Gå til innhold

Mageinfeksjon

Anbefalte innlegg

Pådro meg en mageinfeksjon etter et skalldyrmåltid i utlandet. Tror i alle fall at skalldyrene var årsaken, fordi det kom ganske akutt en stund etter måltidet. Etter noen dager ble det så ille at jeg havnet på et lokalt sykehus. Tror ikke de sjekket hva slags bakterier/virus som forårsaket min infeksjon, men jeg trodde jeg var blitt bra da jeg ble utskrevet fra sykehuset etter et par dager. Det var jeg imidlertid ikke. De første ukene etter på hadde jeg perioder hver dag med kraftig diare. Nå har muligens magen roet seg litt, men har fortsatt diareliknende avføring, noen ganger en gang i døgnet, noen ganger flere ganger i løpet av noen timer. Har nå vært hos norsk lege og tatt avføringsprøve. Venter på svar, men det tar tid og har blitt urolig. Kan virkelig mageinfeksjoner vare over en måned. Har gått ned en del kilo og blitt ganske slapp. Er det noen andre som har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210202-mageinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...