Gå til innhold

50.000 kroner


skorpionfisken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • skorpionfisken

    46

  • fuji1365380447

    22

  • Glimtipper

    22

  • snø

    14

Mest aktive i denne tråden

Da ville jeg kjøpe med den ultimate luksus-artiklen for meg: Nemlig et stort indisk silketeppe knyttet av små barnehender.

Et håndknyttet silketeppe er det vakreste jeg kan tenke meg, og utrolig dyrt.

Tuller du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg skal selfølgelig ikke låne den bort til noen, men ruge på den helt på egenhånd ;-)

Takk! Har du en mailadresse jeg kan sende deg kontonummeret på?

;o)

Pengene er overført til din virtuelle konto :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Et digitalkamera jeg har ønsket meg et års tid, minst.

Samt klær, sko, vesker, make-up-, hår- og hygieneprodukter. Hva ellers liksom?

Godkjennes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Den dyreste billetten til en av The Real Group-konsertene i Oslo nå i desember

En kasse god rødvin, som skal stå på et hemmelig sted og ingen andre skal få ta av - på den måten kommer den til å vare lenge

Tur til London under salget - det jeg kjøper med hjem til familien, skal jeg betale selv, men jeg skal også bruke mye på kulturtilbudet

Hvis det er noe igjen, skal jeg bruke det på en festdrakt (ikke bunad, men noe stilig som kan brukes både 17. mai og i selskaper - og definitivt ikke fra Sparkjøp)

Godkjennes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skorpionfisken

Tenke tenke .... kommer vel ikke så langt med 50.000, men jeg kunne tenkt meg ett slankeopphold ett eller annet sted..... kanskje jeg skulle spurt Kari Jackeson om jeg kunne få leid et rom hos henne, at hun lagde maten til meg og dro meg med ut på treninger .......

Når oppholdet er ferdig, kunne jeg fått nye 50.000 da tror du ? For da trenger jeg massse penger til å kjøpe meg nye garderobe ?

Slankeopplegget godkjennes :-)

Klærne etterpå blir så billige fordi de er så små at de får du sørge for selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kikke på hva Ærlig talt hadde på hjertet, og da videre hva Ærlig talt svarte på.

Jeg kan bare signere ditt utbrudd, snakker om grotesk innstilling.

Da er vi to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Kjøpe fritid.

Dra på flere uker lang ferie på fjellet eller sjøen.

Godkjennes forutsatt at du reiser alene, evt de du reiser med betaler alt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.000 ville jeg brukt på ei langhelg sammen med ei venninne (hun får pent betale for seg selv).

Resten går til å pusse opp det rommet som en vakker dag skal bli 'biblioteket' mitt. For øyeblikket ligner det knapt et rom, men med nye vindu, nytt gulv og mange timers arbeidsinnsats skal det bli min private hule der andre knapt får stikke nesa inn for å si fra når middagen er klar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

20.000 ville jeg brukt på ei langhelg sammen med ei venninne (hun får pent betale for seg selv).

Resten går til å pusse opp det rommet som en vakker dag skal bli 'biblioteket' mitt. For øyeblikket ligner det knapt et rom, men med nye vindu, nytt gulv og mange timers arbeidsinnsats skal det bli min private hule der andre knapt får stikke nesa inn for å si fra når middagen er klar :-)

Det var dette med ikkenoe til huset. Selv om det blir din hule er det ikke godtatt.

God tur, den godtas:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En laptop, så jeg kan skrive på boken min hvor enn jeg vil (15 000).

En reise til en storby, som jeg kan utforske helt på egen hånd, og bruke penger på gode måltider og shopping (20 000).

Div. utstyr til hjemmetrening (spinningsykkel, liten treningskrakk, strikk osv.), treningsklær og gode joggesko, årsmedlemskap på et flott treningsstudio.

En eventuell rest av pengene skal brukes på gode vintersko og fine klær (kanskje en kjole?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drar på shopping til Milano. Flyr 1. klasse, bor flott, og handler litt. Og skullle jeg ha igjen noe så tar jeg meg en ferie på den franske riviera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dette med ikkenoe til huset. Selv om det blir din hule er det ikke godtatt.

God tur, den godtas:-)

Da tar jeg sparepengene mine!

Selv om rommet er i huset kommer det til å være et fristed i årevis - og minst like ego som å reise på tur med ei venninne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Der mista du 50.000,- gitt.

Det var til huset/leilighete/hytta di og ikke til deg personlig. De du bor sammen med vil også ha nytte av det teppet.

Ja-ja, da får jeg bare sette i gang å spinke og spare selv da.

For et silketeppe skal jeg ha en gang i livet!

Tror dessuten ikke at mannen min ville være i stand til å forstå hvor flott det egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Da tar jeg sparepengene mine!

Selv om rommet er i huset kommer det til å være et fristed i årevis - og minst like ego som å reise på tur med ei venninne :-)

Enig, men det godtas ikke i denne sammenhengen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

En laptop, så jeg kan skrive på boken min hvor enn jeg vil (15 000).

En reise til en storby, som jeg kan utforske helt på egen hånd, og bruke penger på gode måltider og shopping (20 000).

Div. utstyr til hjemmetrening (spinningsykkel, liten treningskrakk, strikk osv.), treningsklær og gode joggesko, årsmedlemskap på et flott treningsstudio.

En eventuell rest av pengene skal brukes på gode vintersko og fine klær (kanskje en kjole?).

Godjennes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg drar på shopping til Milano. Flyr 1. klasse, bor flott, og handler litt. Og skullle jeg ha igjen noe så tar jeg meg en ferie på den franske riviera.

Godkjennes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Knyttet av små barnehender??

Huff, det var jo et litt klønete forsøk på å være litt morsom, som tydeligvis falt på stengrunn...

Faktisk så knyttes silketepper av unge kvinner i slutten av tenårene og begynnelsen av 20 årene. Det er nødvendig med små fingere for å få det til, men man er også avhengig av en viss erfaring og kompetanse for å knytte vakre silketepper.

Silketråden er så mye tynnere enn ulltråden, så små barn klarer faktisk ikke å knytte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...