Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Du skal få ønsket ditt oppfylt men det fikk derimot ikke jeg.

Makan til useriøsitet har jeg da aldri vært ute for i et legeforum.

Du vil vel at alle dine venner skal få se hva jeg har skrevet nå da?

Nei nå er dere virkelig ute å kjøre her men jeg har ikke noe å skjule i mailen så du skal få viljen din.

Hei!

Jeg ber om at mine innlegg på denne tråden:http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1969.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2888307&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2888307

slettes da jeg ikke vil bli forbundet med prozak sine uttalelser.

Egentlig så skulle nok han fått en påminnelse fra dere om skikk og bruk på dol.

Får jeg ikke ønsket mitt oppfylt nå så er dol historie for meg.

Regler sakset ut fra deres reglement: Regelverk

Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk.

Vær forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Husk at det er lett å såre andre. Det er også viktig å være klar over at man kan misforstå andre brukere sin ironi og feilaktig bli såret.

mvh midia

Så kommer svaret fra webmaster som selvfølgelig "glemte" å kommentere det jeg sakset om regler på dol.

Hei!

Vi kan dessverre ikke etterkomme ditt ønske om sletting av alle dine innlegg i denne tråden foreløpig. I denne tråden har, såvidt vi kjenner til, en bruker kommet med direkte usanne påstander av alvorlig karakter om personer som jobber for doktoronline, og inntil de som har kommet med disse påstandene evt. avsanner eller presiserer disse overfor oss, mener vi at tråden må bli stående slik at våre brukere får anledning til å se hva som har blitt sagt både fra vår side og fra andres. Dette er vårt syn på saken på nåværende tidspunkt, men det er mulig at tråden vil bli slettet om noen dager.

Vi har lagt merke til ditt engasjement i tråden og lurer på om det delvis har berodd på en misforståelse? Du etterlyste flere ganger i dag svar fra oss vedr. disse påstandene, noe vi mente vi ga allerede før kl 9 i dag morges. Det ble ikke sagt noe mer i vårt siste svar til deg enn hva som allerede var blitt opplyst og gjort tidlig på dagen.

Forhåpentligvis vil den som startet disse ryktene i dag komme med en forklaring på hva de var basert på, i motsatt fall så har det ikke vært noe annet enn direkte ondsinnethet som lå bak.

Vennlig hilsen

Webmaster, Doktor Online AS

Syns det var et bra svar fra webmaster, jeg.

Hva er egentlig problemet ditt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Ja bare les og se hvor blanke svar webmaster gir.

Jeg er super fortvila over webmasters behandling av brukere.

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men du og et par andre kommer med en del beskyldninger du jo bare må forvente å få svar på.

At dere kalles paranoide er bare rett og rimelig. Dere framstår uhyre paranoide.

Men jeg leste svaret fra webbis nå, og kan ikke se hva han eller hun kunne gjort bedre, og hvorfor du ikke er fornøyd med svaret du fikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Ja, men når webmaster sier at de har taushetsplikt og aldri kommer til å fortelle hva noen brukere skriver under anonyme nick klarer jeg bare ikke å forstå hvorfor man tror at de skal bryte den, og så ta alt veldig personlig.

En tidligere webmaster sier her at da han var webmaster tok seg noen pils sammen med andre dolere.

Jeg vet ikke hvordan du er. Men når jeg har drukket noen pils, har det hendt at jeg har sagt ting jeg har angret på.

Jeg kan bli svært skravlete i fylla.

Jeg har vel aldri skrevet noe som er krise at kommer ut, men jeg har stor forståelse for at andre kan føle det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men når webmaster sier at de har taushetsplikt og aldri kommer til å fortelle hva noen brukere skriver under anonyme nick klarer jeg bare ikke å forstå hvorfor man tror at de skal bryte den, og så ta alt veldig personlig.

Det var ikke så rart at hun tok en del ting personlig, da.

Man kan mene hva man vil om man bør tro på at webmaster er proff eller ikke - er det grunn til å stole på dem? Er det ikke grunn til å stole på dem? Det er én sak, og det skal jeg IKKE diskutere i denne tråden.

Det må gå an å oppføre seg relativt anstendig overfor en av som sier at hun føler uro bl.a. over at det blir avslørt at webmaster opptrer som vanlig dol'er på fritiden, og ikke under tilfeldige nick men tilsynelatende under nick som en eller flere på dol vet om men ikke alle.

Det må være lov å si at man er urolig overfor denslags uten å bli latterliggjort som esktremt og nærmest sykelig paranoid.

Det er forsåvidt en kjent sak her på dol at folk kan øse av seg med personkarakteristikker dersom man blir angrepet personlig i en tråd og/eller det dreier seg om provokasjoner/trolling.

Midia har dog kun tilkjennegitt sin egen frustrasjon i denne saken, men fått en behandling som et troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var et bra svar fra webmaster, jeg.

Hva er egentlig problemet ditt??

Ja bare støtt prozak i hans personangrep du.

Det jeg bla ville ha en kommentar på "glemte" selvfølgelig webmaster.

Det at de fortsatt lar ham holde på bevitner godt det som er skrevet tidligere i tråden.

Værste er at jeg via dolgalleriet har sett mannen og får ikke bildet av ham ut av tankene nå.

Helvete skal jeg være nødt til å drømme om prozak i natt nå da! da ramler jeg garantert ut av senga det kommer til å tilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingenting galt med svaret webmaster ga deg. Og jeg synes det er feil av deg å skrive et innlegg slik som dette. Du burde ha fortsatt kommunikasjonen med webmaster, om du ikke var fornøyd.

Du kan heller ikke forvente at de skal respondere til dine krav. Om du vil forlate DOL, så må du heller gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ja bare støtt prozak i hans personangrep du.

Det jeg bla ville ha en kommentar på "glemte" selvfølgelig webmaster.

Det at de fortsatt lar ham holde på bevitner godt det som er skrevet tidligere i tråden.

Værste er at jeg via dolgalleriet har sett mannen og får ikke bildet av ham ut av tankene nå.

Helvete skal jeg være nødt til å drømme om prozak i natt nå da! da ramler jeg garantert ut av senga det kommer til å tilte.

Du er da vel ikke på galleriet??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare støtt prozak i hans personangrep du.

Det jeg bla ville ha en kommentar på "glemte" selvfølgelig webmaster.

Det at de fortsatt lar ham holde på bevitner godt det som er skrevet tidligere i tråden.

Værste er at jeg via dolgalleriet har sett mannen og får ikke bildet av ham ut av tankene nå.

Helvete skal jeg være nødt til å drømme om prozak i natt nå da! da ramler jeg garantert ut av senga det kommer til å tilte.

Webmaster vil vel ikke snakke om Prozac med deg. Det er vel forståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men du og et par andre kommer med en del beskyldninger du jo bare må forvente å få svar på.

At dere kalles paranoide er bare rett og rimelig. Dere framstår uhyre paranoide.

Men jeg leste svaret fra webbis nå, og kan ikke se hva han eller hun kunne gjort bedre, og hvorfor du ikke er fornøyd med svaret du fikk?

Nei ett sånt svar er for dårlig når folk føler seg dårlig behandlet og vil ha svar på ting.

Det at jeg også ble oppfordret til å legge ut mailene av webmaster synes jeg er helt bak mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting galt med svaret webmaster ga deg. Og jeg synes det er feil av deg å skrive et innlegg slik som dette. Du burde ha fortsatt kommunikasjonen med webmaster, om du ikke var fornøyd.

Du kan heller ikke forvente at de skal respondere til dine krav. Om du vil forlate DOL, så må du heller gjøre det.

Jeg fikk jo ikke svar så helt grei var nok ikke denne mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

Kan kanskje skjønne at du ble skuffet over at webmasteren bare var en vanlig bruker.

Selv har jeg alltid visst at det er noen dolbrukere som er webmastere (dog ikke hvem), og har dermed aldri hatt så mye respekt for disse.

De kan fint sjefe på Åpent forum og liknende, men når jeg ser webmastere oute brukere i Psykiatri-forumet, så får jeg lyst til å spy.. Fint når webmastere på et helseforum sparker folk som ligger nede..christ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det ser ikke ut til at webmaster vil det nei *LOL*

Det er da helt naturlig. Du har ingenting med hva webmaster mener om Prozacs oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere webmaster sier her at da han var webmaster tok seg noen pils sammen med andre dolere.

Jeg vet ikke hvordan du er. Men når jeg har drukket noen pils, har det hendt at jeg har sagt ting jeg har angret på.

Jeg kan bli svært skravlete i fylla.

Jeg har vel aldri skrevet noe som er krise at kommer ut, men jeg har stor forståelse for at andre kan føle det slik.

Jeg tror seriøst ikke at webbis sjekker hvem som har skrevet innlegg om personlige ting, for så å huske hva denne personen kaller seg til daglig, og så nevne det i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...