Gå til innhold

Sandra og Robbie og sånn

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Sandra vanvittig sjarmerende? Mulig hvis man syns folk som virker plumpe og dumme er sjarmerende. Det syns nemlig ikke jeg. :-)

Robbie derimot .. *sikle*

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

9

• Åsemor

7

• tigertrollet

5

• DarkPink

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk flau smak i munnen når innslaget av han ble vist.

Det var bare teit!

Enig med deg. Satt og omtrent rødma på hans vegne.

Skrevet

Ja - Ravn på Mandagsklubben var KRIIIIIISE!

Jepp. Og jeg fikk sterke assosiasjoner i går kveld. :)

Skrevet

Sandra er en snørrunge i mine øyne. Ikke kan hun synge, og hun fremstår som nesten like dum som Marion Ravn på Mandagsklubben den gangen når hun ikke forstår enkle spørsmål på engelsk.

"I fell on stage and brack my nack!" Hva faen er det for noe da?

Når du ikke kan sånne elementere ting på engelsk bør du holde kjeft altså ;)

Så jeg er helt enig med deg.

Skrevet

Vi lo godt av den replikken her også, ja. :)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det var bare teit!

ja gud det var så pinlig!

Annonse

Skrevet

Robbie er en fin kar. Syns at PR-folket hans nå kan la mannen få lov å stå fram med sin homofile legning, og oute den mannlige samboeren han har i LA. Tror ikke RW selger noe mindre plater for det.

Jeg har ikke noe forhold til verken mannen eller musikken hans, men er enig i det du skriver.

Stakkars fyr, det må være beinhardt å spille denne casanova-rollen, feks jfr at han helt klart hadde hatt sex med de to som løy...

Det virker bare kjipt og grådig av managementet hvis det er de som står bak denne 'figuren', og det er det nok.

Skrevet

Men har hun lagt på seg?

Om hun har lagt på seg eller ei-så er det ikke din buisness? Hvorfor fokusere på det egentlig? Tror du ikke unge jenter tenker nok på kropp og vekt om ikke du og andre skal begynne å bry dere? Blir bare litt sint når jeg kommer over kommentarer som dette...Vet hvor mye noen tilsynelatende uskyldige kommentarer kan ødelegge. Sliter selv med spiseforstyrrelser. Så tenk deg/dere om før du slenger med leppa om folks vekt, please.Særlig når det gjelder unge(og ekstra sårbare) mennesker.

Skrevet

Det var bare teit!

Men kommentaren fra Robbie var et høydepunkt:-)

Gjest helt enig!
Skrevet

Om hun har lagt på seg eller ei-så er det ikke din buisness? Hvorfor fokusere på det egentlig? Tror du ikke unge jenter tenker nok på kropp og vekt om ikke du og andre skal begynne å bry dere? Blir bare litt sint når jeg kommer over kommentarer som dette...Vet hvor mye noen tilsynelatende uskyldige kommentarer kan ødelegge. Sliter selv med spiseforstyrrelser. Så tenk deg/dere om før du slenger med leppa om folks vekt, please.Særlig når det gjelder unge(og ekstra sårbare) mennesker.

Helt enig med deg. Jeg reagerte også på de kommentarene. Selv sitter jeg og er innlagt på sykehus med alvorlig anoreksi, slike kommentarer gjør fryktelig vondt!

Skrevet

Men har hun lagt på seg?

Litt, tror jeg. Hun virket litt rundere i kinnene.

Skrevet

Helt enig med deg. Jeg reagerte også på de kommentarene. Selv sitter jeg og er innlagt på sykehus med alvorlig anoreksi, slike kommentarer gjør fryktelig vondt!

Godt å høre at det ikke bare er meg som reagerer..

God bedring til deg, kjemp på!

Varme tanker fra

Gjest helt enig!
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som reagerer..

God bedring til deg, kjemp på!

Varme tanker fra

Takk i like måte!

Annonse

Skrevet

Jeg elsker Robbie Williams over alt på jord, men at sandra er sjarmerende? Hun gjør meg regelrett kvalm. Det er verre enn Pia Haraldsen og Aylar Lie til sammen.

Skrevet

Morsomt program:-) Sandra var fjollete og søt, men virker veldig umoden. Svensken var morsom, håndballdama var morsom, sjarmerende og virket smart. Robbie var som vanlig i en klasse for seg:-)

Hvem har jeg glemt? Hm. Hvis jeg skal velge en som ikke passet inn må det bli Ari Behn. Innslaget med ham var bare pinlig.

Hehe, men kommentaren til Robbie etter det innslaget var jo fantastisk. At han kunne sette fingeren _så_ perfekt på hvordan Ari er etter det lille innslaget, og tørre å si det høyt ;)

Innslaget kunne vært bra, hvis han hadde git seg etetr at han så "your mother, she is niiice..."

Skrevet

Hun var blitt småfeit, ja. Naturlig sammenheng med dataspill ;o)

Hun er for ung til å være gjest i et tvshow. Like dumt som Marion Rav(e)n på Mandagsklubben.

Hun er aldeles ikke for ung. Hun er for dum. Josh Stone var der en gang, 17 år gammel, og er blant de modneste og tøffeste jentene jeg har sett i et intervju.

Alder er bare et tall. Og Sandra er umoden og flåsete.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sa hun det?

Hehe kult.

Sandra er kanskje ikke veldig smart, ikke vet jeg, men hun er fryktelig søt. :)

Skrevet

Det var Torsdagsklubben, ikke mandag :P

Da var _det_ korrigert.

;-)

Skrevet

Hehe, men kommentaren til Robbie etter det innslaget var jo fantastisk. At han kunne sette fingeren _så_ perfekt på hvordan Ari er etter det lille innslaget, og tørre å si det høyt ;)

Innslaget kunne vært bra, hvis han hadde git seg etetr at han så "your mother, she is niiice..."

FIkk ikke med meg hva Robbie sa etterpå jeg???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...