Gå til innhold

pp

Anbefalte innlegg

Hei

prøvde meg på et langt spørsmål, men kom ikke videre, så nå prøver jeg et kortere ett. spørsmålet gjelder en mor/svigermor som er nabo. hun innvaderer oss. skal vite alt som skjer. og det hun får vite kritiserer hun. hun tror alle er ute etter hennes penger og ting.snakker daglig om hvor strevsomt alt har vært for henne, hvor slappe vi er, kritikk kritikk kritikk. leser posten vår. ringer hele dagen. skriker når noe går henne imot.veldig opptatt av utseende-være pen, ha pene ting. dømmer ALLE andre. alle er fæle,slemme og late. skryter av seg selv HVER gang vi møtes. dette er slitsom.sønnen(min kjæreste)er taus,mannen og. jeg jatter med, men blir sakte men sikkert tappet psykisk.hvordan sette grenser?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205737-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...