cannie Skrevet 28. februar 2001 Del Skrevet 28. februar 2001 Jeg har akkurat fått vite at jeg har gluten-intoleranse, og i tillegg kan jeg ikke spise gjær, sukker, egg, melkeprod., poteter, sesam, hvete, bygg og rug. Jeg har store problemer med å finne erstatninger for brød! Jeg har søkt på internett uten noen resultater. Jeg hadde blitt glad hvis du kan hjelpe meg med å finne en brødoppskrift ev. andre oppskrifter. På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 28. februar 2001 Del Skrevet 28. februar 2001 Det finnes glutenfritt mel på butikkene (vanlige matbutikker som Rema,Coop) som du kan bruke for å bake selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 28. februar 2001 Del Skrevet 28. februar 2001 Jeg er ingen lege, men prøver å gi et tips allikevel! :-) Sjekk på http://www.allergimat.com - kanskje du finner noen gode oppskrifter der? Ellers kan jeg nevne at legen sjelden eller aldri svarer på dette forumet, men kanskje du får svar fra ernæringsfysiologen. For svar fra legen, prøv et av sykdomsforumene (allergi, almennmedisin, evt. alternativ beh.) Lykke til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Borealis Skrevet 1. mars 2001 Del Skrevet 1. mars 2001 På helsekostbutikker vil du nok finne glutenfritt mel, pasta, kjeks, kanskje brød, baguetter, m.m. Enkelte bakerier lager også glutenfrie varer. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…