valleri Skrevet 27. februar 2001 Del Skrevet 27. februar 2001 Hei dere synes sikkert dette høres rart ut, men ofte får jeg problemer med pusten etter å ha jogget eller svømt. Akkurat som det knyter seg i mellomgulvet og jeg greier ikke puste normalt. Dette har også skjedd hvis jeg har sittet veldig lenge foran datamaskinen. Finnes det noen øvelser for å få løst opp disse spenningene? Å hva kommer de av? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 27. februar 2001 Del Skrevet 27. februar 2001 valleri. Dette er eiendommelig. Rolig jogging,skitur, svømming osv. pleier jo gjerne løsne opp mellomgulvet og være godt for vår pusteteknikk. Men når det ikke er slik, spørs det vel om ditt spenningsnivå er i høyeste laget. Snakk med legen din og få en henvisning til psykomotorisk behandling hos en spesialfysioterapeut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.