Gå til innhold

Jeg har sett helvete på jord...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Din datter sang FOR Westlife?

Hm - hvilken sammenheng?

Båttur med Dorthe Skappel på God kveld Norge -for sikkert 8 år siden eller noe sånt :)

Skrevet

* fnis *

Mannen min overveide å dra akkurat dit igår fordi han trengte noe greier fra Clas Ohlson. Han hadde krepert på flekken om han hadde havnet oppi det der!

Heldigvis hadde en jernvarehandel i nærmiljøet også søndagsåpent.

Gjest trultemor25
Skrevet

Har du ikke lært at man ikke må dra på strømmen storsenter i helgene i desember? Det er og blir et mareritt! Lørdager generelt er pyton. Spesielt med barnevogn! Også er det kun 2 heiser der, rulletrappa tør jeg ikke ta. Jeg blir så sint så sint!! av å tilbringe tid der, men mest sint på meg selv fordi jeg lurte meg selv til å dra dit.

Skrevet

Grøss!!! Jeg hater slikt.

Godt å være i barselspermisjon og kunne handle julegaver på formiddagen sammen med alle pensjonistene!

Annonse

Skrevet

Grøss!!! Jeg hater slikt.

Godt å være i barselspermisjon og kunne handle julegaver på formiddagen sammen med alle pensjonistene!

Jeg er jo såpass fleksibel at jeg kan handle på dagtid selv - men pga av gaveoverlevering og sånt måtte vi rett og slett en tur dit og handle div. ting.

*grøsser*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...