flisa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Din datter sang FOR Westlife? Hm - hvilken sammenheng? Båttur med Dorthe Skappel på God kveld Norge -for sikkert 8 år siden eller noe sånt 0 Siter
flisa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Hm... er dattera di en veldig ung mor? =) Nja - 22 år. 0 Siter
laban Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 * fnis * Mannen min overveide å dra akkurat dit igår fordi han trengte noe greier fra Clas Ohlson. Han hadde krepert på flekken om han hadde havnet oppi det der! Heldigvis hadde en jernvarehandel i nærmiljøet også søndagsåpent. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Har du ikke lært at man ikke må dra på strømmen storsenter i helgene i desember? Det er og blir et mareritt! Lørdager generelt er pyton. Spesielt med barnevogn! Også er det kun 2 heiser der, rulletrappa tør jeg ikke ta. Jeg blir så sint så sint!! av å tilbringe tid der, men mest sint på meg selv fordi jeg lurte meg selv til å dra dit. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Grøss!!! Jeg hater slikt. Godt å være i barselspermisjon og kunne handle julegaver på formiddagen sammen med alle pensjonistene! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Grøss!!! Jeg hater slikt. Godt å være i barselspermisjon og kunne handle julegaver på formiddagen sammen med alle pensjonistene! Jeg er jo såpass fleksibel at jeg kan handle på dagtid selv - men pga av gaveoverlevering og sånt måtte vi rett og slett en tur dit og handle div. ting. *grøsser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.