Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

Ja, men webmaster kan jo ikke vite hvem alle disse anonyme nickene er! De kjenner jo bare brukere igjen på skrivemåten.

Hvis man skriver noe som er superhemmelig, så bør man jo skrive på en måte som ikke kan spores tilbake til det vanlige nickets skrivemåte!

ser de bare på skrivemåten? Webbis skrev i den andre tråden at det var en person som hadde brukt flere nick. Hvordan vet h*n det da? H*n kan jo ikke bare se på skrivestilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

For meg virker det som midia reagerte på at dere ikke kommenterte det som var et av hovedpoengene med mailen, nemlig prozaks måte å svare henne på. Kanskje det hadde vært en idè å gi henne tilbakemelding både på hennes egen form og prozaks form, dersom begge kunne vært noe mildere i formen...? Slik jeg har lest det, er det grunnen til at hun ble så opprørt over svaret fra webmaster. Og selv ville jeg også ønsket en slik respons om jeg hadde rettet en henvendelse til webmaster.

Mvh

Hvis du ikke har lest tråden burde du ikke uttale deg.

Det er midia som selv har lagt seg lagelig til hogg ved å insinuere både det ene og det andre om en haug med brukere.

Meg, prozak, og andre.

Ikke rart vi svarer henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har lest tråden burde du ikke uttale deg.

Det er midia som selv har lagt seg lagelig til hogg ved å insinuere både det ene og det andre om en haug med brukere.

Meg, prozak, og andre.

Ikke rart vi svarer henne.

Jeg har lest tråden om useriøs webmaster, mailen hennes, svaret hennes og mange (men slett ikke alle) i tråden om troll. Jeg synes jeg kan skrive til webmaster på det grunnlaget.

Hun ber om å bli slettet pga prozaks svar i tråden om troll, viser til retningslinjene på DOL og webmaster kommenterer overhodet ikke det hun skriver om i mailen, nemlig den etter hennes oppfatning krenkende stilen til prozak. Man trenger ikke å ha lest hele den tråden for å ha en berettiget formening om mailen og webmasters svar på det grunnlaget.

Og mitt poeng er at webmaster burde berørt det, ikke omgått det. Dersom webmaster mente at prozak var innenfor akseptabel oppførsel, men ikke midia, burde det blitt kommentert. Om begge var ufine, burde det vært kommentert. Om prozak var den eneste som var ufin, burde også det vært kommentert.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest tråden om useriøs webmaster, mailen hennes, svaret hennes og mange (men slett ikke alle) i tråden om troll. Jeg synes jeg kan skrive til webmaster på det grunnlaget.

Hun ber om å bli slettet pga prozaks svar i tråden om troll, viser til retningslinjene på DOL og webmaster kommenterer overhodet ikke det hun skriver om i mailen, nemlig den etter hennes oppfatning krenkende stilen til prozak. Man trenger ikke å ha lest hele den tråden for å ha en berettiget formening om mailen og webmasters svar på det grunnlaget.

Og mitt poeng er at webmaster burde berørt det, ikke omgått det. Dersom webmaster mente at prozak var innenfor akseptabel oppførsel, men ikke midia, burde det blitt kommentert. Om begge var ufine, burde det vært kommentert. Om prozak var den eneste som var ufin, burde også det vært kommentert.

Mvh

Alle som har fulgt tråden i dag ser at midia er minst like ufin som prozak. Det er hun som kommer med en hel haug med påstander mot den såkalte "dol-klanen".

Er man med på leken får man tåle steken, og webmaster har sikkert vært her lenge nok til å forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svar til webm.

I såfall foreslår jeg at du sender en mail til vår daglige leder og opplyser om hva som har blitt sagt og hvem som har sagt det. Vår daglige leder kan så kontakte vedkommende og forsøke å bringe på det rene hva som har skjedd.

Jeg kjenner ikke til at noen hos oss har noe å skjule i denne saken. Skulle det motsatte være tilfelle, er selvfølgelig vår daglige leder interessert i å få kjennskap til dette.

Du kan enten benytte en av de mailadressene som har blitt oppgitt tidligere i dag, eller evt. vår daglige leders adresse som er [email protected]

Håper du tar kontakt slik at denne saken kan avklares i størst mulig grad.

Det innbefatter altså å utlevere andre personers navn og nick, eller bare saken?

Jeg har ingen ønsker om å oute en annen person, og jeg har heller aldri nevnt noe nick.

Jeg mente å kontakte eierne med litt info (uten å nevne noen nick selvfølgelig), men jeg begynner å få kalde føtter da jeg vet at det er mange av de faste brukerne som kjenner denne webmasterens brukernick og har kontakt med vedkommende.

Men jeg håper det er andre som vet og som ønsker å ta den fighten, jeg tror ikke jeg orker å få en hel herskare etter meg i all evighet.

Har allerede sett nok negative reaksjoner her takk, og orker ikke ta støyten da jeg nå sliter med fysisk sykdom og revmatisme.

Jeg sender stafettpinnen videre, og trekker meg anonymt tilbake.

På grunn av at jeg tok opp dette, vil sikkert webmasterne følge med og gjenkjenne andre nick, om jeg har behov for å stille et medisinsk spørsmål senere.

Da håper jeg vedkommende husker taushetsplikten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

ser de bare på skrivemåten? Webbis skrev i den andre tråden at det var en person som hadde brukt flere nick. Hvordan vet h*n det da? H*n kan jo ikke bare se på skrivestilen

Det er i iallfall dette de har gått ut og sagt flere ganger..

Kanskje de lyver? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som har fulgt tråden i dag ser at midia er minst like ufin som prozak. Det er hun som kommer med en hel haug med påstander mot den såkalte "dol-klanen".

Er man med på leken får man tåle steken, og webmaster har sikkert vært her lenge nok til å forstå det.

Jeg har lest mye i den tråden etter dette, og jeg er ikke uten videre enig med deg i den vurderingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Selve DOL-galleriet. Utrolig at dere stoler så blindt på mennesker dere egentlig ikke kjenner.

Men hvorfor ville det egentlig være så ille om noen vet hvordan jeg ser ut?! Har noen egentlig noen intersse av det, om de ikke skravler med meg og vil ha et ansikt på meg?

Nøyaktig HVA er dere så redde for? Jeg klarer ikke å begripe det!

Mitt liv går i allefall videre, selvom noen skulle ha sett bildet mitt uten å ha eget passord, og selvom webmaster faktisk skriver på dol under privat nick..;-)

Dere altså..Djeeeez!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det handler ikke om at det er vanlig praksis hos webmaster. Det handler om den ubehagelige følelsen at webmaster sitter sammen med andre brukere privat og diskuterer dolere. Hva blir sagt, tolket osv. Det handler om menneskelig kommunikasjon.

Men hvorfor skulle h*n gjøre det? Selv jeg, som tilbringer foruroigende mange timer på dol,snakker lite om de forskjellige dolernes gjøren og laden når jeg faktisk ikke er her..;-)

Jeg synes dere er grise sjølopptatte og innbilske. Ikke imine våteste drømmer hadde jeg klart å inbille meg at noen jeg aldri har møtt ville engasjere seg i den grad i hvem jeg er og hva jeg driver med;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Ja, men det betyr vel at personen skal avsløre sin venn?

Du vil til bunns i hvem som har angitt den ene webmaster?

Når en webmaster står åpent frem for et knippe mennesker, så må h*n forstå at det vil forekomme lekkasjer.

En webmaster bør enten stå åpent frem for alle, eller ingen. Og h*n bør absolutt ikke være aktiv deltager under annet nick på forumet h*n modererer. Ikke på store offentlige forum som dol.

Om en webmaster menger seg med brukerne slik som har skjedd her, skaper det lett usikkerhet, og webm. blir lett partisk som vi har sett mye av her på dol.

Det er min mening i saken.

Nå er det på tide at du slutter å komme med disse beskyldningene. Hittil har du bare gjentatte ganger kommmet med påstandene, og dersom du velger å ikke kontakte vår daglige leder og presisere hva det er du påstår å ha hørt, så kommer vi til å anse dette som ondsinnet løgn - og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Som kjent er det umulig å bevise at noe IKKE finnes. Det at ingen har sett en grønn engelsktalende svane hittil er intet bevis på at det ikke finnes en grønn svane ett eller annet sted på kloden (for alt jeg vet om svaner er det fullt mulig at det finnes grønne svaner mange steder.)"

Nei nå blir jeg jaggu enda mer mistenksom. Nå er du like morsom som SDD pleier å være.

Det der er et vanlig eksempel fra vitenskapsteorien og viser at induksjon ikke holder mål som sannhetsvitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det innbefatter altså å utlevere andre personers navn og nick, eller bare saken?

Jeg har ingen ønsker om å oute en annen person, og jeg har heller aldri nevnt noe nick.

Jeg mente å kontakte eierne med litt info (uten å nevne noen nick selvfølgelig), men jeg begynner å få kalde føtter da jeg vet at det er mange av de faste brukerne som kjenner denne webmasterens brukernick og har kontakt med vedkommende.

Men jeg håper det er andre som vet og som ønsker å ta den fighten, jeg tror ikke jeg orker å få en hel herskare etter meg i all evighet.

Har allerede sett nok negative reaksjoner her takk, og orker ikke ta støyten da jeg nå sliter med fysisk sykdom og revmatisme.

Jeg sender stafettpinnen videre, og trekker meg anonymt tilbake.

På grunn av at jeg tok opp dette, vil sikkert webmasterne følge med og gjenkjenne andre nick, om jeg har behov for å stille et medisinsk spørsmål senere.

Da håper jeg vedkommende husker taushetsplikten sin.

På denne måten kan du fortsette å spre løgnen under dekke av at du ikke orker å gjøre mer med det ol.

Når man fremsetter alvorlige beskyldninger så bør man være villig til å begrunne sine utsagn.

Forøvrig bes du om i det minste å kun benytte ett nick i hver tråd. Og i anstendighetens navn så burde du kunne ha holdt deg til ett nick hver gang du fremsetter dine påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Jeg trenger ingen fler adresser fra dere for vi kan like godt ta det her til alles glede med engang.

Dette blir mitt siste innlegg på lang tid.

Som webmaster nå vet (kan like godt ta med det også)for det skal sikkert ut til alle likevel.

Jeg er ennå ikke overbevist om at webmaster snakker sant å det er sagt fra kosses at h*n skal ta opp dette med webmaster snart, noe jeg håper h*n gjør.

Inntil da eller en uke så velger jeg å holde meg unna dol grunnet min sikkerhet.

Kommer til å sjekke av og til om det er kommet noe fra kosses.

Som tidligere nevnt har jeg også tatt mine forholdsregler i dolgalleriet og bassisten har nå slettet meg som bruker der.

Vil få lov å ønske dere alle (ja mener alle)en riktig God Jul!!

Takk for meg..

"Dette blir mitt siste innlegg på lang tid."

Takk - det var godt å høre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Som kjent er det umulig å bevise at noe IKKE finnes. Det at ingen har sett en grønn engelsktalende svane hittil er intet bevis på at det ikke finnes en grønn svane ett eller annet sted på kloden (for alt jeg vet om svaner er det fullt mulig at det finnes grønne svaner mange steder.)"

Nei nå blir jeg jaggu enda mer mistenksom. Nå er du like morsom som SDD pleier å være.

Alle som har tatt ex.phil kunne skrevet det der. Og også alle som har diskutert på nett i noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den gjengse praktisen blant leger, psykologer etc.. Å behandle familie og nære venner er noe de færreste ønsker.

Men noe av poenget er vel at man i virkeligheten vet hvem som har taushetsplikt, det gjør man ikke med webmastere. Som noen nevnte tidligere, her sitter man kanskje og skravler med en person som vet alt om ens hemorider..

Ja, det er jo forferdelig å skravle med noen som vet at man har hemorider.

Jeg er for at folk vet hvem webmateren på et forum er. Men ikke om dette innebærer at webmaster får privatlivet sitt invadert av gale mennesker og drapstrusler.

Og siden det er slik på DOL, så må man nesten leve med anonym webmaster, eller dra til et annet forum. Det er faktisk ikke værre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har fulgt tråden i dag ser at midia er minst like ufin som prozak. Det er hun som kommer med en hel haug med påstander mot den såkalte "dol-klanen".

Er man med på leken får man tåle steken, og webmaster har sikkert vært her lenge nok til å forstå det.

Hennes påstander/mistanker/uro var i utgangspunktet kun rettet mot webmaster, samt at hun gjentok trådstarters (kosses?) påstander om en ubenevnt gjeng på dol, og dernest hun viste til et innlegg fra flisa.

Til å begynne med rettet hun absolutt ingen anklager direkte mot verken deg eller Prozak - dette kom først etter etter utallige innlegg fra dere (med flere) med personkarakteristikker av henne.

Tro det eller ei, men det ER faktisk mulig å være både uenig med en person OG diskutere/argumentere med/mot vedkommende uten å lire av seg all mulig eder og galle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes påstander/mistanker/uro var i utgangspunktet kun rettet mot webmaster, samt at hun gjentok trådstarters (kosses?) påstander om en ubenevnt gjeng på dol, og dernest hun viste til et innlegg fra flisa.

Til å begynne med rettet hun absolutt ingen anklager direkte mot verken deg eller Prozak - dette kom først etter etter utallige innlegg fra dere (med flere) med personkarakteristikker av henne.

Tro det eller ei, men det ER faktisk mulig å være både uenig med en person OG diskutere/argumentere med/mot vedkommende uten å lire av seg all mulig eder og galle.

Enig!

*lister meg forsiktig ut av denne diskusjonen igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

*lister meg forsiktig ut av denne diskusjonen igjen*

*S*

Takk skal du ha! :-)

Jeg har bare ikke kunnet dy meg for å blande megt inn denne gangen - ikke fordi jeg jeg tror det samme som midia tror, men rett og slett fordi man må kunne forvente seg en anstendig behandling her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Jeg trenger ingen fler adresser fra dere for vi kan like godt ta det her til alles glede med engang.

Dette blir mitt siste innlegg på lang tid.

Som webmaster nå vet (kan like godt ta med det også)for det skal sikkert ut til alle likevel.

Jeg er ennå ikke overbevist om at webmaster snakker sant å det er sagt fra kosses at h*n skal ta opp dette med webmaster snart, noe jeg håper h*n gjør.

Inntil da eller en uke så velger jeg å holde meg unna dol grunnet min sikkerhet.

Kommer til å sjekke av og til om det er kommet noe fra kosses.

Som tidligere nevnt har jeg også tatt mine forholdsregler i dolgalleriet og bassisten har nå slettet meg som bruker der.

Vil få lov å ønske dere alle (ja mener alle)en riktig God Jul!!

Takk for meg..

Julefreden senker seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...