Sukk Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Har du noen forslag til andre ssri det går an å prøve når zoloften fungerer, men det blir ganske plagsomt med bivirkningene. Har begynnt på igjen med medisinene, for å slippe kontakt med lege Tør liksom ikke plage på fastlegen mer.. vært der en gang i år og det får holde ;-)) Problemet er at når jeg tar medisinene om morgenen kl 6 f.eks så stresser jeg litt på jobben i 9 tiden og da blir jeg såpass kvalm at jeg holder på å spy.(jobber i helsebransja..) Og bivirkningene gir seg liksom ikke selv om jeg går leeeeenge på medisinen.. Og hvis jeg glemmer å ta medisinen så får jeg bivirkninger dag også.. Blir litt teit når en plutselig blir akutt kvalm. Går på 100 mg, og får problemer med dyp søvn også.. Men medisinene fungerer mot depresjonen og det. 0 Siter
frosken Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Stakkars fastlege som har en så slitsom pasient! Du må selvfølgelig ikke oppsøke ham mer enn en gang i året... Kom deg til fastlegen! Mente vi hadde en avtale om at du skulle gjøre enten det eller det andre tiltaket denne uken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.