Gjest slankeren Skrevet 3. mars 2001 Del Skrevet 3. mars 2001 For litt over en måned siden tenkte jeg overhodet ikke på hva jeg spiste..spiste ofte 2 sjokolader hver dag + masse kjøttdeig osv. Så la jeg om kostholdet fullstendig. Spiser lite kjøtt, MASSE fisk, sjokolade kun på lørdager og trener hver dag (aerobic, styrke). Allikevel har jeg nesten ikke gått ned en eneste kilo eller blitt så veldig mye tynnere (kun på lårene). Er dette noe som tar lang tid, eller burde det skjedd en stor forandring hittil? MIster litt motivasjonen når det ikke skjer noe verken på vekta eller på magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 3. mars 2001 Del Skrevet 3. mars 2001 Du har sikkert gått ned. Du må huske på at muskler veier mer enn fett! 'flink er du' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MonaMichell Skrevet 3. mars 2001 Del Skrevet 3. mars 2001 Det er egentlig mye bedre at du går seint ned i vekt, da er sjansen større for at du ikke går opp i gjen. I begynnelsen kan det av og til være slik at det går litt treigt, men jeg er helt sikker på at du kommer til å bli mye slankere etterhvert med et så bra kosthold. Dessuten må du huske at 1 måned ikke er så forferdelig lang tid... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marken Skrevet 3. mars 2001 Del Skrevet 3. mars 2001 Du har sikkert gått ned. Du må huske på at muskler veier mer enn fett! 'flink er du' Jeg kjenner meg igjen, og jeg har holdt på i 3 mnd. Får bare helt flat mage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnolia Skrevet 3. mars 2001 Del Skrevet 3. mars 2001 Jeg kjenner meg igjen, og jeg har holdt på i 3 mnd. Får bare helt flat mage. Flat mage er jo et godt tegn Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 4. mars 2001 Del Skrevet 4. mars 2001 Hei slankeren Du har gjort mange gode valg siste måneden både mhp kost og fysisk aktivitet. Resultater kan måles i annet enn kilogram tapt! Du har sannsynligvis fått bedre kondisjon og blitt sterkere. Det siste kan være årsaken til at vekten er stabil da muskler veier mer enn fett. En måned er kort tid, - vær tålmodig og resultatene mhp vektreduksjon kommer. Det er helt normalt at det ikke har skjedd en stor forandring hittil. Den mest varige vektreduksjonen er ofte den som kommer gradvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aritas Skrevet 5. mars 2001 Del Skrevet 5. mars 2001 Flat mage er jo et godt tegn Stå på! Du kan nok vente deg vektreduksjon etter ei stund,så ikke gi opp. Det må gi resultater slik du gjør det. Hilsen aritas 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pasientx Skrevet 5. mars 2001 Del Skrevet 5. mars 2001 Jeg kan vokne på morgene å ha store smerter i hoftene - smertene er på den siden som ligger ned mot madrassen. Jeg snur meg og det samme skjer på den andre siden. Smerten virker som verking. Dette skjer ikke hver dag - men likevel ofte. Hvorfor? Når jeg står opp og begynner å bevege meg -forsvinner smerten. Takknemmlig for svar. (Jeg er en kvinne på 60 år med god helse). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natur Skrevet 6. mars 2001 Del Skrevet 6. mars 2001 Du kan nok vente deg vektreduksjon etter ei stund,så ikke gi opp. Det må gi resultater slik du gjør det. Hilsen aritas Blir det ikke for mye trening når du trener hver dag? Skal ikke musklene ha tid til å hvile også, eller tar jeg helt feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.