Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Jeg vil likevel at du beklager at du beskyldte meg for å ikke ta taushetsplikten min seriøst.

Etter å ha beskyldt Prozak for å være stygg med deg i hele dag er det det minste du kan gjøre.

Jeg beklager ikke noe som er fakta. dette skrev du altså:

Men h*n har også taushetsplikt?

Og OM den brytes - hva er egentlig det verste som kan skje? Har du publisert konfidensiell informasjon? Om du bare har skrevet litt sensitive ting om deg selv - så spiller det fint liten rolle om noen får vite dette egentlig, det har ingen konsekvens i så måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"de" (hun) skrev vel heller at hun var i ferd med å miste nattesøvnen på grunn av all "tilbakemeldingen" hun har fått her.

Pussig i grunn, at hun skal få så mye harde ord slengt etter seg av folk som tross alt ikke rammes av det hun skriver at hun er urolig for kanskje finner sted (slarvete og useriøs webbis, en diffus "klan" som snakker sammen etc).

Skulle nesten tro hun hadde oppført seg Maiken i n'te potens.

Hun har jo ikke oppført seg bra. Hun kommer med haugevis av insinuasjoner og påstander mot brukere, blant annet meg, og forventer at vi ikke skal svare på hennes vannvidd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"de" (hun) skrev vel heller at hun var i ferd med å miste nattesøvnen på grunn av all "tilbakemeldingen" hun har fått her.

Pussig i grunn, at hun skal få så mye harde ord slengt etter seg av folk som tross alt ikke rammes av det hun skriver at hun er urolig for kanskje finner sted (slarvete og useriøs webbis, en diffus "klan" som snakker sammen etc).

Skulle nesten tro hun hadde oppført seg Maiken i n'te potens.

Det må minst to for å lage en så lang tråd. I det den ene gir seg, så har ikke den andre noe å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midia, om folk skulle koble anonmyme innlegg til nicket ditt (noe som er helt usansynlig), så vet de da alikevel ikke hvem du er utenfor DOL.

jo med bilde på galleriet og kanskje er med i gjengen så er jeg stygt redd for at ting kan komme langt hvis de blir lekket ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. Jeg overlever vel =)

Det sikkert Webmaster som gjør dette også kan jeg tenke meg :P

Hehe, sannsynligvis. :)

Det er uansett langt over 100 personer i galleriet, så hvis man legger ut bilde av seg der bør man vite at det er en liten risiko for at andre også får se bildene.

Tar man ikke denne risikoen bør man holde seg unna galleriet. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å dette ble fortalt av et nick som vanligvis ikke er i bruk. Jaja..veldig seriøst!

Hva vet du om det er en dolbruker? det er da ikke sikkert brukeren ville bruke nicket sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ja, fader altså! Her har jeg vært sykemeldt i to uker, og akkurat den dagen jeg skal på sykehuset for kontroll, kommer det verdens beste underholdningstråd på DOL!

Livet er faen ikke rettferdig! Jeg kan jo ikke legge meg før jeg har lest trolltråden(e)! :)

Hehe..typisk da!

Da jeg kom hjem fra jobb møtte jeg bare den milelange tråden! Fikk helt sjokk.. Har lest som en gal, jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Det var vel jeg som startet dette med taushetsplikten.

Du bryter ikke taushetsplikten iom at dette er et "anonymt" forum.

Men du har skrevet noe om dine ansatte og tidligere ansatte, som jeg som sjef ikke ville tatt sjangsen på å skrive om mine ansatte på et offentlig forum. Det må vel kunne gå an si?

Du må gjerne si det - men å komme med påstander om at jeg ikke tar ting seriøst er vel drøyt.

Jeg er anonym for dere. Det eneste dere vet er at jeg driver barnehage i Oslo, og er alenemor til en jente på 3.

Dere vet ikke noe mer konkret enn det. Om du var min tidligere ansatt - og kjente igjen det jeg skrev, så ville jeg fjernet alt, og ikke skrevet mer. Men jeg er 100% sikker på at vedkommende ikke er her av forskjellige årsaker.

Når det er sagt - jeg har ikke sagt direkte hva som er årsaken til dette, jeg har bare sagt at jeg har sagt opp en person, og har blitt stevnet for retten. Det er ikke å bryte taushetsplikten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må minst to for å lage en så lang tråd. I det den ene gir seg, så har ikke den andre noe å svare på.

"It takes two to tango", det er ihvertfall sikkert, men det er tydeligvis delte meninger om hvem som var først ute med å komme med direkte beskyldninger rettet mot den konkrete debattmotstanderen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh - webmaster har vel sagt at det ikke er noe kontakt om jeg ikke husker helt feil?

Ja å det skal man stole helt og fullt på?

Hva om det ernoe i dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Er ikke det jeg har ment i denne tråden.

Det jeg stilte meg kritisk til var at webmaster skal være en av gjengen og ha msn kontakt med dem og da kanskje diskutere ting som egentlig ikke skulle vært utenfor dol.

Så kom personangrepene fra prozak i tillegg og det har ballet på seg til metervis med unødvendige innlegg.

Du skriver fortsatt :"Det jeg stilte meg kritisk til var at webmaster skal være en av gjengen og ha msn kontakt med dem og da kanskje diskutere ting som egentlig ikke skulle vært utenfor dol."

Hvorfor gjentar du påstander som denne gang på gang selv om vi etter beste evne har avkreftet dette ryktet samt bedt om nærmere presisering og dokumentasjon fra den brukeren som satte ut dette ryktet?

Du bidrar med dette til å spre det som vi anser for å være en løgn såfremt ikke noen kan dokumentere at en av våre webmastere har brutt sin taushetsplikt.

Som tidligere sagt har webmastere på doktoronline anledning til å benytte seg av tjensten som privatperson. Det kreves at man klarer å skille mellom sin rolle som webmaster og som privat bruker, og løse påstander om at det motsatte finner sted bør i det minste til en viss grad kunne dokumenteres/begrunnes nærmere. Doktoronline benytter seg av voksne mennesker med en profesjonell bakgrunn som webmastere og de bør være egnet til å klare å oppfylle de forventninger doktoronline har til ryddighet blant sine ansatte.

Brukere som ønsker å klage på handlinger utført av webmaster kan gjøre dette ved å sende mail til [email protected] eller [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo med bilde på galleriet og kanskje er med i gjengen så er jeg stygt redd for at ting kan komme langt hvis de blir lekket ut.

Det er snart på tide at du forteller hvem denne "gjengen" består av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skriver du om meg til en annen person?

Dersom meg og mitt skal informeres om, så gjør jeg det selv - du har faktisk ingen rett til å gjøre det!

Du har riktignok ikke taushetsplikt - men slik det ser ut nå er det ikke bare i fylla du er skravlete...

Hold deg for god til å kommentere andre saker enn dine egne, og der du blir bedt om svar - i så fall kan du bruke deg og ditt som eksempler, ikke meg.

Føles ubehagelig å bli nevnt som eksempel ikke sant?

Av akkurat samme grunn hadde jeg kviet meg for å lage en "liste" slik du ba midia om.

Tenk så lang tråden hadde blitt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er paranoide.

De skriver selv at de er nær ved å miste nattesøvne på grunn av et rykte de tror blindt på.

Det er klart de er paranoide.

Synes det fortoner seg merkelig hvor blindt du forsvarer webmaster. Hva er grunnen til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Jeg beklager ikke noe som er fakta. dette skrev du altså:

Men h*n har også taushetsplikt?

Og OM den brytes - hva er egentlig det verste som kan skje? Har du publisert konfidensiell informasjon? Om du bare har skrevet litt sensitive ting om deg selv - så spiller det fint liten rolle om noen får vite dette egentlig, det har ingen konsekvens i så måte...

Kan du forklare meg hvilken del av dette som tilsier at jeg ikke tar MIN taushetsplikt seriøst?

Det eneste jeg spør om er hva konsekvensen for deg er?

Hvordan i all verden linket du dette sammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hva vet du om det er en dolbruker? det er da ikke sikkert brukeren ville bruke nicket sitt.

Det blir med en gang mye mer troverding hvis personen hadde brukt sitt faste nick.

Når til og med KKK bruker tre forskjellige nick i en tråd, så blir det vanskelig å ta det seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"It takes two to tango", det er ihvertfall sikkert, men det er tydeligvis delte meninger om hvem som var først ute med å komme med direkte beskyldninger rettet mot den konkrete debattmotstanderen! ;-)

Jeg regner med at alle som deltar i en slik tråd med mer enn et par innlegg koser seg med krangelen.

Om ikke, så er det faktisk bare å forlate arenaen.

Om man ikke vil ha svar, så bør man ikke produsere 100 innlegg på denne måten. Og har man ikke lært noe annet av denne tråden, så har man i alle fall lært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...