Gå til innhold

Råd mot influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemlig.

Jeg vil si det slik: Har man influensa, klarer man ikke å sitte ved PCen. Da ligger man strak, og orker knapt nok å lese eller se på TV.

Etter noen dager i horisontalen og inni berget av klær og tepper, orker man.

Fortsetter under...

Skrevet

Etter noen dager i horisontalen og inni berget av klær og tepper, orker man.

Ikke på det verste. Da må du være i bedring.

Når influensaen herjer som verst, gjør det vondt å ha lyset på.

Man kan godt ha en kraftig virus/luftveisinfeksjon med influensalignende symptomer.

Skrevet

Ikke på det verste. Da må du være i bedring.

Når influensaen herjer som verst, gjør det vondt å ha lyset på.

Man kan godt ha en kraftig virus/luftveisinfeksjon med influensalignende symptomer.

Ja, selvsagt når det letter og feberen synker/gir seg. På det verste er jo influensa hakkende delirium og borte vekke.

fuji1365380447
Skrevet

Du sa det: Av de som går til legen.

Men folk mellom 10 og 60 går neppe til legen for influensa?

Nei det kan jo være noe i det.

Noen skal jo være de første som får årets influensa.

Men det er jo litt rart at det nesten ikke er rappotert et enenste tilfelle i hele Europa, da..

Skrevet

Jeg er så enig med deg!

Alle som sier at de er hjemme et par dager fra jobb pga "influensa" vet virkelig ikke hva de snakker om.

Jeg har bare hatt influensa en gang på de siste ti årene, og da var jeg så dårlig at jeg ikke klarte å ta vare på meg selv. Lå som i en døs i fire-fem dager før jeg var såpass at jeg kunne ta til meg skikkeelig mat igjen..

På det verste var jeg faktisk litt redd - når feberen krøp opp mot 40.3, og jeg begynte å bli delirisk. Jeg ringte faktisk etter en venninne og spurte om hun kunne komme opp og se til meg. Jeg bodde alene på den tiden.

Skikkelig guffent.

Men man kan jo føle seg ganske elendig av en kraftig forkjølelse også, da...

He he.. godt å lese at det ikke bare er meg som har misbruk av ordet influensa som en fane-sak.

Skrevet

Du sa det: Av de som går til legen.

Men folk mellom 10 og 60 går neppe til legen for influensa?

De fleste må vel det for å få sykemelding?

Annonse

Gjest batteri
Skrevet

har også akkurat det samme, men har du ikke feber kan det nok ikke kallest influensa..jeg har også vært tett i 10 dager og hostet stygt enda lenger. plagsomt og ubehagelig. har tatt c-vitamin, honning, saltvannsspray, peppermynteolje....gir nesten opp for føler ikke det har noen nytte.

men du kan jo forsøke noe av det du....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...