Gå til innhold

Vil jeg noengang få tilbake sex-lysten?? NHD

Gjest jeg vil, jeg vil - men får det ikke til

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil, jeg vil - men får det ikke til

Hei,

jeg er en ung jente som snart skal gifte meg. Og i den forbindelse skriver jeg her....Du skjønner , for to år siden begynte jeg på antidepressiva (cipralex) - da jeg gikk inn i dyp sorg grunnet dødsfall i familien. Jeg valgte å gå på dem en stund, da jeg har hatt det veldig vondt.

Nå er livet utrolig bra igjen, og jeg skal som sagt gifte meg snart. Jeg og kjæresten har sex, og noenganger får jeg både orgasme og har sexlyst, men 70 % av gangene sliter jeg med lysten. Det er også vanskelig veldig ofte å få orgasme.

har nå gått ned til en halv tablett det siste halve året. Trodde dette ville hjelpe på lyst og slikt, men nei. Er rett og slett engstelig nå. Før var jeg ekstremt lysten, og fikk lett orgasme. Målet er , i samråd med min lege, å slutte på disse før jeg gifter meg om 5 måneder. Men si meg, vil jeg da få tilbake lysten på sex, eller har tablettene ødelagt dette for alltid??

Syns dette er utrolig trist....

Fortsetter under...

Gjest tidligere bruker

Jeg brukte forgjengeren til Cipralex, cipramil tidlgiere, og mistet sexlysten. Den kom tilbake. Går nå på Cipralex, og den har igjen forsvunnet. Men det er verdt det for meg siden jeg er så mye bedre av angsten. Men nå har jeg vært gift i snart 25 år da, ville vært kjedeligere hvis jeg var nygift.

Men altså, den kommer igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...