Gå til innhold

Mira Craig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er jo flott:)

Musikken er dog ikke helt min greie.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• mrxx

3

• Åsemor

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest petrolsa
Skrevet

"Hun er bare enda en håpløs jente som tror hun skal bli pop av å vise fram kroppen sin og prøve å synge."

HELT enig!

Men jeg liker akkurat den typen kropper. Slanke, men frodige, hvis man kan si det. Litt pupper, litt mage (ikke valk) og temmelig stram resten. Uh.. vanskelig å forklare, men jeg liker kroppen hennes. Men hun kunne med fordel ha vært 20 cm høyere.

hva? er hun 140 eller noe?

Skrevet

hva? er hun 140 eller noe?

1.55 tipper jeg. Minner om at jeg nå diskuterer på et stjernenivå, der ting skal være tilnærmet "perfekt".

Gjest petrolsa
Skrevet

1.55 tipper jeg. Minner om at jeg nå diskuterer på et stjernenivå, der ting skal være tilnærmet "perfekt".

jeg ville heller vært 1.55 enn 1.75, så folk har forskjellig smak ser jeg. :)

Skrevet

jeg ville heller vært 1.55 enn 1.75, så folk har forskjellig smak ser jeg. :)

Ville du? =)

Jeg synes det er så pent med høye jenter, jeg. Men det kjipe er jo at man ikke kan bruke høye sko, og må helst ha en høy mann..

Men jeg synes bare det er godt å se vi er forskjellige jeg, så finnes dte noen for alle =)

Skrevet

"Hun er smålubben med altfor lite klær alltid som viser den småblubbete kroppen hennes."

LOL! Graden av idioti i folks uttalelser har åpenbart ingen øvre grense :-)

"............................................."

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Jeg synes hun er kjempesexy. Derfor liker ikke jeg heller henne =p

Den sangen hun har nå er litt stilig, men jeg har generelt mye imot overfladisk musikk sunget av overfladiske all-the-same damer som spiller på sex.

Syns Mira Craig er kjempesexy jeg også! Dvask mage og hva det var folk skrev... Hallo? Jeg hadde dødd for en sånn mage! Syns det er hysterisk når man kaller helt normale jenter for dvaske, feite og blubbete.

Liker musikken hennes også jeg. Hun har blandet mange stilarter som har fått en kul sound etter min smak. Tror ikke hun er så overfladisk som en skulle tro. Mener hun er langt mer nyskapende enn f.eks Britney og den gjengen der.

Sexyimaget henger ved alle nye jenter som prøver seg omtrent. (Se hva de har gjort med IDOL-Tone..) Det viser seg jo at man selger mere, så jeg skjønner godt at man velger å henge seg på for å få solgt plater. Det er nok ikke så mange som reagerer så mye på det lenger. (Selv om jeg syns det er synd at om man er jente og skal vis at man kan noe må man vise frem så mye hud som mulig..)

Skrevet

Smålubben?? Hun er ei ganske flott jente å se på da, hun har former og dermed sexy og ikke syltynn uten former.

Musikken er ikke noe for meg heller.

Skrevet

Smålubben?? Hun er ei ganske flott jente å se på da, hun har former og dermed sexy og ikke syltynn uten former.

Musikken er ikke noe for meg heller.

Former er greit nok, men ikke ekstra former på siden (sideflesk) og lubne lår.

Skrevet

Damen er dødssexy! Helt perfekt vekt

Jo, for folk som liker lubne folk så er hun vel midt i blinken.

Skrevet

"Hun er smålubben med altfor lite klær alltid som viser den småblubbete kroppen hennes."

LOL! Graden av idioti i folks uttalelser har åpenbart ingen øvre grense :-)

"............................................."

Idioti fordi jeg mener noe annet enn deg? Må da være lov å ikke like lubne jenter som tror de har kropp til å være halvnakne hele tiden?

Gjest sussilito
Skrevet

som hun svarte i ett nettintervju: "jeg trener ikke, jeg er heldig som har god forbrenning!"

Synes ikke hun er smålubben, men magen er dvask, og hun ville kledd å dekke til magen sin. Ikke alle er pen med magen bar. En trenger jo ikke se ut som britney spears og christina aguilera,, men da trenger ikke kle seg som dem heller.

Ellers syns jeg hun er utrolig PEN og fin, men stemmen er rar. Jeg ville ikke turt å synge med den stemmen, selv om den er sterk, så er den rar.

ja latterlig barnslig av meg å skrive dette, men det er nå den tanken hun har satt meg på da, i videoene sine...

Så jeg syns vel litt både og om henne:)

...med en flott og formfull kropp! Hun har jo bare et herlig smil og er utrolig sjarmerende ;-)

Skrevet

Syns hun er kjempeflott, flink å synge også. Et friskt pust i norsk musikk.

Blubbete??? Liker du anorektiske damer da?

Det er ganske mange str mellom henne og anorektiske damer. jeg har sett musikkvideon hennes og det er altfor mye kjøtt på den dama.

Skrevet

Hæ? Blubbete, hun der??? Du verden.

La meg gjette, du synes at Victoria Beckham, Nicole Ritchie og Olsen-twins har flotte kropper...? Ok, ja da er hun vel litt blubbete. Vi säger så.

Dust. Har du ikke sett videon hennes? Hvis du mener hun er slank der så tipper jeg du er feit selv, og derfor forsvarer noen ekstra kilo.

Skrevet

Smålubben? Nå må du gi deg. Det er folk som deg som skaper spiseforstyrrelser.

Hvorfor skal det være ok å være småfeit? Det er da ikke noe sunt ideal det heller? Hvis du ikke har sett videoen hennes, så sjekk den, og svar igjen.

Skrevet

"Hun er bare enda en håpløs jente som tror hun skal bli pop av å vise fram kroppen sin og prøve å synge."

HELT enig!

Men jeg liker akkurat den typen kropper. Slanke, men frodige, hvis man kan si det. Litt pupper, litt mage (ikke valk) og temmelig stram resten. Uh.. vanskelig å forklare, men jeg liker kroppen hennes. Men hun kunne med fordel ha vært 20 cm høyere.

Man kan ikke være slank og frodig samtidig. Hun er lubben, hun har småvalker på sidene og ryggen, mage, og tømmerstokk lår. Hvertfall på videon. Ikke noe sunt ideal.

Skrevet

Jeg skal ikke uttale meg om synginga hennes siden jeg aldri har hørt dama, men jeg søkte fram et bilde av henne nå.

Er det hun her?

http://www.vg.no/bilder/edrum/1130655411451_357.jpg

I så fall sliter jeg litt med å forstå hvordan du kan karakterisere henne som lubben.

Dama ser rimelig godt trent ut.

Hun likner ikke engang på hvordan hun ser ut i videon der, så jeg vet ikke om det der var henne.

I videoen så er hun lubben.

Skrevet

som hun svarte i ett nettintervju: "jeg trener ikke, jeg er heldig som har god forbrenning!"

Synes ikke hun er smålubben, men magen er dvask, og hun ville kledd å dekke til magen sin. Ikke alle er pen med magen bar. En trenger jo ikke se ut som britney spears og christina aguilera,, men da trenger ikke kle seg som dem heller.

Ellers syns jeg hun er utrolig PEN og fin, men stemmen er rar. Jeg ville ikke turt å synge med den stemmen, selv om den er sterk, så er den rar.

ja latterlig barnslig av meg å skrive dette, men det er nå den tanken hun har satt meg på da, i videoene sine...

Så jeg syns vel litt både og om henne:)

Enig, hvis hun hadde dekket til alle de ekstra kiloene så hadde det vært ok. Men hun har ikke kropp til å vasse rundt halvnaken. Når hun i tillegg ikke kan synge så fatter jeg ikke hva hun gjør i musikkbransjen.

Skrevet

Dust. Har du ikke sett videon hennes? Hvis du mener hun er slank der så tipper jeg du er feit selv, og derfor forsvarer noen ekstra kilo.

Nå må du gi deg! Synes du virker veldig umoden slik du svarer enkelte her... Jeg er spinklere enn mira, men hun har likevel flottere kropp enn meg. Tynn er hun vel ikke, men ikke overvektig heller, hun er flott!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...