Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er det normalt og svette etter en treningsøkt.. Det skal ikke noe til før jeg begynner å svette kjempe mye.. er det en måte for kroppen å kvitte seg med vekt på eller hva er det? etter en økt på en times tid er hele t-skjorten min kjempe våt.. håper dere kan hjelpe meg.

Fortsetter under...

Skrevet

Du svetter for å kjøle ned kroppen.

Noen svetter mye, andre gjør det ikke. Bare slik det er...

Slik jeg trener nå om dagen med 5 sett, 10-12 rep og 1 min pause bare RENNER det.

Skrevet

Svetting er vel kroppens mate a kjole ned kroppen.

Jo lengre og mer intens en aktivitet er, desto mer energi eller potensiell energi blir brukt desto varmere blir musklene. (All potensiell energi ender til slutt som varme(kaosprinsippet))

Skrevet

Det er normalt å svette. Noen svetter mye og andre ikke. Det feiler deg overhodet ingenting!

Gjest Peer Gynt
Skrevet

Samme her. Jeg trener som regel hardt når jeg driver på. Løping, sirkel-trening, osv.

Noen tar det lungt, tar pauser, prater, etc. - men jeg hopper fra den ene øvelsen til den andre og tar bare pause mellom settene.

Resultatet er at jeg alltid svetter.

Det er sundt og svette, om ikke alltid like morsomt!!

• 2 uker senere...
John Gunnar Oppheim, Instruktør
Skrevet

Hei,

voldsom svetting under trening kan være symptom på både under- og overtrening. Når du er uthvilt og i god form, skal det mer til før du "bryter" svetten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...