Gå til innhold

50.000 kroner

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Du får beløpet fra meg, værsågod :-)

Betingelsen er at du skal bruke dem på noe til deg selv. Noe som ikke barna har nytte av, noe som ikke partneren har nytte av og ikke noe til huset/bilen/Hytta.

Hva unner du bare deg selv og ingen andre.

Hvis du antyder noe som andre har nytte av reduserer jeg beløpet.

• Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skorpionfisken

46

• fuji1365380447

22

• Glimtipper

22

• snø

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takker!

Ut på shopping - nye sko (ca 5000 kroner tilsammen) nye klær (ca 20 000 kroner tilsammen) En dag på spa, med alle luksusbehandlingene, samt overnatting på hotell (ca 5000 kroner tilsammen). Innkjøp av digitalt speilreflekskamera, med ekstra minnekort, bag og objektiver (ca 20 000) tilsammen.

Vips - pengene borte!!

Skrevet

Jeg skulle brukt dem på et opphold for meg selv på Selma Lagerlöf, noen dager i skikkelig luxus for å pleie kropp og sjel.

Vil du ha kontonummeret eller???

Skrevet

Da kjøper jeg en feit massasjestol til å ha på kontoret, og er det noe pæng igjen så drar jeg på shoppingtur til det store utland for resten ;-)

Skrevet

Takker!

Ut på shopping - nye sko (ca 5000 kroner tilsammen) nye klær (ca 20 000 kroner tilsammen) En dag på spa, med alle luksusbehandlingene, samt overnatting på hotell (ca 5000 kroner tilsammen). Innkjøp av digitalt speilreflekskamera, med ekstra minnekort, bag og objektiver (ca 20 000) tilsammen.

Vips - pengene borte!!

Alt dette vil andre dra nytte av, ettersom du vil føle deg bedre. Og føler du deg bedre, vil dine nærmeste dra nytte av det.

Skrevet

Nye ski med skikkelige goretex skisko, masse nye klær og sko, en heloverhaling med massasje og frisør og full pakke. Og kanskje noe stilig ridetøy for det som måtte være igjen av gryn. ;o)

Skrevet

30 000 kroner går til en øyeoperasjon så jeg slipper linser.

De resterende 20 000 går til en storbyferie sammen med en venninne.

Skrevet

Alt dette vil andre dra nytte av, ettersom du vil føle deg bedre. Og føler du deg bedre, vil dine nærmeste dra nytte av det.

Så da er det strengt tatt bare selvpisking og tilsvarende som man kan bruke pengene på da, siden alt som er kjekt gjør oss glade, og innebærer at andre får glede av det også....?

Skrevet

Så da er det strengt tatt bare selvpisking og tilsvarende som man kan bruke pengene på da, siden alt som er kjekt gjør oss glade, og innebærer at andre får glede av det også....?

Jepp.

Skrevet

Vinterjakke, ullundertøy og en tur til Barcelona og Bilbao alene. På ferien min skulle jeg selvsagt handlet sko til megselv og brukt opp alle pengene på vin, mat og flere sko.

fuji1365380447
Skrevet

Da ville jeg kjøpe med den ultimate luksus-artiklen for meg: Nemlig et stort indisk silketeppe knyttet av små barnehender.

Et håndknyttet silketeppe er det vakreste jeg kan tenke meg, og utrolig dyrt.

Gjest Ærlig talt
Skrevet

Da ville jeg kjøpe med den ultimate luksus-artiklen for meg: Nemlig et stort indisk silketeppe knyttet av små barnehender.

Knyttet av små barnehender??

Skrevet

Ok, jeg har en hel liste:

Inspirert av Velouria vil jeg bruke 5000,- på lekkert undertøy.

Langweekend til London, vil gjerne ha med meg en venninne da, om jeg får lov :o) Stusslig å reise alene... Her kan jeg nok svi av 15 - 25 000 hvis det blir endel shopping.

Faktisk er det vanskelig å komme på mer. En reise til varmere strøk hadde vært deilig da :o)

Skrevet

Langweekend til London, vil gjerne ha med meg en venninne da, om jeg får lov :o) Stusslig å reise alene... Her kan jeg nok svi av 15 - 25 000 hvis det blir endel shopping.

Faktisk er det vanskelig å komme på mer. En reise til varmere strøk hadde vært deilig da :o)

Skrevet

Knyttet av små barnehender??

Måtte kikke på hva Ærlig talt hadde på hjertet, og da videre hva Ærlig talt svarte på.

Jeg kan bare signere ditt utbrudd, snakker om grotesk innstilling.

skorpionfisken
Skrevet

Der mista du 50.000,- gitt.

Det var til huset/leilighete/hytta di og ikke til deg personlig. De du bor sammen med vil også ha nytte av det teppet.

skorpionfisken
Skrevet

Hvis du er single er undertøyet godtatt uten fratrekk.

Reise og shopping er suveren aktivitet bare for deg alene, også tur til varmere strøk. Shoppinga må ikke inneholde gaver til noen, eller noe til huset ditt.

Men venninna må nok betale for seg selv.

Skrevet

Godt å se at jeg er til inspirasjon ;)

skorpionfisken
Skrevet

Vinterjakke, ullundertøy og en tur til Barcelona og Bilbao alene. På ferien min skulle jeg selvsagt handlet sko til megselv og brukt opp alle pengene på vin, mat og flere sko.

Godkjent:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...