Nedia Skrevet 26. februar 2001 Del Skrevet 26. februar 2001 I morgen tidlig når jeg vokner er jeg blitt 18 år. Da er jeg liksom "voksen". Føler meg ikke voksen, vil ikke føle meg voksen heller. Vil bare bli tynn. Har mista kontrollen føler jeg eser utover. HJELP! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 26. februar 2001 Del Skrevet 26. februar 2001 Kjære Nedia! Du ønskes til lykke med 18-års dagen i morgen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caitlin Skrevet 26. februar 2001 Del Skrevet 26. februar 2001 Kjære Nedia! Du ønskes til lykke med 18-års dagen i morgen! GRATULERER MED ATTENÅRSDAGEN!!!!!!!! HÅPER AT DU FÅR EN STRÅLENDE DAG!!!! Jeg er sikker på at alt vil bli bedre snart, -og at du vil få det godt inni deg =) Masse klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nedia Skrevet 26. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2001 GRATULERER MED ATTENÅRSDAGEN!!!!!!!! HÅPER AT DU FÅR EN STRÅLENDE DAG!!!! Jeg er sikker på at alt vil bli bedre snart, -og at du vil få det godt inni deg =) Masse klemmer fra TAKK, det varmet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnHappy Skrevet 26. februar 2001 Del Skrevet 26. februar 2001 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!! =) håper du får en kjempefin dag:) lykke til videre:) *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madde Skrevet 27. februar 2001 Del Skrevet 27. februar 2001 Gratulerer så mye med dagen, Nedia!! Jeg håper du får en fin dag, sammen med mennesker som er glad i deg. Jeg har fulgt med litt på deg og andre her på forumet, selv om jeg ikke skriver så ofte selv. Jeg vil bare si at det _kan_ bli bedre. Jeg har selv hatt spiseforstyrrelse i 8 år, men regner meg nå som 99% frisk (da mener jeg fra de vonde følelsene og alt!). Jeg var hos terapeuten min i går (for snart siste gang), og vi snakket om hvordan jeg er nå i forhold til hvordan jeg var da jeg begynte der. Utviklingen har vært helt utrolig, og jeg kjenner godt igjen i det du skriver her på forumet. Jeg vil bare ønske deg lykke til! Jeg håper du fortsetter å kjempe, slik at du til slutt greier å komme deg ut av dette helvetet. Du virker som en utrolig flott jente, Nedia. Ikke glem det når du er langt nede. Igjen GRATULERER MED DAGEN!!!! Dette er din dag - det har du fortjent ) Masse lykkønskninger fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taraz Skrevet 27. februar 2001 Del Skrevet 27. februar 2001 gratulerer med dagen i hvert fall da:) håper du får en fin dag sammen med mennesker du er glade i og som er glad i deg. håper det går bra med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 27. februar 2001 Del Skrevet 27. februar 2001 Grattulerer med dagen! Håper du får det litt bedre etterhvert. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.