Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Hvordan vet du dette? Er du en av de?

Det er ingen hemmelighet at det ble gjort på ranglere tidligere.

Jeg vet også at det tidligere ble sendt bilder av brukere rundt forbi til haugevis av folk.

Men det er mange år siden, og sånn er folk. I hvert fall var en del dolere for 5 år siden sånn. Ryktene var vannvittige og bildene ble delt ut til dem som ville ha.

Men jeg tror ikke disse patetiske brukerne er her lenger.

Uansett er det noe helt annet at brukere gjør den slags enn at en webmaster bryter sin taushetsplikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille

Hvis jeg hadde visst,skulle jeg ha svart deg, men jeg vet ikke annet enn det jeg har lest her.

Jeg aner ikke en gang hvordan man bruker msn.

Bare ungene som driver med slikt her i heimen.

"Hvis jeg hadde visst,skulle jeg ha svart deg, men jeg vet ikke annet enn det jeg har lest her."

Med andre ord bidrar du til spredning av løgn og rykter...

Dette er poenget mitt; om folk skal beskylde andre for ting, så vær i hvertfall sikker på at dere har rett og snakker sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Det er ingenting - de bare MÅ ha noe å "ta" dere på...

Det jeg er aller mest spent på er hvem denne "klanen" er :)

Det er det jo ingen som vil si noe om - ikke til dere heller ettersom jeg har forstått...

Og bare så du vet det; om du føler for å omtale at du vet at jeg er alenemor eller annet neste gang du er på fest, så er det greit for meg :)

*LOL*

Nå er det gjort! Du vet vel at Webmaster elsker å prate om alenemødre? H*n er til og med medlem i en klubb der de bare prater om alenemødre. Spes de som eier en barnhage i tillegg :P

*knis*

*knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver fortsatt :"Det jeg stilte meg kritisk til var at webmaster skal være en av gjengen og ha msn kontakt med dem og da kanskje diskutere ting som egentlig ikke skulle vært utenfor dol."

Hvorfor gjentar du påstander som denne gang på gang selv om vi etter beste evne har avkreftet dette ryktet samt bedt om nærmere presisering og dokumentasjon fra den brukeren som satte ut dette ryktet?

Du bidrar med dette til å spre det som vi anser for å være en løgn såfremt ikke noen kan dokumentere at en av våre webmastere har brutt sin taushetsplikt.

Som tidligere sagt har webmastere på doktoronline anledning til å benytte seg av tjensten som privatperson. Det kreves at man klarer å skille mellom sin rolle som webmaster og som privat bruker, og løse påstander om at det motsatte finner sted bør i det minste til en viss grad kunne dokumenteres/begrunnes nærmere. Doktoronline benytter seg av voksne mennesker med en profesjonell bakgrunn som webmastere og de bør være egnet til å klare å oppfylle de forventninger doktoronline har til ryddighet blant sine ansatte.

Brukere som ønsker å klage på handlinger utført av webmaster kan gjøre dette ved å sende mail til [email protected] eller [email protected]

Takk!

Jeg trenger ingen fler adresser fra dere for vi kan like godt ta det her til alles glede med engang.

Dette blir mitt siste innlegg på lang tid.

Som webmaster nå vet (kan like godt ta med det også)for det skal sikkert ut til alle likevel.

Jeg er ennå ikke overbevist om at webmaster snakker sant å det er sagt fra kosses at h*n skal ta opp dette med webmaster snart, noe jeg håper h*n gjør.

Inntil da eller en uke så velger jeg å holde meg unna dol grunnet min sikkerhet.

Kommer til å sjekke av og til om det er kommet noe fra kosses.

Som tidligere nevnt har jeg også tatt mine forholdsregler i dolgalleriet og bassisten har nå slettet meg som bruker der.

Vil få lov å ønske dere alle (ja mener alle)en riktig God Jul!!

Takk for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå roter du. Jeg har gjentatte ganger skrevet at jeg har ingen grunn til fremholde webmasters brudd på taushetsplikt. Jeg har ingen dokumentasjon om slikt og ingenting å maile noensteder om.

Jeg har mine meninger etter det jeg har lest, og jeg har en ubehagelig følelse. Det er ingen grunn til å maile om det. Jeg er ytterst betenkt over måten webmaster opptrer i trådene i dag, og enda mere over en som presenterer seg som tidligere webmaster.

Webmaster har forsøkt så godt han kan å oppklare anklagene. Han har bedt folk om å maile ham dokumentasjon. Det har, så vidt jeg forstår, ingen gjort.

Hva mer kunne webbis gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille

*LOL*

Nå er det gjort! Du vet vel at Webmaster elsker å prate om alenemødre? H*n er til og med medlem i en klubb der de bare prater om alenemødre. Spes de som eier en barnhage i tillegg :P

*knis*

*knis*

*gråter meg av stolen*

Hva skal jeg gjøre nå!?! Tror du h*n forteller om hemoroidene og glidemiddelet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg er medlem i begge!

Shit! Nå outet du meg :P

Hahahahaha

Jeg er også medlem. Altså: Wannabe-medlem.

Vil det si at en av dere er webbis? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Takk!

Jeg trenger ingen fler adresser fra dere for vi kan like godt ta det her til alles glede med engang.

Dette blir mitt siste innlegg på lang tid.

Som webmaster nå vet (kan like godt ta med det også)for det skal sikkert ut til alle likevel.

Jeg er ennå ikke overbevist om at webmaster snakker sant å det er sagt fra kosses at h*n skal ta opp dette med webmaster snart, noe jeg håper h*n gjør.

Inntil da eller en uke så velger jeg å holde meg unna dol grunnet min sikkerhet.

Kommer til å sjekke av og til om det er kommet noe fra kosses.

Som tidligere nevnt har jeg også tatt mine forholdsregler i dolgalleriet og bassisten har nå slettet meg som bruker der.

Vil få lov å ønske dere alle (ja mener alle)en riktig God Jul!!

Takk for meg..

Kosses - som kun har brukt forumet i dag - er den du baserer informasjonen din på?

Hallo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har "lekket ut i natt"?

Det blir antydet flere steder at noe har lekket ut. Det er grunnen til at mange bekymrer seg. Det er oftest en grunn til slike rykter, og i dette tilfellet er det vanskelig å vite hva som er hva. Når noen er så ivrige forsvarere så kan det også virke mot sin hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Jeg er også medlem. Altså: Wannabe-medlem.

Vil det si at en av dere er webbis? :o

Ja, det er meg - det ble jeg enig med mirakel*2 om før i dag. Jeg har skiftet mellom 01 og 06 - med andre ord har jeg en halvtime til som privatperson...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Det er ingen hemmelighet at det ble gjort på ranglere tidligere.

Jeg vet også at det tidligere ble sendt bilder av brukere rundt forbi til haugevis av folk.

Men det er mange år siden, og sånn er folk. I hvert fall var en del dolere for 5 år siden sånn. Ryktene var vannvittige og bildene ble delt ut til dem som ville ha.

Men jeg tror ikke disse patetiske brukerne er her lenger.

Uansett er det noe helt annet at brukere gjør den slags enn at en webmaster bryter sin taushetsplikt.

Vel..da betyr det vel egentlig bare at Ikke nuh er en av de som prater om dolere og ser på bilder av de. *LOL*

"Uansett er det noe helt annet at brukere gjør den slags enn at en webmaster bryter sin taushetsplikt. "

Ja, jeg begynner å bli lei av denne diskusjonen (men klarer ikke la vær å engasjere meg). De som er så redd for webmaster må bare slutte å bruke dol. Enkelt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja av en person har jeg ihvertfall fått.

Trodde ikke prozak var sånn så jeg er meget lei meg og kommer til å passe meg for å skrive noe til ham i framtiden.

Da har du ikke lest denne tråden, skjønner jeg. Les den, du, så ser du at du ikke er alene om å gjennomgå. Den er fra 10. desember.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2882533

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille

Oi! Jeg er medlem i begge!

Shit! Nå outet du meg :P

Hahahahaha

Nei, du outet deg - anklager du meg nå?!?

*skikkelig sur og jævlig provvosert ass*

(Les provvosert med to v-er, som om du var fra Vålenga)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er meg - det ble jeg enig med mirakel*2 om før i dag. Jeg har skiftet mellom 01 og 06 - med andre ord har jeg en halvtime til som privatperson...

Jeg tar natta. Så slipper du å tenke på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg er også medlem. Altså: Wannabe-medlem.

Vil det si at en av dere er webbis? :o

Jeg er, som jeg skrev i en annen tråd, nesten alle her på dol Inkl fagpersonene. Du kan godt få være med i gjengen! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..da betyr det vel egentlig bare at Ikke nuh er en av de som prater om dolere og ser på bilder av de. *LOL*

"Uansett er det noe helt annet at brukere gjør den slags enn at en webmaster bryter sin taushetsplikt. "

Ja, jeg begynner å bli lei av denne diskusjonen (men klarer ikke la vær å engasjere meg). De som er så redd for webmaster må bare slutte å bruke dol. Enkelt valg!

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra skrevet.. Synes også KariKruskakli har noen illustrerende poenger ovenfor.

Forstår ikke hvorfor webmastere skal være anonyme.. De kunne heller gjort som Dr Dahl, signert med et annet, men fortsatt gjenkjennelig nick som privatperson.

Helt enig. Jeg har fått meg en liten overraskelse, jeg også. Det går an å være et nick på linje med andre, men slik at vi vet at det er webbis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

"Når til og med KKK bruker tre forskjellige nick i en tråd, så blir det vanskelig å ta det seriøst"

Men jeg er vel den eneste som har innrømmet at jeg har brukt 3 forskjellige nick i en tråd;)

Men vi vet jo ikke om det er noe du pleier å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Slik du beskriver at dine legevenner gjør.

Det er den gjengse praktisen blant leger, psykologer etc.. Å behandle familie og nære venner er noe de færreste ønsker.

Men noe av poenget er vel at man i virkeligheten vet hvem som har taushetsplikt, det gjør man ikke med webmastere. Som noen nevnte tidligere, her sitter man kanskje og skravler med en person som vet alt om ens hemorider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...