Gå til innhold

Styggeste/rareste navnet dere VET noen har?

Anbefalte innlegg

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Selv legger jeg en knapp på en kamerat fra noen år tilbake: Arnt-Helge (beklager hvis du skulle lese dette), og en klassekamerat av ei venninne oms het Kåre Bjarne.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

3

• Lillemus

2

• DarkPink

2

• fuji1365380447

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Leif-Kurt synes jeg er utrolig stygt. Natasha Michelle Olsen-Jensen klinger også dårlig.

Skrevet

Kjenner en latvier som heter Andreas Kukk.Han bad han bytte navn før han tok seg jobb i Norge.

Skrevet

det var en link om dette i går også.

Styggeste navnene jeg vet er Brita og Olve

Skrevet

Fornavn: Per-Bjørn. Jobbet sammen med en som het det.

Etternavn: Kviserud.

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns Steinung er ganske rart. Kjenner en dame som heter det.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Jeg fant ut når jeg skulle lete i en amerikansk telefonkatalog (etter noe annet..) en gang at det er foturoligende mange mennesker der ute som heter Steve Pick! :-D..Nei, jeg kjenner de ikke personlig, og ja jeg er barnslig!

Ellers kjenner jeg en Valentin, sånn litte grann, det er rart. Og Syren er rart. Stygge navn har jeg allerede gitt utfyllende svar på.

(Brage vinner!)

Skrevet

det var en link om dette i går også.

Styggeste navnene jeg vet er Brita og Olve

Linken i går handlet om hvilke navn du synes er stygge. Dette er om stygge navn på noen du kjenner/vet om.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg fant ut når jeg skulle lete i en amerikansk telefonkatalog (etter noe annet..) en gang at det er foturoligende mange mennesker der ute som heter Steve Pick! :-D..Nei, jeg kjenner de ikke personlig, og ja jeg er barnslig!

Ellers kjenner jeg en Valentin, sånn litte grann, det er rart. Og Syren er rart. Stygge navn har jeg allerede gitt utfyllende svar på.

(Brage vinner!)

Jeg kjenner en liten gutt som heter Brage - ufordragelig fyr...

Bare en liten digresjon :)

Skrevet

Jeg syns Steinung er ganske rart. Kjenner en dame som heter det.

Sikker på at det ikke er Steinunn? Sveinung er et mannsnavn, litt for tungt for min smak.

fei1365380229
Skrevet

Jeg kjenner en liten gutt som heter Brage - ufordragelig fyr...

Bare en liten digresjon :)

Oj, nå er jeg veldig glad for at vi ikke kalte sønnen vår det for 11 år siden :o) det var nemlig oppe til vurdering, men han er en mye søtere Herman da.

fei1365380229
Skrevet

Sikker på at det ikke er Steinunn? Sveinung er et mannsnavn, litt for tungt for min smak.

Tja, kanskje det er det. Det er bare kona til en på jobben til mannen min, så jeg kjenner henne ikke så godt.

Men jeg tror det uttales med o

Skrevet

Hahaha!!

Du har gått og kalt henne Steinung hele livet, og så heter hun Steinunn *flire*

Annonse

Skrevet

Steingrim.

Han nektet da også å tilkjennegi sitt virkelige navn de første dagene jeg kjente han, han ba om å bli kalt Ole.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg vet om en som heter Rolluf Dunsæd!!

Han var blandt de topp tre i norge som ble kåret til rareste navn...

Tror han er ganske fornøyd med navnet sitt, jeg.

Gjest Heldigvis ikke meg
Skrevet

Jeg vet om en som heter Rolluf Dunsæd!!

Han var blandt de topp tre i norge som ble kåret til rareste navn...

Tror han er ganske fornøyd med navnet sitt, jeg.

I vår slektsbok på nesten 1000 sider, er det noen med etternvanet Sædberg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...