Gå til innhold

50.000 kroner


skorpionfisken

Anbefalte innlegg

Oh, rent egoistisk?

Jeg ville brukt noe på en storbyweekend med en god venninne (og ja, det er egoistisk å spandere reisen på henne, for da får jeg det selskapet jeg vil ha).

Resten ville jeg shoppet meg fullstendig bananas bort på.

Nye klær, sminke, musikk, bøker, ipod, hudkremer og gøye ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • skorpionfisken

    46

  • fuji1365380447

    22

  • Glimtipper

    22

  • snø

    14

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor i all verden er du så defensiv? Jeg har vel ikke gjort annet enn å si noe om selve emnet her? Du får la være å lese innleggene min i fremtiden da, hvis du er så drittlei.

"..............................................."

Beklager, jeg mente ikke å høres defensiv og irritabel ut. Men det er kanskje ikke så mye vits i å diskutere videre, når motparten ikke er interessert? I tillegg tilførte du ikke diskusjonen noe nytt, det du sa hadde allerede blitt sagt.

Jeg er selvfølgelig, rent generelt, interessert i å lese innleggene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he...

Hadde jeg klart å gjøre det åpenbart at dette var en spøk, så hadde vi vel ikke fått denne lange tråden.

Jeg var upresis, og ingen kunne se mitt lure smil når jeg sendte innlegget.

Falt på stegrunn, gitt. Og det var jo ikke så rart...

Vel, ja og nei :-)

Det du skrev var vel omtrent som om jeg skrev "Nei, nå skal jeg hjem og banke kjærringa". Noen blir støtt av slikt, men det er hevet over enhver rimelig tvil at når man skriver slikt her (i en liknende setting som denne tråden) så er det selvfølgelig ikke alvorlig ment. Ikke bare det - men slike uttalelser bærer preg av å være det motsatte av alvorlig ment. (Hvis jeg f.eks noen gang hadde slått kjærringa, så hadde jeg neppe kommet med en slik spøk i noen som helst sammenheng). Og når man i tillegg har et nick som ikke er kjent for å være nazistisk, sjåvinistisk, eller generellt ondskapsfullt, så blir det enda mer åpenbart (synes jeg).

Det kan godt hende det finnes noe som er hellig, og som ikke kan spøkes med, uansett setting eller selskap. Men jeg aner ikke hva det skulle være.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel alle blitt enige om at det var en dårlig formulert, unødvendig og plump spøk...

Jeg mener selvfølgelig ikke at små fireåringer skal sitte 12 timer i mørket og knytte tepper...

Sukk. Har jeg virkelig presentert meg som så teit her inne på DOL at folk faktisk tror slikt om meg..?

Jeg trodde at jeg var sånn rimelig kjent for å komme med fornuftige svar og innlegg, jeg...

Nettopp derfor ble jeg overraska:-)

Vi vet jo at du er ei knakandes kjekk dame, så en slik tabbe tåler vi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Nettopp derfor ble jeg overraska:-)

Vi vet jo at du er ei knakandes kjekk dame, så en slik tabbe tåler vi ;-)

Takk-takk!!

*smiler sjenert til togli*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Oh, rent egoistisk?

Jeg ville brukt noe på en storbyweekend med en god venninne (og ja, det er egoistisk å spandere reisen på henne, for da får jeg det selskapet jeg vil ha).

Resten ville jeg shoppet meg fullstendig bananas bort på.

Nye klær, sminke, musikk, bøker, ipod, hudkremer og gøye ting.

Godkjent bortsett fra veninnas tur. Den får hun betale selv, evt søke her om egne 50.000,- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent bortsett fra veninnas tur. Den får hun betale selv, evt søke her om egne 50.000,- :-)

*klasker meg i panna*

Selvsagt kan hun søke om sine egne 50.000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spareise til Banyan Tree i Phuket, bare for meg selv så jeg kunne skrevet en masse frilansreportasjer fra oppholder og området så hadde jeg investert litt, i både helse og økonomi.

Spareisen skulle selvsagt inkludert shoppingturer og gastronomiske nytelser og opplevelsesreiser innimellom all spabehandlinga...Hmmm...Vet ikke om 50 000 holder altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skorpionfisken

Spareise til Banyan Tree i Phuket, bare for meg selv så jeg kunne skrevet en masse frilansreportasjer fra oppholder og området så hadde jeg investert litt, i både helse og økonomi.

Spareisen skulle selvsagt inkludert shoppingturer og gastronomiske nytelser og opplevelsesreiser innimellom all spabehandlinga...Hmmm...Vet ikke om 50 000 holder altså....

Godkjennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg forutsetter at andre passer barna mine.

Da drar jeg sporenstreks til Brasil og blir der til pengene er borte!

Godkjennes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store drøm er å gå Kilimanjaro. Noe som koster meg 25-30 000kr. Så hvis du vil finansiere min drøm er det fantastisk.

Lover å sende postkort;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Min store drøm er å gå Kilimanjaro. Noe som koster meg 25-30 000kr. Så hvis du vil finansiere min drøm er det fantastisk.

Lover å sende postkort;-)

Godkjennes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk 130.000 jeg, i forskudd på arv i vinter. Utrolig hvor fort "lettvindte penger" kommer og går... :-(

Nå forlenget vi svangerskapspermisjonen med fire måneder, så da hadde jeg bare kontantstøtten som inntekt, så jeg tærte på arven...

I tillegg har vi kjøpt bil (brukte vel 35.000 av de pengene på det), kjøpt ny snøscooter (brukte 15.000 av de pengene på det) og pusser opp et soverom (ca 10.000). Nå er det ca 25.000 kr igjen av den store summen....

Noe jeg skal spandere på meg selv, er sydentur i mars. da går det vel 8000-10000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Ah!!!! Jeg pakker kofferten - ordner du med barnevakt? OBS, barnevakten må kunne amme!!!

Nei sånne praktiske ting må dere ordne selv :-) God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...