morsan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Takk for utfyllende bruksanvisning! Da lærte jeg noe i dag også Apropos bruksanvisning, jeg trodde det var en myte at menn ikke leste slike, men nå har jeg nylig fått bevist det motsatte. Kan ikke menn forstå at det blir så mye bedre om de bare følger anvisningen? Må innrømme at jeg fryder meg litt når hylla ender opp skjevere enn det jeg presterte i sløydtimene. ;-) Jeg tror jeg ville ha frydet meg over at noen andre i huset enn meg skrudde sammen møbler innimellom! ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Men det er jo så mange typer, ulike volt etc. Vel, jeg skal nok klare det, bare jeg har nok i reserve Forøvrig er jeg veldig flink til å montere møbler. Ulike volt..? Ampere. Tror nok alle de du har er 220V. :-) 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ulike volt..? Ampere. Tror nok alle de du har er 220V. :-) Akk ja... Og jeg som alltid fikk spørsmålet i naturfagtimene: "Amused, hva er ampere?" 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Akk ja... Og jeg som alltid fikk spørsmålet i naturfagtimene: "Amused, hva er ampere?" Tjihi... Og enda greide du ikke å lære deg det? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ulike volt..? Ampere. Tror nok alle de du har er 220V. :-) Ah! Godt! Jeg satt og lurte på om det egentlig var korrekt å si volt da jeg skulle svare Amused! :-) Godt å få det oppklart! 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Tjihi... Og enda greide du ikke å lære deg det? ;-) Nei, går fortsatt surr i volt, watt, ampere Men nå fant jeg ei fin side på nettet over måleenheter for energi. http://vev1.gs.bergen.hl.no/~lro23/om_energi.html *pugger i vei* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ja, jeg kunne godt ha tenkt meg Erik Thorstvedt til jul! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg tror den der fungerer bedre som et sexleketøy for kvinner. Jeg liker Thorstvedt utrolig godt. Har alltid gjort det. Og i Tufte framstår han som en jævla sympatisk fyr. Men han må slutte å si "fantastisk" hele tiden. Å nei. Nå kommer jeg til å tenke over det hver gang han sier fantastisk! Har ikke tenkt på det før 0 Siter
favn Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Ja, jeg kunne godt ha tenkt meg Erik Thorstvedt til jul! Du ønsker selvsagt å pakke ham ut selv...? 0 Siter
favn Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Jeg fikk forresten rett. Hvis du leser svarene du har fått, og det har du vel gjort, ser du at det er kvinner som ønsker seg den dvd-en der. Det er vel ikke for ingenting du er dol-eksperten på kvinner! ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Du ønsker selvsagt å pakke ham ut selv...? Jepp! *Skrive opp øverst på ønskelista* 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 For min del hadde jeg storhygget meg med Harald Eia som handyman. ok. Smaken er som baken - delt. 0 Siter
Gjest julenissen, alias favn Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jepp! *Skrive opp øverst på ønskelista* Det er notert. Hilsen 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det er notert. Hilsen Tusen takk! Jeg har vært veldig snill pie i hele år 0 Siter
Gjest Curiousme Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Tusen takk! Jeg har vært veldig snill pie i hele år Hmm, har ikke du samboer a? 0 Siter
Gjest Curiousme Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Tusen takk! Jeg har vært veldig snill pie i hele år Hmm, har ikke du samboer a? 0 Siter
favn Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Den ville jeg hatt! Tenkte jeg det ikke... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hmm, har ikke du samboer a? Jo. Men han kjenner til min våte drøm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.