar 3 mnd. 0 Siter
inkink Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 En kan ikke overføre fra en gruppe medisiner til en helt annen. Rivotril er bl.a. et rusmiddel . Cipralex skal som alle andre AD som har virket ved seponering trappes ned med ca 25% av utgangsdosen per måned. Dvs avslutning tar 3 mnd. Trodde rivotril var mot epilepsi og angst jeg? Jaja, takk for svar ang. cipralex seponering. Får ta det rolig:0)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.