Gå til innhold

50.000 kroner


skorpionfisken

Anbefalte innlegg

skorpionfisken

30 000 kroner går til en øyeoperasjon så jeg slipper linser.

De resterende 20 000 går til en storbyferie sammen med en venninne.

Øyeoperasjonen godkjennes uten tvil.

Turen med venninna fratrekkes eventuelle utgifter til venninna. Se svar til Kaffepiken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • skorpionfisken

    46

  • fuji1365380447

    22

  • Glimtipper

    22

  • snø

    14

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken

Nye ski med skikkelige goretex skisko, masse nye klær og sko, en heloverhaling med massasje og frisør og full pakke. Og kanskje noe stilig ridetøy for det som måtte være igjen av gryn. ;o)

Godkjennes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Da kjøper jeg en feit massasjestol til å ha på kontoret, og er det noe pæng igjen så drar jeg på shoppingtur til det store utland for resten ;-)

Godkjennes hvis ingen andre på kontoret har tilgang til stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg skulle brukt dem på et opphold for meg selv på Selma Lagerlöf, noen dager i skikkelig luxus for å pleie kropp og sjel.

Vil du ha kontonummeret eller???

Godkjennes :-)

Pengene er allerede overført til din virtuelle konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Takker!

Ut på shopping - nye sko (ca 5000 kroner tilsammen) nye klær (ca 20 000 kroner tilsammen) En dag på spa, med alle luksusbehandlingene, samt overnatting på hotell (ca 5000 kroner tilsammen). Innkjøp av digitalt speilreflekskamera, med ekstra minnekort, bag og objektiver (ca 20 000) tilsammen.

Vips - pengene borte!!

Godkjennes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg kjøpe med den ultimate luksus-artiklen for meg: Nemlig et stort indisk silketeppe knyttet av små barnehender.

Et håndknyttet silketeppe er det vakreste jeg kan tenke meg, og utrolig dyrt.

Jeg hadde ikke orka å ha et teppe jeg visste små barn hadde blitt "tvunget" til å lage :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Klær og skjønnhetspleie!!

Jeg hadde tenkt å si sydentur også, men jeg er altfor sosial til å klare å reise alene...

Godkjennes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godkjennes hvis ingen andre på kontoret har tilgang til stolen.

Jeg skal selfølgelig ikke låne den bort til noen, men ruge på den helt på egenhånd ;-)

Takk! Har du en mailadresse jeg kan sende deg kontonummeret på?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er single er undertøyet godtatt uten fratrekk.

Reise og shopping er suveren aktivitet bare for deg alene, også tur til varmere strøk. Shoppinga må ikke inneholde gaver til noen, eller noe til huset ditt.

Men venninna må nok betale for seg selv.

Ok.. Er ikke single men det gir jo en bra gevinst for meg, å vise seg i lekkert undertøy ser du ;o) Så det var egoistisk ment - men jeg kan jo kjøpe meg slalomutstyr for 5000,- i stedet. Har tenkt litt på det også.. Er det godkjent?? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dyreste billetten til en av The Real Group-konsertene i Oslo nå i desember

En kasse god rødvin, som skal stå på et hemmelig sted og ingen andre skal få ta av - på den måten kommer den til å vare lenge

Tur til London under salget - det jeg kjøper med hjem til familien, skal jeg betale selv, men jeg skal også bruke mye på kulturtilbudet

Hvis det er noe igjen, skal jeg bruke det på en festdrakt (ikke bunad, men noe stilig som kan brukes både 17. mai og i selskaper - og definitivt ikke fra Sparkjøp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt lite kanskje ....

Tenke tenke .... kommer vel ikke så langt med 50.000, men jeg kunne tenkt meg ett slankeopphold ett eller annet sted..... kanskje jeg skulle spurt Kari Jackeson om jeg kunne få leid et rom hos henne, at hun lagde maten til meg og dro meg med ut på treninger .......

Når oppholdet er ferdig, kunne jeg fått nye 50.000 da tror du ? For da trenger jeg massse penger til å kjøpe meg nye garderobe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Ok.. Er ikke single men det gir jo en bra gevinst for meg, å vise seg i lekkert undertøy ser du ;o) Så det var egoistisk ment - men jeg kan jo kjøpe meg slalomutstyr for 5000,- i stedet. Har tenkt litt på det også.. Er det godkjent?? ;o)

Jepp. Undertøyet er egentlig greit nok, men enkelte menn kjøper lekkert undertøy til partneren av egositiske grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...