org Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hei alle sammen! Kunne noen hjelpe meg med et "stygt" tekstutdrag - gjerne med blod, drap vold - fra en eller anne death metal-gruppe? Jeg er ikke så voldsomt bevandret i de kretsene. Jeg trenger også navn på ei sånn gruppe. På forhånd tusen takk! 0 Siter
Nevrolingvistiker Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Ønsker ikke å gjengi tekstene fra ungdoms-tidene men... søk på "lyrics" og navn på et death/black metal band så får du det opp . Eks. Mayhem, Covenant, Venom, Burzum... mye stygt å hente der om du vil ha 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Ønsker ikke å gjengi tekstene fra ungdoms-tidene men... søk på "lyrics" og navn på et death/black metal band så får du det opp . Eks. Mayhem, Covenant, Venom, Burzum... mye stygt å hente der om du vil ha En gammel Dimmu Borgir-låt. Antikrist fra albumet Stormblåst. Det hører med til historien at de nylig har spilt inn albumet på nytt, og forandret deler av teksten. Men her er den gamle: 7. Antikrist Stig opp på min trone bleke lik Fall på kne ærbødiget foran mine føtter Ta imot mitt kalde kyss på din panne Jeg har lagt veien som fører til Helvete klar Løft deres sverd til kamp, stolte menn La massakeren begynne i dag Hogg hodet av hver kristen og voldta deres kvinner og barn Hvert kristenkors du finner skal du vende om Hver en bygning som bærer guds navn skal brenne Hver en kristenmanns grav skal vi skjende Hver natt skal du våkne med ett skrik og kjenne blodet som brenner dypt i deg Hver natt skal du rave som en sanseløs i gaten og utslette hvert et tegn du ser til liv Hør min tale menneskedyr Mine ord er din fremtid Jeg er Satans legemlige gjørelse Jeg er din herre Jeg er ondskapen Jeg er antikrist ---------------------------- Ellers kan du søke på diverse band her: www.darklyrics.com Burzum (Greven) som jeg ser foreslått under her, er et dårlig forslag, noe du vil finne ut hvis du søker på dem. Det er lite annet enn mørk stemning, skog, vann som sildrer og dysterhet, i Grevens musikk. I sterk kontrast til hva mange åpenbart tror. Ingen satandyrking der i gården. Men Mayhem er kanskje et tips. Det samme er Gorgoroth. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg svarte visst under personen under deg. Den var til deg. 0 Siter
org Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Jeg svarte visst under personen under deg. Den var til deg. Takk! Jeg har lagret det i full fart i tilfelle det blir slettet... :-) Det er forøvrig til en oppgave i musikkdidaktikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.