Gjest mojita Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvordan har du det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210185-earthquake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mojita Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Leste nettopp innlegget ditt til "skal" lenger her nede. Er det riktig oppfattet at du har tatt kontakt med SMIH? Håper alt er vel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210185-earthquake/#findComment-1526319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
earthquake Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Leste nettopp innlegget ditt til "skal" lenger her nede. Er det riktig oppfattet at du har tatt kontakt med SMIH? Håper alt er vel. Hei så snilt av deg å skrive til meg. Jeg har vert i kontakt med dem ja. Ting går både opp og ned for tiden. Jeg reiser til Oslo på kurs snart så kan ikke la dette ta over livet mitt nå. Så kjemper en liten kamp for å holde alt på avstand slik at jeg kan fungere normalt i jobben og ellers. I morgen reiser jeg tilbake dit alt skjedde.. ikke akkurat på stedet det skjedde men til samme fylke. Jeg vet at jeg kommer til å møte på ham der nede... men vet ikke om jeg gruer meg en gang. Alle følelser som er forbundet med alt som skjedde er liksom bare forsvunnet. Husker det meste nå av hele kvelden. Lyder lukter, hva han sa... hva jeg tenkte. Men følelsen som dukker opp når jeg tenker tilbake er den samme som var da alt skjedde. Jeg føler ingen ting.. føler meg ikke at jeg har kontakt med kroppen i det hele tatt. Er som om hele kroppen bare blir til et skall uten innhold. Er egentlig en ganske avslappende følelse. Tror nesten det må være slik det føles å være død. Ikke det at jeg skal ta livet av meg eller går med slike tanker... Er bare litt vanskelig å beskrive følelsen jeg har. Så sånn er iallefall det. Har lite med energi for tiden, men kommer meg bra igjennom det jeg skal.. jobben og slikt går egentlig helt greit, men forventningene alle har til meg ellers sliter litt. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så sliten og sosialt oppspist.. at ønsker ikke å være sosial i det hele tatt. Bruker en hver annledning til å være for meg selv. Jeg jobber med mennesker så er liksom litt lei av mennesker når jeg kommer hjem.. ønsker bare å være alene. Og det er det ikke alle som har like stor forståelse for. Noe jeg egentlig forstår, men er liksom min eneste sjans til å klare å ta meg opp igjen til neste dag på jobb. Skulle ønske jeg slapp den dårlige samvittigheten ovenfor alle rundt meg. Var ikke sånn før har jobbet i samme jobben i mange år nå så.. før hadde jeg overskudd til både det ene og det andre i tillegg til jobb. Men overskuddet er liksom borte. Nei skal ikke skrive mer nå.. får ganske dårlig samvittighet over at jeg er slik jeg er for tiden.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210185-earthquake/#findComment-1526567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.