Gå til innhold

bør jeg søke hjelp?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg er veldig mye nedfor, trist og lei meg om dagen, dvs de siste 10 mnd. Har vært veldig mye trett og følt meg halvsyk. Har hele tiden gitt et svært vanskelig og tungt svangerskap skylden. Men nå er barnet mitt 1,5 år.Begynner å tro/innse at det nok grunner i psyke. Har ikke fått bearbeidet en langvarig prøverperiode og som sagt turbulent sv.skap.

Begynte å jobbe for 5mnd siden i det som var/er min drømme jobb, bygger drømme huset, har en nydelig sønn og kjekk mann. allikevel er jeg trist og lei.

Har hatt tap av nære familie medlemmer i tenårene som nok ikke ble ordentlig bearbeidet. Men allikevel. Kan jeg være deprimert?

føler meg trygg på fastlegen, men vet allikevel at jeg har probl. med å ta dette opp med fastlegen. Råd om hvordan jeg bør/kan gå frem? Hva kan han hjelpe med. Dette er slitsomt. Spesielt da jeg er den gamle sprudlende jenta utad.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210192-b%C3%B8r-jeg-s%C3%B8ke-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei.

Det høres ut som en depresjon. Prøv å tenk tilbake på hvordan det startet. Hadde du feks fødsels depresjoner?? Det kan komme rett etter fødselen og enda 1 år senere. Der opplevde min søster. Prøv å snakke med legen din det er han som kan hjelpe deg med en henvisning til psykolog. Det var slik jeg fikk min psykolog da jeg gikk der. Det trenger ikke altid være ytre ting som gjør en deprimert. Som regel er det det indre. Indre stemmene. Prøv å kontakte lege du så får vi håpe du finner ut av det raskt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...