Gå til innhold

Når vi var inne på narkomane..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Narkomani er faktisk en sykdom!! Selv om den kanskje er selvforskyldt i utgangspunktet, så utvikler det seg til en sykdom..

Flott innlegg laguna! Godt å høre at noen bryr seg! :-)

De fleste narkomaner er faktisk ikke noe annet en snille, for de har som regel mer enn nok med sine egne problememr om de ikke skulle begynne å angripe uskyldige forbipasserende på gata! De narkomane som KAN være farlige, er jo de som er rusa, men det er jo ikke de som står og tigger, det gjør de ofte når de kjenner på kroppen at de skulle hatt en ny dose... Har selv personlig erfaring med en narkoman svoger, og han er jeg redd for når han er rusa på amfetamin, men han er verdens koseligste gutt når han ikke har tatt noe!

Ønsker masse lykke til til svogeren din, håper ting ordner seg til slutt! Innimellom gjør det jo faktisk det!

Hyggelig med positiv respons på inlegget!

:-)

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• Velouria

5

• Glimtipper

5

• DarkPink

4

laguna1365380434
Skrevet

Sånne historier gjør meg så eitrande forbanna - og så oppløfta og glad.

Glad for at det finnes mennesker som deg, Laguna. All honnør!

Eitrande forbanna fordi du dessverre utgjør en så altfor liten del av Norges befolkning.

Tusen takk! :-) Men nå var det ikke meningen å fiske etter ros altså..;-)

Men super hyggelig at du er enig!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Så hyggelig at så mange var enige da! :-) :-) :-)

Kanskje man går litt hyggeligere tider i møte?

Også hyggelig med så mye ros og koselige ord, men det var IKKE ment som en sånn "fiske etter fine ord jeg kan varme meg på tråd.." (selvom jeg selvsagt soler meg litt her, når alle sier så mye pent! ;-))

Og enda hyggeligere var det selvsagt å se at 100 % av de som svarte i tråden IKKE gir faen, mumler selvforskyldt o.l..DET er kult det, og hvis alle ser stygt på de som sier sånne ting, og hvis alle som svarte her faktisk gidder å hjelpe til litt når de ser noe, så slipper man kanskje å se at sjuke mennesker må ligge i snøen å grine og be uten å få noe hjelp.. Litt sjeldnere, hvertfall!

Dette ble en veldig oppløftende tråd,det var hyggelig! :-)

Skrevet

Og hva tror du oddsen er for at han brukte pengene på kaffe?

Det er uintressant hva han brukte de pengene på, uansett brukte han de nok på noe han trengte. Om det var kaffe eller dop er likegyldig.

Skrevet

Så bra!:-) Du må være kjempestolt av å ha sånn ei snill og bra jente!

Kanskje den oppvoksende generasjon blir liutt hyggeligere, det hadde vært fint. Jeg tror de kommer til å skrive stygge ting i historiebøkene om oss andre..;-)

Thanx, og jeg håper også at flere bryr seg litt mer om andre, det er ikke så farlig som vi tror. Det eneste vi risikerer er å få en følelse av at vi har gjort noe betydningsfullt, ikke sant?

Skrevet

Ååhhh, så stolt du kan være av henne! :)

Jepp! Jeg er veldig stolt av henne uansett, men dette er noe jeg ikke kommer til å glemme så lett.

Skrevet

Så flott jente du har!

Ble rørt av og lese det.

Du kan være stolt av jenta di, og deg selv!

Thanx, jeg ble litt rørt selv også, måtte svelge unna et par ekstra ganger ;)

Skrevet

Jepp! Jeg er veldig stolt av henne uansett, men dette er noe jeg ikke kommer til å glemme så lett.

Hun er ei bra dame. :)

Skrevet

*Kremt* Utenom tema, men innlegget ditt ble veldig slitsomt med så mange skrivefeil.

Det er smart å forhåndsvise og korrigere før innlegget sendes(prater av erfaring)!

Selvfølgelig er budskapet det vikrigste, men presentasjonen baner veien for budskapet.

Nå risikerer jeg å få pepper tenker jeg :/

Dust, ass!

Gjest Alt godt!
Skrevet

"*Kremt* Utenom tema, men innlegget ditt ble veldig slitsomt med så mange skrivefeil.

Det er smart å forhåndsvise og korrigere før innlegget sendes(prater av erfaring)!

Selvfølgelig er budskapet det vikrigste, men presentasjonen baner veien for budskapet.

Nå risikerer jeg å få pepper tenker jeg :/"

Det skal være mellomrom mellom bokstaver og parantes. Det heter dessuten ikke "vikrigste", men "viktigste".

Pøh! ;p

Det med mellomrom mellom bokstaver og parantes har jeg konsekvent aldri praktisert, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller.

Og du skjønner at jeg bommet på en tast da jeg skulle skrive *viktigste*

R og T står tett ved siden av hverandre.

Men jeg burde gå foran som et godt eksempel og forhåndsvise. Ærlig talt, jeg trodde jeg gjorde det, hihi =)

Men å bomme på annenhver tast er litt vel drøyt!

Gjest Alt vel!
Skrevet

Pøh! ;p

Det med mellomrom mellom bokstaver og parantes har jeg konsekvent aldri praktisert, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller.

Men jeg burde gå foran som et godt eksempel og forhåndsvise. Ærlig talt, jeg trodde jeg gjorde det, hihi =)

Å så glemmer vi komma, Uff og neineinei! ;o)

Gjest Alt vel!
Skrevet

Vikrigste?

Ja?? Her jeg bor heter det "vikrigste", så det så! ;)

Skrevet

Pøh! ;p

Så du bestemmer hvilke rettskrivingsregler du praktiserer? Kanskje laguna gjør det samme, da?

Skal man skrive et helt innlegg for å kritisere andres rettskriving, så burde man jammen meg være ganske så sikker på at man er perfekt selv.

Gjest Alt vel!
Skrevet

Så du bestemmer hvilke rettskrivingsregler du praktiserer? Kanskje laguna gjør det samme, da?

Skal man skrive et helt innlegg for å kritisere andres rettskriving, så burde man jammen meg være ganske så sikker på at man er perfekt selv.

Bra du husket å kvesse nebbet ditt før du logga på! *LOL*

Gjest "skara"
Skrevet

:))))

Gjest Alt vel!
Skrevet

Hehe. Vikrigste ja (den så jeg ikke i farta!). Og i tillegg til det jeg nevner under med utropstegnet, så skal det også være et mellomrom før parentesstart.

Ingen av oss er nok feilfrie.

:o)

hehehehe, den webmastrubinnen har vært å kødda med innlegget mitt. ;-)

Skrevet

Å så glemmer vi komma, Uff og neineinei! ;o)

Å så? Det skrives 'og så'!

Skrevet

Bra du husket å kvesse nebbet ditt før du logga på! *LOL*

Til anonyme DOLere som skriver svar i en tråd, bare for å kritisere rettskrivingen, så har jeg ikke mye vennlighet å avse. Bruk et nick og stå for dine pedantiske meninger, så skal jeg vurdere et smil.

Gjest Alt vel!
Skrevet

Å så? Det skrives 'og så'!

Ja,gakkratt, d vr meninga!

Skjnte du ike d heler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...