Gå til innhold

Erik Thorstvedt som julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig. Har ikke tall på hvor mange ganger "jomfru i nød"-taktikken min har gjort underverker. Ridderfølelsen vokser og kommer med _en_ gang hos gutta. :o)

Det er ikke tilfeldig hos oss at det jeg som tar kontakt med håndverkere, bilverksteder o.l., nei.

Ja, det kan være veldig nyttig overfor håndverkere og bilreparatører og slikt, men jeg kan ikke skryte av at jeg har synderlig god erfaring med å få mannen i huset til å gjøre ting bare fordi jeg er en "hjelpeløs kvinne"! ;-/

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

23

• morsan

10

• Gyda

7

• Katt-ja

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

Men nå bekrefter du jo at du ikke er praktiker. Jeg tror sambo dessverre mangler argumenter dersom du vil? :)

Nei jeg er ikke praktiker, og det synes sambo er greit. Han er ikke den som liker papirarbeide eller styrer med økonomi og selvangivelse så jeg tar igjen der. Dessuten er jeg en racer til å bake, det er vel litt praktisk selv om det ikke er i Torstveds gate.

Men innholdet i dvd-en er jo ikke så viktig. Den er vel ikke egentlig laget for at vi kvinner skal lære noe, den er vel laget for at vi skal ha noe lekkert å se på samtidig som han tjener penger.

Jeg mener, samme dvd med Harald Eia ville nok ikke gjort samme susen.

Skrevet

Du får skrive den på ønskelista!:)

*Flirer* Da tror jeg nok kjæresten min hadde ledd seg fordervet, han vet nemlig utmerket godt at jeg er temmelig sjølhjelpen...

Skrevet

;-)

... men det holdt veldig hardt da vaskemaskinreperatøren hadde rørleggersprekk og en forj... ånde :-(

Pjuk. Det skjønner jeg godt!

Jeg slapp forresten unna en vaskemaskinreparasjon med en colaboks som betaling en gang ...

:o)

Skrevet

Kan jeg gi den til eksens nye samboer til jul? Bare sånn for å terge eksen litt? Bittelitt?

Skrevet

Kan jeg gi den til eksens nye samboer til jul? Bare sånn for å terge eksen litt? Bittelitt?

Hehe. Det var en utrolig idé, Lillemus. :o)

Annonse

Skrevet

Jeg hadde blitt litt forbauset, men også glad hvis jeg fikk denne DVD'en til jul. Nå bor jeg riktignok sammen med en handyman, men jeg hadde nok fått problemer dersom sikringene i det gamle sikringsskapet plutselig gikk en kveld jeg var hjemme alene.

Så, ja takk til herr Thorstvedt! ;)

Skrevet

Hvem/hva hankes inn?

...de fraskilte mennene...

Mener jeg har sett at det er et kjent fenomen at eks'er blir kalt inn til å gjøre praktiske gjøremål etter at de har flyttet ut ;-)

Skrevet

;-) Jeg misforsto!

Trodde du snakket om at mannen DIN kunne ha stor nytte av å se på en slik dvd, slik at han lærte noen triks! ;-)

OK. Skjønner. Da kan mannen min se på og lære triksene, og jeg se på Thorstvedt.

Og brått ble filmen en vi kan se sammen! Det er jo koselig. ;o)

;o)

Skrevet

Nei jeg er ikke praktiker, og det synes sambo er greit. Han er ikke den som liker papirarbeide eller styrer med økonomi og selvangivelse så jeg tar igjen der. Dessuten er jeg en racer til å bake, det er vel litt praktisk selv om det ikke er i Torstveds gate.

Men innholdet i dvd-en er jo ikke så viktig. Den er vel ikke egentlig laget for at vi kvinner skal lære noe, den er vel laget for at vi skal ha noe lekkert å se på samtidig som han tjener penger.

Jeg mener, samme dvd med Harald Eia ville nok ikke gjort samme susen.

For min del hadde jeg storhygget meg med Harald Eia som handyman.

Skrevet

Pjuk. Det skjønner jeg godt!

Jeg slapp forresten unna en vaskemaskinreparasjon med en colaboks som betaling en gang ...

:o)

Jøss, du må ha så mye sjarme at jeg ikke orker å tenke på det engang :)

Skrevet

Jeg hadde blitt litt forbauset, men også glad hvis jeg fikk denne DVD'en til jul. Nå bor jeg riktignok sammen med en handyman, men jeg hadde nok fått problemer dersom sikringene i det gamle sikringsskapet plutselig gikk en kveld jeg var hjemme alene.

Så, ja takk til herr Thorstvedt! ;)

Nei, gi deg? Jeg er ikke akkurat noen praktiker, men sikringer kan til og med stumhalte få til: Ta ut den gamle og sett inn den nye.

Skrevet

...de fraskilte mennene...

Mener jeg har sett at det er et kjent fenomen at eks'er blir kalt inn til å gjøre praktiske gjøremål etter at de har flyttet ut ;-)

Aha. Ja, noe må de jo kunne brukes til.

Annonse

Skrevet

OK. Skjønner. Da kan mannen min se på og lære triksene, og jeg se på Thorstvedt.

Og brått ble filmen en vi kan se sammen! Det er jo koselig. ;o)

;o)

*knegg*

Skrevet

Nei, gi deg? Jeg er ikke akkurat noen praktiker, men sikringer kan til og med stumhalte få til: Ta ut den gamle og sett inn den nye.

Enig! :-)

jeg kan kun se to grunner til at jeg skulle få porblemer med å skifte sikring:

1) Det er tomt for sikringer

2) Det er mørkt og jeg finner ikke lommelykt.

Skrevet

Men det er jo så mange typer, ulike volt etc. Vel, jeg skal nok klare det, bare jeg har nok i reserve ;)

Forøvrig er jeg veldig flink til å montere møbler.

hare1365380455
Skrevet

*Flirer* Da tror jeg nok kjæresten min hadde ledd seg fordervet, han vet nemlig utmerket godt at jeg er temmelig sjølhjelpen...

Hihi, det hadde vært morsomt!

Skrevet

Enig! :-)

jeg kan kun se to grunner til at jeg skulle få porblemer med å skifte sikring:

1) Det er tomt for sikringer

2) Det er mørkt og jeg finner ikke lommelykt.

Hehe, det er bare det at jeg er vant til automatsikringer :)

Skrevet

Hehe, det er bare det at jeg er vant til automatsikringer :)

;-)

Det var jeg også - før. Men det var null problem å sette seg inn i det nye altså! :-)

Du bare kjenner over alle sikringene - den som er varm, er den som har gått (dvs hvis den ikke gikk for lenge siden, da). Så er det bare å skru løs hele greie der sikringen sitter i, lese av volt eller ampere eller hva søren det er for noe på den som har gått slik at du finner en maken, og deretter skru den tilbake på plass. Voila!

Mye lettere og mye hurtigere enn å skru sammen møbler! ;-)

Hvilket jeg også er god til - har det noe med at man i det hele tatt bruker _litt_ tid på å lese bruksanvisningen, montro? *S*

Skrevet

;-)

Det var jeg også - før. Men det var null problem å sette seg inn i det nye altså! :-)

Du bare kjenner over alle sikringene - den som er varm, er den som har gått (dvs hvis den ikke gikk for lenge siden, da). Så er det bare å skru løs hele greie der sikringen sitter i, lese av volt eller ampere eller hva søren det er for noe på den som har gått slik at du finner en maken, og deretter skru den tilbake på plass. Voila!

Mye lettere og mye hurtigere enn å skru sammen møbler! ;-)

Hvilket jeg også er god til - har det noe med at man i det hele tatt bruker _litt_ tid på å lese bruksanvisningen, montro? *S*

Takk for utfyllende bruksanvisning! Da lærte jeg noe i dag også :)

Apropos bruksanvisning, jeg trodde det var en myte at menn ikke leste slike, men nå har jeg nylig fått bevist det motsatte. Kan ikke menn forstå at det blir så mye bedre om de bare følger anvisningen? Må innrømme at jeg fryder meg litt når hylla ender opp skjevere enn det jeg presterte i sløydtimene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...