Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Jeg har da også sett galleriet, men er ikke bilde av meg der. De faste nickene her inne plaprer jo velvillig om både adresser til gallerier, webmasterjobber osv.

Du må jo ha mer enn en adresse for å se galleriet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Hm...ja? Vet ikke om jeg skjønte hva du mente nå..

Vet ikke hvordan jeg skal forklare meg mer nøyaktig, men jeg forstår ikke at det skal være lov å sparke til noen på noe som helst forum. det være seg psykiatri eller åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke mer morro enn man lager sjøl.

Det var utrolig deilig å se en slik usakelig, lang, krangletråd som troll på dol igjenn, det er alt for lenge siden sist.

Selvføglelig er webmastere brukere av forum. En webmaster som ikke er bruker av et forum er en elendig webmaster, for han eller hun har ikke peiling på hva som foregår, og har ingen varme følelser for stedet.

De fleste små forum har ikke anonyme webastere, den eneste grunnen til at DOL har det, er drapstrusler og trakkasering. Det skjer på de fleste fora, men fordi DOL er så stort, så må webbbis være anonym for sin egen sikkerhet og sitt eget privatlivs skyld.

Om noen tror at webbmastere er maskiner som sitter på sitt kontor, leser alle innlegg og bare overvåker, så er de naive. Både når det kommer til hvordan et forum fungerer, og at et menneske skulle orke en slik jobb.

Men selvfølgelig kan en webmasterjobb misbrukes! Det er jo derfor vi alle bør vise sunt nettvett. Om noen ikke var klar over det tidligere, så var det jammen på tide dere fikk opp øynene for det.

Forøvrig ga webmaster deg et helt fint svar. Det du viser til er ikke å bryte regler som fører til bortvisning. Det er en oppfordring om å oppføre seg skikkelig. Noe alle her inne bryter i tide og utide. Noen mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker kanskje på øyegalleriet?

Eller er det selve dol-galleriet??

Hvis det er det siste, må jeg si jeg er skuffet over de faste dolerne!

Jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Er ikke det jeg har ment i denne tråden.

Det jeg stilte meg kritisk til var at webmaster skal være en av gjengen og ha msn kontakt med dem og da kanskje diskutere ting som egentlig ikke skulle vært utenfor dol.

Så kom personangrepene fra prozak i tillegg og det har ballet på seg til metervis med unødvendige innlegg.

Jeg lurer så veldig på hvem denne gjengen er? Finnes det noen mulighet for at du lar deg overtale til å liste opp?

Jeg innser at jeg ikke er medlem (siden jeg ikke vet hvem det er) men det hadde jo vært greit å vite hvem det var i så fall?

Jeg vet identiteten til tre andre brukere på DOL - det er fordi jeg har gitt dem min mailadresse, og spurt om litt mer intrikate ting enn jeg kan publisere her. Det betyr jo ikke at vi er en gjeng for det? Eller? Jeg trodde hvertfall ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke nuh

Du tenker kanskje på øyegalleriet?

Eller er det selve dol-galleriet??

Hvis det er det siste, må jeg si jeg er skuffet over de faste dolerne!

Selve DOL-galleriet. Utrolig at dere stoler så blindt på mennesker dere egentlig ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Okei?

Så da betyr det enten at du operer med flere nick eller du har fått sett siden gjennom venner.

Da er du/dere jo like ille som det du påstår om webmaster da!

Hun kan vel ha en meget god grunn til å bruke flere nick. Det er kanskje ikke uten grunn at hun er urolig?

Å si at hun er like ille som webmaster er helt dustete. Webmaster skal gjøre en jobb.

Han skal ikke blande seg inn i diskusjoner med vanlige brukere, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Det handler ikke om at det er vanlig praksis hos webmaster. Det handler om den ubehagelige følelsen at webmaster sitter sammen med andre brukere privat og diskuterer dolere. Hva blir sagt, tolket osv. Det handler om menneskelig kommunikasjon.

Men hvorfor skulle de gjøre det?

Har du interesse av å diskutere hva jeg gjør eller sier - og hvem jeg er, på private fester?

Hvis ikke du har det - hvorfor skulle noen andre ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt merke til at Prozak har vært spesielt ille med deg, men jeg har lagt merke til at du beskylder ham for det.

Antar at det er en tidligere konflikt jeg ikke har fått med meg - dermed har jeg heller ikke lagt meg oppi eller kommentert innleggene deres.

Når det gjelder nevnte tråd må jeg vel innrømme at jeg synes du skled ut før ham - men det kan som sagt skyldes tidligere konflikter...

Jeg skjønner ikke helt hva du ble så opprørt over i denne tråden - det har vel hele tiden vært klart at webmaster er en person? Og så lenge en person administrerer dette - så vet vedkommende alle disse tingene du skriver, og hvem du er. Men h*n har også taushetsplikt?

Og OM den brytes - hva er egentlig det verste som kan skje? Har du publisert konfidensiell informasjon? Om du bare har skrevet litt sensitive ting om deg selv - så spiller det fint liten rolle om noen får vite dette egentlig, det har ingen konsekvens i så måte...

Hvis du ikke har skrevet at du har en fantastisk elsker og h*n ringer mannen din da...

Men seriøst (jeg spør fordi jeg lurer, og ikke for å være ekkel) - hva er det EGENTLIG du er redd for? At folk du kjenner skal få vite noe om deg?

Uansett; om man skal se på det du skrev her - og det webbis svarer, så synes jeg faktisk ikke det er så ille...

Du er jo ikke alltid like snill du heller :)

Nei jeg er ikke alltid like snill å det har jeg ingen problemer med å si høyt heller.

Det at du ikke tar taushetsplikten alvorlig bekymrer meg ettersom du jobber i en taushetsbelagt jobb å selv er sjefen.

Det jeg er redd for er at sensitive opplysninger om meg og min familie skal lekke ut mellom "klanen" jeg vet av dolere som kjenner meg og jeg har ikke peiling på om de også er medlem av "klanen"

"klanen"= en gjeng dolere som har msn kontakt med webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Orker ikke en ny diskusjon i kveld det er nok nå gyda.

Dersom du har urettmessig tilgang til galleriet - så er du like ille som du påstår Webmaster er.

Du trenger ikke gå inn i noen ny diskusjon - det er bare realiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Selve DOL-galleriet. Utrolig at dere stoler så blindt på mennesker dere egentlig ikke kjenner.

Men du må jo ha kode etc for å komme inn! Nei, jeg tror ikke på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Vet ikke hvordan jeg skal forklare meg mer nøyaktig, men jeg forstår ikke at det skal være lov å sparke til noen på noe som helst forum. det være seg psykiatri eller åpent forum.

Det er jo forsåvidt sant..

Men jeg synes webmastere burde være spesielt varsomme på Psykiatri-forumet, der mange brukere åpenlyst er i en sårbar situasjon. Har sett nokså horrible eksempler på webmaster-idioti der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke en ny diskusjon i kveld det er nok nå gyda.

Jeg lurer bare på om det er mulig å se i DOL-galleriet uten å være der selv. Det skal jo ikke gå an.

Det er ikke bare en adresse. Du må ha utdelt brukernavn og passord fra bassisten (som gir deg det idet du sender ham et bilde av deg selv). På det grunnlaget må det være lov å spørre.

(Men dersom det er øyegalleriet du mener, så er det jo noe annet. - Men der er forresten ikke M.Angelica ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blomsterløk

Hun kan vel ha en meget god grunn til å bruke flere nick. Det er kanskje ikke uten grunn at hun er urolig?

Å si at hun er like ille som webmaster er helt dustete. Webmaster skal gjøre en jobb.

Han skal ikke blande seg inn i diskusjoner med vanlige brukere, etter min mening.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men du og et par andre kommer med en del beskyldninger du jo bare må forvente å få svar på.

At dere kalles paranoide er bare rett og rimelig. Dere framstår uhyre paranoide.

Men jeg leste svaret fra webbis nå, og kan ikke se hva han eller hun kunne gjort bedre, og hvorfor du ikke er fornøyd med svaret du fikk?

sdd, det er viktig at en leser hele tråden først.

Jeg har blitt beskyldt mange ganger inne i den tråden at jeg har beskyldt webbis for baksnakking. Tatt ut av løse luften. Jeg har hele tiden skrevet at folk har lov å bli usikre når de får servert en slik nyhet. Det er helt naturlig.

Jeg har og hele tiden skrevet at jeg har trodd at webbis var inne her (selv om jeg kanskje trodde det var med skiftende nick) Grunnen til at det hele tok litt av var at det hele ble delt inn i to, svart hvitt: De som var "gale og paranoide" og de som "forsvarte" webbis. Det er blitt mer krangling enn diskusjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet ikke hvordan du er. Men når jeg har drukket noen pils, har det hendt at jeg har sagt ting jeg har angret på. Jeg kan bli svært skravlete i fylla."

Om du jobber i et yrke med taushetsplikt har du faktisk ikke anledning til å gjøre slike ting. Det gjelder ikke bare webmastere, det gjelder leger, barnehageansatte, lærere og psykologer også. For ikke å snakke om arbeidsgivere, bankansatte, skattemyndighetene og advokater.

Er man betrodd ting i konfidensialitet - så skal du faktisk overholde dette, uomtvistelig. Om du er en slik karakter som blir "skravlete i fylla", så kan du faktisk ikke ha et slikt yrke!

Jeg håper og tror at hoveddelen av Norges befolkning i yrker med taushetsplikt overholder denne.

Og du kan ikke mene at du synes det er greit å unnskylde seg med at man blir litt skravlete etter fire pils - da får du vurdere å bytte jobb.

Det handler om integritet. Mennesker som har det gjør ikke slike ting.

Det er ingen grunn til å tro at de fleste med taushetsplikt går rundt og bryter den til daglig. Det jeg har erfart at yrker som leger, lærere eller psykologer for å nevne noe går ikke ut med sine pasienter/elever/klienter i fritiden. Det ville vært rart for meg å sitte sammen med legen min på puben eller se henne sitte sammen med naboene mine. Det handler ikke om at jeg tror at hun bryter taushetsplikten, jeg er storfornøyd med legen min og har vært i alle år. Jeg møter henne noen ganger uten hvit frakk og jeg er godt klar over at hun har sitt eget liv. Det er likevel best for oss begge to å ikke tråkke på hverandre hele tiden. De som bor på små steder drar gjerne til andre steder for å oppsøke fagfolk netopp av denne grunn. Ikke fordi de tror at noen går rundt og plaprer i vei om yrket sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer så veldig på hvem denne gjengen er? Finnes det noen mulighet for at du lar deg overtale til å liste opp?

Jeg innser at jeg ikke er medlem (siden jeg ikke vet hvem det er) men det hadde jo vært greit å vite hvem det var i så fall?

Jeg vet identiteten til tre andre brukere på DOL - det er fordi jeg har gitt dem min mailadresse, og spurt om litt mer intrikate ting enn jeg kan publisere her. Det betyr jo ikke at vi er en gjeng for det? Eller? Jeg trodde hvertfall ikke det...

Vi er barnehage-gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nei jeg er ikke alltid like snill å det har jeg ingen problemer med å si høyt heller.

Det at du ikke tar taushetsplikten alvorlig bekymrer meg ettersom du jobber i en taushetsbelagt jobb å selv er sjefen.

Det jeg er redd for er at sensitive opplysninger om meg og min familie skal lekke ut mellom "klanen" jeg vet av dolere som kjenner meg og jeg har ikke peiling på om de også er medlem av "klanen"

"klanen"= en gjeng dolere som har msn kontakt med webmaster.

""klanen"= en gjeng dolere som har msn kontakt med webmaster. "

Jeg bare lurer på hvor du har dette ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Jeg vet ikke hvordan du er. Men når jeg har drukket noen pils, har det hendt at jeg har sagt ting jeg har angret på. Jeg kan bli svært skravlete i fylla."

Om du jobber i et yrke med taushetsplikt har du faktisk ikke anledning til å gjøre slike ting. Det gjelder ikke bare webmastere, det gjelder leger, barnehageansatte, lærere og psykologer også. For ikke å snakke om arbeidsgivere, bankansatte, skattemyndighetene og advokater.

Er man betrodd ting i konfidensialitet - så skal du faktisk overholde dette, uomtvistelig. Om du er en slik karakter som blir "skravlete i fylla", så kan du faktisk ikke ha et slikt yrke!

Jeg håper og tror at hoveddelen av Norges befolkning i yrker med taushetsplikt overholder denne.

Og du kan ikke mene at du synes det er greit å unnskylde seg med at man blir litt skravlete etter fire pils - da får du vurdere å bytte jobb.

Det handler om integritet. Mennesker som har det gjør ikke slike ting.

Jeg jobber i et yrke med tausetsplikt, og den bryter jeg ikke.

I motsetning til DEG har jeg ALDRI EN ENESTE GANG tatt sjangsen på å skrive noe om jobben min inne på dol en gang.

Nå er det derimot lett og tenke seg at at en webmaster som har venner her inne som han drikker pils sammen med kan slumpe til å si ting.

Jeg vet ikke, jeg bare sier at det er lett å tro at det kan være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke nuh

Jeg lurer bare på om det er mulig å se i DOL-galleriet uten å være der selv. Det skal jo ikke gå an.

Det er ikke bare en adresse. Du må ha utdelt brukernavn og passord fra bassisten (som gir deg det idet du sender ham et bilde av deg selv). På det grunnlaget må det være lov å spørre.

(Men dersom det er øyegalleriet du mener, så er det jo noe annet. - Men der er forresten ikke M.Angelica ...)

Andres brukernavn og passord har blitt delt ut. Noen faste og "seriøse" brukere her, viser seg å være det stikk motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...