Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

For meg virker det som midia reagerte på at dere ikke kommenterte det som var et av hovedpoengene med mailen, nemlig prozaks måte å svare henne på. Kanskje det hadde vært en idè å gi henne tilbakemelding både på hennes egen form og prozaks form, dersom begge kunne vært noe mildere i formen...? Slik jeg har lest det, er det grunnen til at hun ble så opprørt over svaret fra webmaster. Og selv ville jeg også ønsket en slik respons om jeg hadde rettet en henvendelse til webmaster.

Mvh

Enig i at hun kun fikk svar på sitt første spørsmål, nemlig ønsket om sletting av alle sine innlegg i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille

Det var et bastant synspunkt. Det er jo mange hverdagssituasjoner som man viser til, og så er det en skala til de mer alvorlige saker man henviser til. Det kan være greit, og det kan være ufint. Dette beror på hvem som sier det, hvem man sier det til og bl.a. hva som er formålet med det. Er det sensasjonsjag, er det forkastelig, er det for å støtte en annen, er det kanskje greit. Er det en fiende av den man refererer til, er det ugreit, en god venn, så er det kanskje greit.

Mvh

Har et eller annet problem med at jeg ikke ønsker å bli referert til på denne måten?

Er det veldig vanskelig å etterkomme og respektere det?

Hva du mener om det er irrelevant - jeg ønsker det ikke, da bør du overholde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

*S*

Takk skal du ha! :-)

Jeg har bare ikke kunnet dy meg for å blande megt inn denne gangen - ikke fordi jeg jeg tror det samme som midia tror, men rett og slett fordi man må kunne forvente seg en anstendig behandling her inne.

"man må kunne forvente seg en anstendig behandling her inne. "

Det toget tror jeg har kjørt for lenge siden. Det er nok av de som stadig må slenge på ufine og nedsettenede kommentarer om andre forhold enn det diskusjonen omhandler.

Hovedsaklig synes jeg det oftest skjer fra de som ikke har fast nick - men det er noen faste som er sånn også...

Så får det bli opp til oss andre å forsøke og opprettholde et minimum av folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Det er i iallfall dette de har gått ut og sagt flere ganger..

Kanskje de lyver? =)

Nei, men om du bruker flere nick på samme mailadresse - så ser de det.

Om du registrerer nye adresser og nye nick, så kan du i prinsipp være pålogget som fem forskjellige personer samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"man må kunne forvente seg en anstendig behandling her inne. "

Det toget tror jeg har kjørt for lenge siden. Det er nok av de som stadig må slenge på ufine og nedsettenede kommentarer om andre forhold enn det diskusjonen omhandler.

Hovedsaklig synes jeg det oftest skjer fra de som ikke har fast nick - men det er noen faste som er sånn også...

Så får det bli opp til oss andre å forsøke og opprettholde et minimum av folkeskikk.

Ja de tifeldige nickene kan det jo være så ymse med! ;-)

Men i disse trådene var det en del slenging fra kjente nick mot andre kjente nick som jeg synes var alt for grov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide at du slutter å komme med disse beskyldningene. Hittil har du bare gjentatte ganger kommmet med påstandene, og dersom du velger å ikke kontakte vår daglige leder og presisere hva det er du påstår å ha hørt, så kommer vi til å anse dette som ondsinnet løgn - og ikke noe annet.

Det har gjentatte ganger vært sagt her at webmaster er en aktiv bruker i fritiden og kjenner/har kontakt med noen av de mest aktive brukerne her. Avviser dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Med andre ord bidrar du til spredning av løgn og rykter"

Mener du tidligere i dag, da jeg ble en smule mistenksom mot SDD, Simen og webmaster?

Det eneste jeg har dårlig samvittighet for er at jeg muligens bidro til å gjøre midia enda mer usikker. Det var dumt. SDD og Simen overlever sikkert;)

Jeg vet fremdeles ikke om det være noe i det jeg skrev da jeg lekte frøken detektiv. Samme kan det være for meg.

Det jeg nå vet, er at webmaster også er en vanlig bruker og at han har lov til å være det. Det var nye opplysninger for meg.

Det var også nye opplysninger for meg at webmaster er vanlig bruker i fritiden. Jeg setter stort spørsmåltegn ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skulle h*n gjøre det? Selv jeg, som tilbringer foruroigende mange timer på dol,snakker lite om de forskjellige dolernes gjøren og laden når jeg faktisk ikke er her..;-)

Jeg synes dere er grise sjølopptatte og innbilske. Ikke imine våteste drømmer hadde jeg klart å inbille meg at noen jeg aldri har møtt ville engasjere seg i den grad i hvem jeg er og hva jeg driver med;-)

Jeg har truffet en doler som snakket om nickene på dol som familien sin. Det overrasket og sjokkerte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Ja de tifeldige nickene kan det jo være så ymse med! ;-)

Men i disse trådene var det en del slenging fra kjente nick mot andre kjente nick som jeg synes var alt for grov.

SKal jeg være helt ærlig synes jeg egentlig de var like bra/ille alle sammen :)

Man sår som man høster, tross alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterløk

"man må kunne forvente seg en anstendig behandling her inne. "

Det toget tror jeg har kjørt for lenge siden. Det er nok av de som stadig må slenge på ufine og nedsettenede kommentarer om andre forhold enn det diskusjonen omhandler.

Hovedsaklig synes jeg det oftest skjer fra de som ikke har fast nick - men det er noen faste som er sånn også...

Så får det bli opp til oss andre å forsøke og opprettholde et minimum av folkeskikk.

Det kan jo også være noen av de "faste" som bruker tilfeldig nick når de slenger med leppa da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at dette ikke er noe hun VET men noe hun FRYKTER, og derfor er det selvsagt umulig å si noen navn som helst.

Det tror jeg er veldig riktig observert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min utrolige finurlige måte å formulere vittige kommentarer på! Haha!

Nei, vet ikke - antagelig er det min evne til å være morsom og spydig på samme gang. Og bare de smarte skjønner det. De ler. De ikke så smarte blir skikkelig sure.

Hihi - vent å se om jeg får pepper for dette du :)

Jeg ler!

Og da kommer jeg inn under kategorien smart også.

Det var vel smart?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille

Det kan jo også være noen av de "faste" som bruker tilfeldig nick når de slenger med leppa da!

Ja, det er det nok...

Og det er feigt. Man får stå for det man mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gjentatte ganger vært sagt her at webmaster er en aktiv bruker i fritiden og kjenner/har kontakt med noen av de mest aktive brukerne her. Avviser dere det?

Dette har da også webmaster bekrefet flere ganger at er sant.

Så hvorfor skulle webamster avvise det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innbefatter altså å utlevere andre personers navn og nick, eller bare saken?

Jeg har ingen ønsker om å oute en annen person, og jeg har heller aldri nevnt noe nick.

Jeg mente å kontakte eierne med litt info (uten å nevne noen nick selvfølgelig), men jeg begynner å få kalde føtter da jeg vet at det er mange av de faste brukerne som kjenner denne webmasterens brukernick og har kontakt med vedkommende.

Men jeg håper det er andre som vet og som ønsker å ta den fighten, jeg tror ikke jeg orker å få en hel herskare etter meg i all evighet.

Har allerede sett nok negative reaksjoner her takk, og orker ikke ta støyten da jeg nå sliter med fysisk sykdom og revmatisme.

Jeg sender stafettpinnen videre, og trekker meg anonymt tilbake.

På grunn av at jeg tok opp dette, vil sikkert webmasterne følge med og gjenkjenne andre nick, om jeg har behov for å stille et medisinsk spørsmål senere.

Da håper jeg vedkommende husker taushetsplikten sin.

Dette innlegget tror jeg er noe av det verste jeg har sett noen gang i dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei midia. Ser du har fått hard medfart i natt og forstår godt at du har opprørt. Det er jeg også.

Jeg har nå lest en masse innlegg for å sette meg inn i saken og må si at jeg ikke liker tanken i det hele tatt på at webmaster også deltar på forumet privat og har jevnlig kontakt (msn) med andre brukere. Slik jeg har forstått det er også disse brukerne innforstått med at vedkommende er webmaster. Spørsmålet er vel bare hvorvidt webmaster har brutt taushetsplikten sin og fortalt sensitiv informasjon til andre brukere.

At du er redd for at webbis skal gjøre det, er vel i grunn nok ikke et bevis på at det har skjedd. Og bevis, som da måtte være en msnlogg, et innlegg av et fast nick e.l. er jo heller ikke lett å skaffe, da det må innebære at noen av denne faste DOL-klanen må oute en venn. Så da er vi i grunnen like langt.

Men jeg synes helt klart dette er et habilitetsspørsmål. Og det spesielle med DOL er at det er et forum for alt mulig og inneholder små fora for de mest private, intime ting. Problematikken med fast nick/anonymt nick er ikke enkel. Jeg tror at dersom man har et fast nick og ønsker også å skrive anonyme innlegg av mer private karakter, at man lager seg en egen konto for dette, så slipper man å bekymre seg.

En annen greie med DOL er at alle innlegg som blir skrevet her (og som forøvrig ikke blir slettet av webbis) lagres i databasen og kan søkes opp av hvem som helst til enhver tid. Det er en risiko man tar når man sender innlegg. At man velger å delta i DOL-galleri og utveksle e-postadresser er selvsagt også en risiko, og det skjønner vel alle.

Uansett mener jeg at en webmaster skal være mest mulig nøytral. DOL er stort brukersted og omfanger er stort, og da bør også webmasterne holde seg på et seriøst nivå.

Jeg vil iallefall ikke delta på forumet på denne måten dersom webmaster har et slikt forhold til andre brukere her som han har og dersom det er tilfelle det du (eller en annen) påstår ang. webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har da også webmaster bekrefet flere ganger at er sant.

Så hvorfor skulle webamster avvise det?

Jeg reagerer på webmasters innlegg i disse trådene. Jeg vet ingenting om brudd på taushetsplikt her, men jeg vet mye om taushetsplikt og hvor diffuse gråsonene kan være. At noen blir mistenksomme når det viser seg at webmaster er en av faste brukere og venn med de som har vært faste her, og til og med noen opplever som ubehagelige, er helt naturlig. Vi diskuterer ikke noe konkret her, men menneskelige relasjoner er ikke konkrete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...