Gå til innhold

Denne artikkelen virker også litt halv-oppdatert...


laban

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

.... lite å finne på du? :-))))

LOL!! Den tanken slo faktisk meg også! Men det er jo alltids godt å se at det er noen som diller mer enn det jeg sjøl gjør.. *føler seg straks myyye bedre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!! Den tanken slo faktisk meg også! Men det er jo alltids godt å se at det er noen som diller mer enn det jeg sjøl gjør.. *føler seg straks myyye bedre*

Er det dillete å lese to av DOLs forside-artikler? At det er pirkete å legge melding om at artiklene er rotet sammen, DET innrømmer jeg glatt. Men jeg har nå sett innlegg her om at to _bokstaver_ har byttet plass i fortekstene på Forum, også...

Det artige var jo at avsnittene passet ganske godt sammen, selv om innholdet ble litt "økseskaft".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dillete å lese to av DOLs forside-artikler? At det er pirkete å legge melding om at artiklene er rotet sammen, DET innrømmer jeg glatt. Men jeg har nå sett innlegg her om at to _bokstaver_ har byttet plass i fortekstene på Forum, også...

Det artige var jo at avsnittene passet ganske godt sammen, selv om innholdet ble litt "økseskaft".

*flirer* Tja, passet godt sammen? Smertepumpe til mor fordi barnet ikke har begynt å krabbe ennå er vel LITT drøyt, kanskje..! ;o)

Ellers må du absolutt fortsette å legge ut meldinger om slike "tabber" hvis du ser flere - det gir jo om ikke annet en god latter for oss som leser alle innlegg på Webmasterforum! Håper du ikke ble fryktelig snurt over min lille kommentar, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*flirer* Tja, passet godt sammen? Smertepumpe til mor fordi barnet ikke har begynt å krabbe ennå er vel LITT drøyt, kanskje..! ;o)

Ellers må du absolutt fortsette å legge ut meldinger om slike "tabber" hvis du ser flere - det gir jo om ikke annet en god latter for oss som leser alle innlegg på Webmasterforum! Håper du ikke ble fryktelig snurt over min lille kommentar, da?

Snurt, nei? På ingen måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...